Jaaa we zijn weer terug, haha! Sorry dat het zo lang duurde, maar er was toetsweek, vakantie en eigenlijk had ik er geen zin meer in. Maar omdat ik al zo lang niet heb geschreven, heb ik juist veel meer zin en meer inspiratie! Veel plezier met lezen, xo Nina :)
***
*Nina P.O.V.*
Maysie was veel te ver gegaan. Eerst Zara, en nu ook nog Zoë. Ik zag dat het Niall pijn deed, haar zo te zien. Ik pakte een stoel voor hem en zette hem neer. Ze probeerden Zoë en Zara te kalmeren, maar ik kon mijn beste vriendin niet zo zien. I know, weg lopen was echt sneu, zeker omdat het mijn beste vriendin is, maar ik kon het niet aan. Ik pakte mijn telefoon uit mijn strandtas en liep weg, om het hotel heen, waar een muurtje was. Ik ging zitten en legde mijn hoofd in mijn handen. Ik huilde hardop en keek toen ik klaar was even om me heen. Het was inmiddels al 9 uur en het begon al donker te worden. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder. Ik keek om en zag Zayn staan, met rode ogen en zijn tanden op elkaar geperst. Ik schoof op en liet hem zitten. Toen ik hem aan keek, zag ik dat hij het echt zwaar had. Ik gaf hem een knuffel, en hij begon weer te huilen. Toen we elkaar los lieten, greep hij naar zijn broekzak van zijn korte broek.
"Do you want a sigaret?" Ik schudde mijn hoofd. Hij stak er 1 op en keek weer voor zich uit.
"Why aren't you with Zara?" Ik keek hem aan.
"Well, I can ask you the same." Hij grinnikte en nam even een pauze.
"No, just kidding. I can"t see her like this. I need a break." Ik grinnikte stiekem ook toen hij dat zei.
"Yeah, same here. She's my best friend, but I can't see her like this. It broke me." Hij knikte en zweeg weer. Ik keek voor me uit en zag dat de buitenverlichting al aan was. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik een WhatsApp bericht had van Niall. Ik zuchtte en legde mijn telefoon weer weg. Ik stond op en stak mijn hand uit naar Zayn. Hij keek me vragend aan en stond op.
"Come on, we gotta go back. They'll miss us." Hij knikte, pakte mijn hand en gooide zijn peuk weg. Hij zag er slecht uit, vermoeid, met donkere kringen. We liepen samen naar het zwembad. Toen we er waren, zagen we dat de rest op het terras zat om een ronde tafel, met 2 grote kaarsen erop. We hoorden gelach en zagen dat het allemaal weer goed was. We liepen richting de tafel, en ik pakte snel mijn tas om even wat aan te doen, want het was toch al best koud geworden. Ik keek daarna om me heen, waar een plaats vrij was. Zayn had net de laatste stoel gekaapt, dus er was nergens meer plek. Ik liep naar de stoel van Niall en hij glimlachte toen ik op zijn schoot ging zitten. Ik gaf hem een kus op zijn wang en hij legde zijn arm om mij heen. Zara lachte het hardst van allemaal, maar ik wist dat dit alleen maar was om alles te vergeten, terwijl ze zich ook waarschijnlijk het slechtst voelde van allemaal. Ik gaapte en stond alweer op. Niall keek me raar aan.
"Sorry, I'm just tired. I'm going to sleep." Fluisterde ik. Hij stond meteen op en pakte mijn hand. Ik zei dag tegen de rest en pakte mijn tas. We liepen zwijgend samen naar boven en ik deed de deur open. Ik plofte op bed en keek naar Niall die zwijgend zijn schoenen uit deed om vervolgens ook op bed te ploffen. Hij kwam dichterbij en ik nestelde me bij hem in. Ik keek naar hem en zag tranen in zijn ogen, maar ik moest het nu zeggen. Ik ging recht op zitten.
"Niall.. We need to talk." Hij schrok op uit zijn gedachtes en keek naar me.
"Yes?" Ik zuchtte en begon.
"Ik kan het niet meer." Niall keek me met grote ogen aan en ik wendde mijn hoofd. Ik draaide me om, en keek in de verbaasde ogen van de jongen die ooit mijn wereld was. Hij stond op, zonder dat ik verder iets had gezegd.
"Yeah I get it." En hij liep weg, de deur hard achter zich dichtslaand. Ik hoorde een doffe knal, waarschijnlijk zijn vuist tegen 1 van de holle muren. Ik veegde de tranen van mijn wangen en pakte mijn tas. Ik ging vandaag, de laatste nacht, bij Zara slapen, alleen wou ik het liefst naar huis. Nog 1 nachtje wachten en ik was weer in mijn appartement met Emma en Zara. Ik zal Niall nog vaak zien door Zara en Emma, maar ik had niks meer met hem te maken. Ouch, dat deed pijn.
"Zaar, kan ik bij jou slapen?" Vroeg ik aan Zara. De deur vloog open.
"Ja, gezellig!" Ik plofte op bed en liet een kreet ontsnappen. Zayn keek verward op vanuit zijn tijdschrift. Ik lachte naar hem en was te moe om alles uit te leggen. Ik deed mijn pyjama snel aan en kroop onder de zachte dekens. Ik moest het nog 1 dag volhouden.
De volgende ochtend werd ik hardhandig door Zara wakkergemaakt.
"Nina, jezus! Wat is er met Niall?" Ik schrok overeind en wreef in mijn ogen.
"Wat is er aan de hand? Wat is er!" Ik raakte in paniek en sprong uit bed. Ik deed snel een vest aan en keek Zara aan. Ze keek terug en toen naar de andere kant van de kamer. Ik keek er ook naar en zag dat Zayn een briefje had achtergelaten. Ik liep er heen en las het.
"Hi Nina, can you please come to your room? It's important. x Zayn"
Ik liet het briefje vallen en rende naar de deur. Ik rukte hem open en rende de gang door. Toen ik voor de deur stond, pakte ik snel de sleutel. Ik deed de deur open en keek om me heen. Het bed was in de war, maar nergens waren Zayn en Niall te bekennen. Ik keek om me heen en liep wat verder door. Opeens hoorde ik de zachte stem van Zayn.
"Please, Niall. Don't do it.." Ik rende op het geluid af en keek om me heen. Ik zag Zayn tegen de dichte badkamerdeur aan zitten. Ik voelde aan de deurklink. Op slot. Ik pakte een clipje uit mijn haar en opende de deur snel. Ik zag Niall op de grond zitten, met zijn hoofd tegen de muur, rode ogen en bloed langs zijn arm druipend. Ik keek hem 3 seconden stil aan, mijn voeten aan de grond genageld. Toen begon ik te huilen.
"Fuck. Niall, I'm so sorry.." Ik zakte ineen en ging naast Niall op de grond zitten. Ik pakte wat wc-papier en begon zijn arm af te vegen. Ik hoorde hem zwaar ademen en een paar keer snuiven en slikken. De tranen liepen oover mijn wangen. Zayn riep Zara en die kwam ook aanrennen. Er kwam alleen maar bloed. En voordat ik het wist lag ik bewusteloos op de grond, in de armen van Niall. Iets had me van achteren keihard geraakt..
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanficTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?