* Zara's p.o.v *
OMG, ik kon niet geloven dat Niall, Nina had gevraagd! Niall en ik waren best wel naar elkaar toe gegroeid en hij zei al dat hij haar heel leuk vond. Maar ik kon niet geloven dat hij het zo snel had gevraagd! Natuurlijk was ik heel blij voor Nina en Niall. Perfect klinkt dat. En Emma en Harry hmmm not bad he haha. Harry had het uitgemaakt met Zoë. Hij zei:
' Een meisje die vreemdgaat met de beste vriend van haar ex- vriendje, zal hetzelfde bij mij kunnen doen. En ik wil niet iets met Zoë nemen, omdat ik veel om Niall geef. '' En hij had ook gelijk, maar Zoë bleef wel een aardig meisje. Nina, Emma en ik aten in de kamer met een maskertje films te kijken toen opeens mijn telefoon ging.
'' Wie smst mij nou weer ?''
'' Hmm misschien Zayn '' zei Emma.
'' Denk het niet ''. Ik keek op mijn telefoon en zag dat er ' Onbekend nummer ' stond. '
' What the heck, er staat onbekend nummer '' zei ik. Ik maakte het berichtje open en er stond het volgende in:
'' Luister goed naar me jij kleine meisje, Zayn is van mij en hij zal altijd van mij blijven. Jij hebt geen recht om hem af te pakken van mij. Hij houdt van mij. En van niemand anders. Blijf uit zijn buurt. Of anders zal iedereen je geheimpje te weten komen.. ;) ''
'' Nina.. Emma.. diegene weet wat er is gebeurd.. Hoe weet diegene het.. What the heck.. Dit meen je niet.. ''
Emma: '' Rustig maar Zara, het komt goed we komen erachter wie diegene was! ''
Nina: '' Jaa inderdaad, we komen er wel achter. Diegene die dit doet heeft echt geen lef. ''
'' Denk je dat het Maysie is?.. ''
Nina: '' Het zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat ze iemand gebruikt voor dit ''
'' Emma: '' Jaa inderdaad ''
Een paar minuten later kreeg ik nog een smsje van iemand. Dit keer was het Zoë..
'' Ik kom naar L.A. Maysie maakt mijn leven een hell hier.. Ze koppelt me aan allerlei vrienden van haar en ze naja je weet wel mishandelen me.. Het is echt niet leuk.. ''
Wauw, wat heb ik nou zojuist gelezen? Ik liet het smsje aan Nina en Emma lezen en smste Zoë gelijk terug.
'' Wauw Zoë what the heck.. Gaat het wel met je ? En is het wel veilig voor je nu? Hou je sterk en ik zie je gauw meissie xx ''
'' Naja het gaat niet helemaal super, maarja.. Ik ben nu al in het vliegtuig dus het zal wel veilig zijn denk ik.. Dankjewel Zara, je bent de beste xxx ''
Nina: '' Wauw ik hoop dat alles goed met haar gaat ''
'' Ik ook nien.. "
Emma: '' Maar Zara, ik denk dat je het aan Zayn moet vertellen.. ''
'' Em.. Ik weet niet of ik het aan kan. Ik weet niet of ik het hem wel durf te vertellen.. Stel hij gaat anders over me denken of hij wilt me niet meer? ''
'Nina: '' Zara, Zayn is echt niet zo iemand. Hij zal er altijd voor je zijn en hij zal je altijd steunen, geloof me maar. ''
'' Jaa hmm.. Ik moet er nog over nadenken''
Nina: '' Jaa dat snap ik ''
Emma: '' Wauw leuke chilldagje zeg hmpff.. ''
'' Zo echt he, maar meiden ik hou van jullie ! '' en ik gaf mn meiden een dikke knuffel.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
Fiksi PenggemarTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?