- Zayn P.O.V. -
Ik was bezorgd om Zara.. Ik wilde haar niet kwetsen daarom had ik haar niks verteld over Maysie. Maysie tjaa ik weet het niet, het was niet dat ik super verliefd op haar was. Ik vond haar alleen maar leuk. We gingen allemaal het restaurant in en ik vond het prima dat Nina naast mij en Maysie kwam. Net toen ik een beetje gekalmeerd was fluisterde Maysie ;
'' Ik hoop dat je die slet van je naar huis hebt gestuurd ''. Ik voelde de woede in me opborrelen, ik keek haar vies aan en net voordat ik iets tegen haar kon zeggen barstte Nina uit.
''Nou moet jij eens even heel goed naar mij luisteren, whore. Jij noemt mijn vriendin niet zomaar een slet. Ik ben net uit het ziekenhuis en wil gewoon een leuke avond met mijn vrienden, en dan kom jij er opeens tussen. Misschien had hij jou beter thuis kunnen laten. Zayn, gedraag je als een man en tem dat beest even terwijl ik naar Zara ga." Ik moest mijn lach inhouden voor Nina's uitbarsting, Niall zag het en gaf me een schop onder tafel. Ik keek naar Maysie die helemaal rood was geworden. Maar ik kon haar niet weg laten gaan.. Niet totdat ik mijn plan had uitgevoerd en Maysie MOEST daar echt bij zijn. Ik besloot Maysie te kalmeren.
'' Rustig maar Maysie, laten we gewoon lekker eten en straks gaan clubben. Let maar niet op die twee anderen en laten we je jurkje een beetje opdrogen ''. Nina en Zara kwamen terug lopen. Zara had grote rode ogen, maar haar make-up was op één of ander manier nog helemaal perfect. Wat een wonder dacht ik. Ik wilde zo graag naar haar toe lopen en haar troosten. Maar het kon niet.. Niet nu in ieder geval. Nina keek me met een vieze blik aan en keek daarna weer naar Niall.
'' Ik dacht dat deze whore hier wegging ''. Ze kwam naast me zitten en ik gaf haar een stootje.
'' Wacht maar af, Niall zei toch al tegen je dat je moet afwachten? '' fluisterde ik in haar oor. Zara ging tussen Niall en Harry zitten. We zaten aan een tafel voor zes personen. Louis en El moesten opeens weg gaan, El haar opa voelde zich niet meer goed en ze voelde zich bezorgd. Liam en Danielle waren niet mee, ze waren hun twee jaar samenzijn aan het vieren. Ze waren echt een perfect stel..
- Zara P.O.V. -
Ik was in de WC mijn make-up aan het opfrissen toen Nina opeens binnen kwam rennen. '' What the heck Nien ? '' Ik zag aan haar ogen dat ze gewoon geflipt was.
'' Die bitch mag echt fucking doodvallen ''. Nina vertelde me wat er zojuist was gebeurd en het enige wat ik eruit kon brengen was '' wauw ''. Ik wilde zo graag weggaan, maar ik wilde het niet voor de anderen verpesten. Ik kalmeerde Nina een beetje en we liepen weer naar onze tafel. Nina ging gelukkig naar Zayn zitten, maar ik kon zien dat ze nog steeds boos was omdat Maysie nog niet weg was. Ik ging naast Niall en Harry zitten. Binnen een paar dagen was ik echt close met ze geworden. Ze waren de twee broers die ik altijd al wilde hebben. Ik zag Zayn iets tegen Nina fluisteren waardoor ze gelijk wel kalmer werd. WTF is going on here dacht ik..
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfictionTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?