Chapter 37

1.9K 16 8
                                    

Jaja, speciaal voor jullie even 2 stukken achter elkaar! Er komt een drukke tijd voor ons op school, dus sorry als we zo laat soms updaten! xoxo.

***

 *Nina P.O.V.*

Ik liep terug naar mijn kamer nadat we bij Zara waren geweest. Ja, ze gaf het zelf niet toe, maar ze had echt veel meer beveiliging nodig nu Maysie weer was opgedoken. Ik liep voorop en haalde snel de sleutel uit mijn joggingbroek. Niall viel weer op bed en ik ging snel onder de douche. We zouden eerst vandaag naar Zoë gaan en daarna wat leuks doen, alleen dat hadden we naar morgen geplaatst, aangezien alle stress van gisteren EN vandaag. Back in the UK kon Zara waarschijnlijk ook niet normaal over straat lopen. Ik douchete snel en trok mijn kleren aan. Een knalroze broek, een mouwloos streepjes shirt, mijn rayban, een ice-watch en een grijs vest van Niall. Ik keek naar mijn schoenen en zag dat ik alleen hoge hakken had die bij deze look stonden. Toen wist ik het. Ik rende de gang op en klopte bij Louis aan. Hij deed slaperig open, met zijn haar in de war.

"Lou, mag ik je zwarte TOMs lenen? Niall heeft geen TOMs en ik heb ze nodig!" Hij liet me binnen en ik zag Eleanor opkijken uit bed.

"Hi! Fuck, sorry, I'm still in bed." Ik wuifde het weg.

"No prob, I just waked up. Just gonna grab some shoes." Ze zwaaide even kort en viel toen weer achterover. Louis pakte de schoenen en ik pakte ze aan.

"Thanks, Lou." Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep toen weg. Ik zwaaide nog even kort naar Eleanor en liep toen de gang weer op, met de schoenen. Ja, ik had nogal grote voeten. Maat 40. Ik deed de deur weer open en pakte mijn tas en deed mijn spullen erin. Niall lag weer luid te snurken en ik besloot even een briefje te schrijven.

"Hey Nialler, just off for some Starbucks, I'll be back in an hour. x Nina."

Ik pakte de sleutels en gaf Niall een kusje op zijn haar. Hij draaide zich kreunend om en ik moest lachen. Ik deed snel mijn haar en sloeg de deur achter me dicht. Ik zag Emma lopen met Harry, dus ik zwaaide naar het vrolijke koppel dat naar beneden liep. Ik pakte mijn telefoon en keek of ik nog wat berichten had naast 3000 twitter mentions. Ik zag een smsje en keek ernaar.

FROM: Jeroen

Yooo zusje, hoe is het in LA? Luister, ik ben volgende week in Londen en ik kom even langs, of je het leuk vind of niet. Ok. Goodbye.

Ik lachte en stuurde wat terug.

TO: Jeroen

Tja, helaas, dan sta voor je een dichte deur. Ik laat zo'n zwijn er niet in. Gegroet, ik ga lekker IN LA IN HET ZONNETJE naar de starbucks.

Ik zette mijn telefoon weer uit en zag toen dat op Louis' TOMs aan de achterkant Harry was geschreven. YEAH OKAY. Ik liep het hotel uit, in het zonnetje richting het strand, waar de starbucks was. Ik liep stevig door en na een tijdje was ik er. Toen ik in de starbucks was, stond er een meisje achter de bar, net wat jonger.

"Hi, one Caramel macchiato, the name is.." Ik kon mijn zin niet afmaken, of het meisje onderbrak me.

"Yeah, Nina, I know. Next." Zei ze verveeld, terwijl ik naar de volgende liep om af te rekenen. Ik fluisterde wat nederlandse scheldwoorden en toen mijn naam werd geroepen, pakte ik mijn beker dankbaar van de jongen aan. Hij lachte naar me.

"Thanks." Mompelde ik.

"No prob, do you want something to eat? I like your shoes." Hij lachte weer en ik moest lachen.

"Nope, I'm alright, thanks." Hij knipoogde en ik liep naar buiten. Ik ademde de zeegeur in en liep toen verder. Opeens voelde ik iemand zacht aan mijn haar trekken. Ik draaide me snel om en zag een meisje van ongeveer 15 achter me staan.

"Hi, can I help you?" Ze bloosde en knikte.

"You're Nina, right? Can I get an autograph and a picture?" Ze hield haar camera omhoog. Ik moest grinniken en knikte. Ik gaf haar een handtekening op het kartonnetje van starbucks. Dit voelde raar. Ze hield haar camera omhoog en maakte een foto. Toen zag ze me schoenen.

"OMG, those shoes are from Louis! I LOVE THEM!" Ik lachte en wou haar gedag zeggen, maar ze trok aan mijn arm."

"Sorry, don't mean to be rude, but can I give you my twitter name?" Ik knikte en stak mijn arm uit en ze schreef het erop. Ik gaf haar een knuffel en liep verder. Ik hoorde het meisje weg rennen en zette mijn telefoon weer aan. Ik zocht op haar twitternaam.

"@Nina_bosman: Just met a lovely fan, @Niallisourleprechaun . :)" (twitternaam verzonnen, als hij echt is, ik heb geen idee wie het is. haha)

Ik had geen zin meer in lopen en ging ergens op een bankje aan het strand zitten. Opeens merkten wat fans me op en kwamen er steeds meer mensen. Er waren opeens overal camera's, terwijl ik alleen maar van dat bankje probeerde af te komen. Opeens zagen meer mensen mijn schoenen en er begon een heel verhaal over mijn schoenen. Dat ik eigenlijk ook nog met Louis en Harry ging, blabla. Ik liep weg en keek toen in het gezicht van een meisje, mijn leeftijd. Lang, bruin haar met een lach op haar gezicht. Maysie. Ik werd boos en probeerde weg te komen. Ik pakte mijn telefoon en belde Preston.

"Hi, Preston, help me. I'm stuck here at the starbucks, everywehere fans... Okay, see you." Ik hing op en na 5 minuten was Preston er met nog 2 bodyguards. Ze leidden me naar een busje en we reden weer weg. Ik zat in shock achterin en de hele rit zei ik niks. Toen ik in de kamer was, was Niall ook weg. Ik deed mijn kleren weer uit en pakte mijn bikini en dingen voor het zwembad. Ik liep naar beneden en ging aan het zwembad liggen. Toen pas realiseerde ik dat ik Maysie had gezien en dat ze waarschijnlijk nu wist waar we verbleven, aangezien Preston enzo in het zelfde hotel sliepen en ze iemand van het hotel mee hadden genomen. Ik zag Zara samen met Niall in het zwembad. Ik liep naar ze toen en liet mijn benen in het zwembad bungelen. Zara kwam naar me toe.

"Wazzup Nien? Kom zwemmen?" Ik schudde me hoofd.

"Nee Zaar, nu niet. Later." Ik hoorde iemand van achteren rennen.

"WAAG HET NIET LOUIS!" Ik hoorde een "Okay" uit Louis' mond komen en lachte toen hij in het zwembad sprong en me natspatte. Ik vertelde het vanavond pas, anders verpestte ik nu hun hele dag. Niall zwom naar me toe en gaf me een kus. Zijn lippen waren koud van het water. Hij pakte me bij mijn middel en toen hij me zoende, trok hij me het water in. Ik gilde.

"Gotcha!"

"Niall, shit! It's so freaking cold!" Ik spatte water in zijn gezicht en klom eruit. Ik ging weer liggen en dacht diep na. Wat zou er gebeuren als we terug zouden zijn in de UK? Tussen ons en de jongens en de fans en de studenten en Maysie en... Zo ging ik nog wel even door. Liam had door dat ik zat te fronsen en liet Danielle even alleen.

"Nina, what's up?" Ik schudde mijn hoofd.

"Niets, Liam. Ga maar naar Danielle, vertel het vanavond." Hij knikte toen hij zag dat ik geen zin had om erover te praten. Ik ging achterover liggen en keek naar het hotel. Het was echt een prachtig gebouw, met grote zuilens enzo. Toen ik me omdraaide, zag ik Niall in de stoel naast me liggen.

"Well, hello Niall." Hij draaide zich om en lachte.

"Well, hello beautiful lady." Ik bloosde en dacht weer na. Toen zag ik een meisje het zwembad terrein oplopen. Haar lange, bruine haar in een staart en dezelfde lach als vanmiddag. Shit, Maysie is here..

-----------------------

Yeah, geen inspiratie, okay x)

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu