chapter 24

2K 16 2
                                    

- Zara's p.o.v -

Ik werd wakker en zag niemand naast me liggen.

'' Waar kan Zayn gegaan zijn ?'' vroeg ik mezelf hardop af. Op dat moment hoorde ik de bel gaan. Ik liep naar de deur en zag Nina klaar staan met haar zwemspullen. Ze vroeg of ik met haar mee wilde naar het zwembad. Ik had wel wat plezier nodig dus ik besloot mee te gaan. Ik pakte mijn spullen en ook nog een paar tijdschriften. We kwamen aan bij het zwembad en ik zag dat Louis en Liam een grap met Nina wilde uithalen. Ik speelde met ze mee en na een paar tellen lag ze in het zwembad. Ik moest heel hard lachen en ik kreeg een high-five van Liam. Ik ging op één van de ligstoelen zitten, omdat ik niet zoveel zin had om te zwemmen. Ik sloeg mijn magazines open en zag opeens mijn naam staan. Hmm het zal wel één of andere nieuwe beroemdheid zijn ofzo. Ik bladerde verder en zag opeens een foto van mij en Zayn staan. Van een half jaar geleden. WHAT THE HECK. Ik las het artikel en werd gewoon woedend. Wie the heck doet dit nou?! Ik haat het als mensen het verleden terug blijven halen. En toen opeens dacht ik aan Maysie. Ik liep naar NIna toe en liet haar de magazine zien. Nina kreeg een smsje en ik gaf haar telefoon aan. Het was een smsje van Zoë. Nina liet het aan mij lezen en ik zuchtte. Zoë was echt een aardige meid, maar die Maysie spoorde echt niet.

'' Waar zijn Zayn en Niall eigenlijk '' vroeg Nina en ik haalde mijn schouders op. Net op dat moment kwamen ze aanlopen met twee pizza dozen. Nina rolde met haar ogen en ik zuchtte. Ik was helemaal vergeten dat we niks hadden gegeten. En eerlijk gezegd had ik ook geen honger. Ik voelde me gewoon ook niet goed. Ik gooide de magazine naar Zayn toen, pakte al mijn spullen en liep naar boven. Ik wilde even een warme douche nemen. Ik stond in de lift toen ik Zayn zag aankomen. Ik hielde de lift voor hem open en hij gaf me een knuffel.

'' Zaar boo, ik weet dat het je erg irriteert. Maar maak je geen zorgen okay? Alles komt goed ''

En op één of andere manier voelde ik me een stuk beter. De lift ging open en we liepen naar onze suite.'

'' Maynie, ik ga even douchen.. ''

'' Okay boo, ik zet alvast je eten klaar. '' zei hij. En hij glimlachte naar me.

Een half uur later kwam ik de douche uit en ik was weer in mijn pyjama.

'' Zaar, je gaat toch niet hele dag in je pyjama blijven om een stom artikel he? ''

'' Nee Zayn, ik voelde me alleen even comfortabel hierin '' zei ik en hij glimlacht.

'' Okaay boo, ik ga even douchen. Ik laat mijn telefoon hier okay? ''

'' okaay maynie ''

Hij liep de douchen in en kwartiertje later kwam hij eruit. Hij stond alleen in zijn joggingsbroek en ik had moeite om mijn ogen van zijn lichaam af te houden.

'' Niet staren boo. '' zei hij en ik rolde met mijn ogen. Ik wachtte tot hij zich helemaal afgedroogd had zodat we konden eten. Op dat moment ging zijn telefoon.

'' Zaar, kan je even kijken wie me een smsje heeft gestuurd? ''

'' Okaay ''. Ik pakte zijn telefoon en keek wie het was.

'' Ehm Zayn, het is Maysie ''

'' Okay open het en lees het, wil je ?''

'' Weetje het zeker Zayn? ''

'' Jaa daarom zeg ik het, lief ''

'' Hey Zayn. What the fuck gebeurt er? Waarom sta je in alle tabloids met Zara op een foto? Je neemt beter afstand van haar. Ik kan haar heel wat aan doen. Heel wat. Dat weet je. '' ik las het hardop voor en moest bijna huilen. Ik stond op en wilde weg lopen. Zayn kwam naar me toe en knuffelde me van achter.

'' Maak je geen zorgen zaar, ik laat je niks overkomen ''. Ik zuchtte en we liepen samen terug om te eten. Nadat we gegeten hadden zei Zayn '' Maak je klaar boo, wij tweetjes gaan zometeen LA verkennen.

'' Maynie, alleen wij twee? Weetje zeker? ''

'' Boo, heel zeker ''

Ik glimlachte en begon me klaar te maken. Na een half uurtje was ik helemaal klaar. [ outfit ; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=48287992 ]. Zayn zat op de bank, hij was allang al klaar en toen hij me zag verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht.

'' Je ziet er zoals altijd, super mooi uit ''

Ik moest blozen en zei '' Thanks Maynie. Jij ook! ''

En we liepen samen onze suite uit..

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu