Chapter 38

1.9K 33 31
                                    

UGH toetsweek sucks! Sorry voor de late update. :( xxx Zara.

---------------------------------------------------------

- Zara's p.o.v -

Ik zat net op één van de stoelen langs het zwembad toen ik Nina's ogen wijd zag worden. ' Huh wazzup met haar ? ' dacht ik bij me zelf. Ik volgde haar blik en zag een meisje ons richting op lopen. Toen ze een beetje dichterbij was herkende ik haar pas. '' Maysie '' fluisterde ik. Zayn en Harry die naast me zaten volgden mij blik. Ze zagen wie het was en Zayn stond op, tilde me op en plaatse me op zijn schoot. Ik keek haar aan en zag dat ze woedend was. Toen ze voor Nina stond bestudeerde ze haar.

'' Zozo, de knappe jongens en de sletten zijn hier aan het chillen. Wat een toeval dat ik jullie hier heb gevonde. '' zei Maysie.

Ik voelde dat Zayn kwader werd. Zijn grip om mij heen werd sterker. Ik pakte zijn hand en keek hem met een gerustellende blik aan. Louis die achter Nina stond, trok haar naar achteren. Niall liep naar haar toe en sloeg zijn arm om haar schouder heen.

'' Maysie ik heb geen idee what the fuck je probeert. Je kan Zayn en Zara niet uit elkaar krijgen. En wij zullen je niet in de buurt van Zara laten. Laat ons met rust. En even serieus, jij bent de slet hier. Niet Zara en Nina. Jij bent degene hier die het op Zayn zijn rijkdom heeft uitgemund.  Niet Zara. Dus ga nu weg voordat wij de beveiliging voor je halen. '' zei Louis.

Maysie kijk hem aan en begon met lachen. '' Oh oh lieve Louis. Altijd degene die het meest bezorgd is. Ik dacht dat je altijd grappig en niet serieus was. ''

'' Dan ken je ons niet stom wijf. '' zei Niall.

Maysie was geschockt door Nialls reactie, maar haar schokkende gezicht verandere snel weer in een lach. Ze duwde Louis opzij en liep onze richting op. Harry stond op om haar tegen te houden, maar ik hield haar tegen. 'Laat haar maar komen' dacht ik. Ik wilde weten wat ze zo graag te zeggen had. Ik stond op en stond naast Harry. Ik voelde opeens dat iemand hand vasthield. Ik keek opzij en zag Zayn staan met een woedende gezicht. Ik knijpte in zijn hand om hem te laten weten dat alles goed ging. Maysie stond inmiddels voor me en staarde me aan. 

'' Ga je nog wat zeggen of wat? '' zei ik.

De anderen deden hun best om niet te lachen en dat maakte mij aan het lachen. Toen ik klaar was met mijn lachbui, keek Maysie me aan met een rood hoofd.

'' Bitch, je bent echt niet grappig ofzo. Ik had je al verteld om van MIJN man af te blijven. Waarom doe je dat dan ook niet? '' zei Maysie.

Haar man? Ha wat dacht ze wel niet.

Zayn: '' Maysie shut the f up. Ik ben je freakin' man niet. Ik ben niet met je getrouwd en jij bent niet mijn beheerder ofzo. ''

'' Maysie echt waar. Gedraag je als een vrouw. Niemand hiet wilt je. Doe wat met je leven. Ik zal niet liegen; Je bent niet lelijk. Je kan zoveel jongens krijgen. Hou op met zeuren over Zayn. '' zei ik. 

'' BITCH ECHT STFU. IK WIL ZAYN EN ALLEEN ZAYN. En oh als je denkt dat je grappig bent, wacht maar tot je ziekte je echt pakt. Dan ben ik de enige die zal lachen. Ik zal wel tijd maken om naar je begravenis te komen ''

Die pakte me. Ik keek haar aan met tranen in mijn ogen. Zij gaf me minder hoop op leven. Ze zei het alsof ik kanker niet zou overleven. En ik geloofde het. Ik keek naar beneden en liet de tranen komen. Zayn pakte me op en zette me op één van de stoelen. De anderen kwamen naar me toe en begonnen me te troosten. Zayn en Harry stonden nog steeds voor Maysie. Na twee minuten stilte hoorde ik opeens een harde klap. Ik keek op en zag dat Maysie naar haar wang greep. Zayn was helemaal rood aangelopen en begon te schreeuwen. Een paar seconde geschreeuw later rende Maysie weg. Maar niet voordat ze '' IK KRIJG JE WEL JIJ ZARA STOMME BITCH. IK ZORG ERVOOR DAT JE EERDER IN DE ZIEKENHUIS BELANDT ''

Zayn schudde zijn hoofd en zette mij weer op zijn schoot. Ik kon het niet meer. Ik liet me weer gaan en knuffelde hem. Hij gaf me een knuffel terug en fluisterde allemaal kalmerende woordjes. Vijf minuten later kwam Zoë aanstormen. Ik keek op en zag dat ze een blauwe oog had.

'' JONGENS MAYSIE WAS OP WEG NAAR JULLIE, WAT IS ER GEBEURD!? HEEFT ZE ZARA PIJN GEDAAN!? '' schreeuwde Zoë. We wisten allemaal dat ze zelf ook in shock was. Emma liep naar haar toe, gaf haar een knuffel en legde haar alles uit. Een paar minuten laten kwam Zoë naar mij lopen en schuifde een stoel dichterbij. Ze zat naast me en toen pas zag ik dat haar arm ook verschillende kleuren was.

'' What the heck is er met jou gebeurt Zoë!? '' vroeg ik. Zayn keek naar haar en zag het ook. Derest ons groep verzamelde zich ook om ons heen. Ze keek me aan en barsste in tranen uit. Ik stond op uit Zayns schoot en ging naast haar zitten.

'' Rustig maar Zoë wat is er gebeurd? Vertel ons wij zullen je helpen.. '' zei Niall. Iedereen knikte op zijn antwoord.

'' Nou gisteravond dwong Maysie me om uit te gaan. En er waren allemaal jongens daar die Maysie kende. En en..''' Zoë barste in snikken uit en ik omhelsde haar.

'' Zoë ze hebben toch niet gedaan wat ik denk dat ze gedaan hebben toch? '' vroeg Zayn.

Zoë begon nog harder te huilen en we wisten allemaal haar antwoord. Niemand kon dit Zoë aandoen. Ze is zo een lief meisje en juist haar moet dit overkomen. De jongens werden woedend.

'' Ik ben verkracht... '' zei Zoë met pijn in haar hart. Ik schudde mijn hoofd en knuffelde haar hard. Het drong nu tot haar door wat er gebeurd was.. Dit zal echt een moeilijke periode voor ons allemaal worden, dacht ik..

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu