*Nina P.O.V.*
Zara en Zayn waren opeens weg en ik bleef dus achter met deze jongens. de enige die er niet was was Harry. Niall, Louis en Liam zaten te eten. Ik pakte 1 van de tijdschriften die Zara hier was vergeten. Ik pakte mijn iPod. Boyfriend van Justin Bieber kwam op. Ik vond dit zelf echt een goed nummer van hem. Ik danste een soort van mee op mijn ligbedje en draaide me daarna op mijn buik. Ik bladerde door het tijdschrift. Toen ik op de helft was voelde ik weer 2 armen om me heen. Oh nee he. Niet weer. Ik draaide me snel om en gaf een klap met mijn tijdschrift tegen Louis, in ieder geval, ik dacht dat het Louis was. Ik hoorde een zachte au. Ik keek wie het was, Niall. Ik moest lachen.
"Hahahaha, sorry Niall." Ik giechelde. Hij moest lachen.
"Geeft niet, mevrouw."
"Wat was jij van plan met mij?" Ik stond op toen Niall me losliet. Hij haalde zijn schouders op en moest blozen.
"Niks." Ik kneep hem. "Nee, echt niks! Ik wou je een knuffel geven." Hij moest nog meer blozen. Aw. Dat was echt cute. Ik knuffelde hem.
"By the way; waar zijn Zara en Zayn opeens heen?" Niall keek me aan.
"Oh, naar Los Angeles, de stad in."
"Waarom neem jij me nergens mee naartoe?" Hij keek beschaamd naar de grond maar herstelde zich snel.
"Wil je ergens heen?" Ik moest lachen.
"Nee, ik grapte maar wat. Ik lig perfect hier. Wat een leven. Dat jullie ons hebben meegenomen, wauw. Dankjewel. Maar nu ga ik me omkleden. Ehm Louis, kun je meegaan?" Niall keek me raar aan en Louis sprong op.
"Waarom Louis?"
"Aw, ben je jaloers?" Ik gaf hem een tikje op zijn neus. "Louis moet mij nog heel veel vertellen, daarom moet hij mee." Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep met Louis naar boven. Ik pakte expres zijn hand en keek naar achteren. Niall zag het en wou net weglopen. Ik stak mijn tong uit. De lift floepte open en we gingen er in staan. Louis keek me aan.
"Waarom wil je dat ik meega?" Hij zuchtte.
"Omdat jij me wat moet vertellen, remember? Vanmiddag bij het zwembad. Ik wil het graag weten, je bent een goede vriend en ik wil je helpen. Kom." Ik stapte snel uit de lift. Wat een wonder dat ik er in was gegaan. Maar ik was nog moe van gisteren en wou me snel omkleden. Ik deed de deur open en pakte snel wat spullen.
"Wacht hier." Zei ik tegen Louis toen ik snel de badkamer in snelde. Ik pakte mijn ondergoed en mijn andere kleren. Gewoon, een normale spijkerbroek met mijn lekkerste zittende Abercrombie vest. Ik hield echt van dat merk, hier in Los Angeles hadden ze vooral veel Hollister. Die winkel moest ik morgen even opzoeken. Toen ik klaar was snelde ik weer snel naar Louis. Ik ging op het bed zitten in een kleermakerszit en Louis joinde me.
"Okee Lou, vertel. Wat is er aan de hand?" Louis had het er moeilijk mee, dat kon je zien.
"Ik wil je er niet mee vervelen." Ik pakte zijn hand.
"Alsof je me ermee verveeld. Anders had ik je toch niet meegenomen? Come on, man. Ik ben toch een goede vriendin van je? Of niet?" Ik trok mijn wenkbrauw op.
"Tuurlijk ben je dat. Dat is het niet. Maar ja, ik vertel het wel. Eleanor wil me voorstellen aan haar ouders. Ik vind het een beetje snel. Ik vind haar echt een leuk meisje, daar niet van, alleen ik zit een beetje vast bij een ander meisje die me niet eens ziet staan. Alleen als vriend of bro ofzo." Hij zuchtte en sloeg zijn ogen neer.
"Ga door, Lou. Hoe heet dat meisje en hoe weet je dat zo zeker dat ze je niet ziet staan?"
"Omdat ze een vriendje heeft. Nee, wacht ze hebben niks samen, alleen ze houden echt heel veel van elkaar. Dat zie je meteen. Ik vind Eleanor geweldig. Alleen dat andere meisje net iets meer." Ik knikte.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfictionTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?