- Zara's p.o.v -
Ik wist meteen waar Nina aan moest denken. Ik wist ook dat ik er voor haar moest zijn. Wat Nina tegen me zei verbaasde me niet zo erg. Ze had John wel heel erg leuk gevonden. Hij was haar echte eerste liefde. Ik had haar een beetje gekalmeerd en we waren weer klaar om te feesten. Without you knalde door de speakers en Nina liep naar Niall om met hem te dansen. Ik liep naar Zayn en we gingen helemaal los.
'' man als ik Chris Brown ooit tegen kom ga ik hem echt zoenen '' schreeuwde Zayn terwijl Turn up the music draaide. Door zijn opmerking moest ik zo hard lachen dat ik bijna op de grond lag. Zayn pakte me net op tijd vast en keek me diep in mijn ogen aan.
'' thanks '' zei ik.
'' no problem Love '' en met dat begon hij dichterbij me te komen. Na een paar seconde voelde ik zijn lippen op de mijne. Ze waren zacht en ze gaven me vlinders in mijn buik. Dat was het dan, onze eerste kus.. Na een paar seconde stopten we en hoorden we mensen juichen. Het enige wat ik nog kon doen was glimlachen en los gaan.
- volgende ochtend -
DINGDONG. Uggggh ik stond op met een verschrikkelijke hoofdpijn. Ik liep naar de deur en zag Nina's ouders staan.
'' Haaaaalloo '' zei ik met een glimlach. Ook al waren het Nina's ouders, ik was blij om ze te zien. Ik kende ze nu al drie jaar en ze hielpen men altijd in tijden van nood. ik gaf ze een knuffel en maakte Nina wakker. Toen Nina wakker was zei haar moeder;
'' Onze vlucht vertrekt over drie uurtjes en over een uur moeten jullie klaar zijn ''. Nina en ik keken mekaar aan en begonnen te lachen. Haar ouders begonnen te lachen en liepen de hotelkamer uit. DINGDONG
'' wie the heck durft mij te storen '' schreeuwde ik. Nina deed de deur open en ik zag Zayn binnen lopen. Achter Zayn hadden Nina en Niall hun momentje.
'' aaaaaahw '' zei ik en ze moesten beiden blozen. Zayn liep naar me toe en gaf me een knuffel.
'' Ik ga je missen Zara ''
'' ik jou ook Boo '' en met dat gaf ik hem een kus. Nina en ik gingen verder met klaar maken, terwijl de jongens onze koffers inpakten. Echte schatjes. We liepen naar de lobby en daar stonden de rest van de jongens en Nina's ouders op ons te wachten. We gaven de anderen een knuffel en stapten in de auto's. Nina en ik stelden Niall en Zayn voor aan Nina's ouders als onze vriendjes. Alleen zij wisten hoe veel we over hen hadden gepraat en gefantaseerd. Toen we op de airport waren aangekomen moesten we gelijk inchecken. Ik deed er niet te lang over, omdat ik wist dat ik anders te emotioneel zou worden. Ik nam zayn zijn skypeaccount en gaf iedereen een dikke knuffel. Ik gaf Nina nog wat tijd met Niall en begon daarna de gate in te lopen. Ik kreeg tranen in mijn ogen en begon daarom sneller lopen. Plotseling voelde ik twee sterke armen om me heen die me omdraaiden.
'' wat the f.... oooh jij bent het Zayn! ''
'' Jaa een voordat je weggaat wil ik je dit geven.. '' Hij gaf me een doosje en ik maakte het open. Daarin zat een mooie ketting met een hartvormige hangertje en kleine diamantjes. Ik keek Zayn met grote ogen aan en hij begon te lachen. Hij hielp me om de ketting om mijn hals vast te maken en gaf me daarna nog een dikke knuffel.
'' It's gonna stay there forever '' zei ik, gaf hem een laatste kus en liep weer verder naar binnen.. ''Dat was he t dan..'' dacht ik. Wie weet wat er allemaal hierna zou komen...
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
ФанфикTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?