Chapter 29

1.9K 17 2
                                    

*Nina P.O.V.*  

Ik werd wakker met barstende koppijn. Ik dronk nooit meer. Ook al dronk ik maar 2 drankjes, ik kan totaal niet tegen drank. Het enige effect dat het op me heeft is dat ik wat losser word en dat ik de volgende dag hoofdpijn heb & er uit zie als een verzopen kat. Oh ja, en dat ik me niet kan oriënteren. Ik keek om mij heen en had alweer door dat ik in LA was met mijn beste vrienden en vriendje sinds gisteren. Ahum, vannacht  Ik keek naast me en zag het schattigste jongetje ooit liggen. Ja dat zei ik ja. Ik rekte me uit en wreef in mijn ogen. Ik stond op en deed alle gordijnen open, de zon straalde heerlijk en het water van het zwembad straalde. Ik deed de ramen open en dook snel weer onder de witte dekens. Ik vond zo'n dag heerlijk. Opeens draaide Niall zich naar me om en kreunde. Ik giechelde.   

"Wat is er, Niall?" zei ik toen ik tegen hem aan ging liggen. Hij gaf me een kus op mijn hoofd. Toen sprong hij op.   

"Shit! Ik moet naar de studio! Wou ik net wat leuks gaan doen met jou." Hij keek zielig. Ik kroop weer dieper onder de dekens.   

"Geeft niet Niall. Ik blijf nog even liggen en ga me daarna wel aankleden enzo. Dan ga ik met Emma en Zara wat doen. Het maak niet uit. Ga maar!" Ik zwaaide en gaapte toen hij zijn kleren pakte en zichzelf in de badkamer opsloot. Ik grinnikte, dat deed hij altijd. Toen hij klaar was gaf hij me nog een kus en was toen weg. Ik besloot dat ik deze dag rustig zou doorbrengen. Eerst roomservice, dan de meiden bellen en films halen en weer in bed, we pastten hier zeker in met z'n drieën. Ik deed de tv aan en bestelde best veel eten. Daarna belde ik eerst Zara's kamer. 

"Hallooo?" zei ze erg slaperig.   

"Yooooo! Ik heb een goed plan! Zullen we vandaag een relaxmiddag halen, de jongens zijn toch de hele dag in de studio en interviews aan het doen. Dan bestellen we eten en films!" Het was even stil. 

 "Uuhm, ja gezellig! Bel jij Emma? Dan regel ik het eten. Geef me een uurtje. Doeeei!" En toen had ze alweer opgehangen. Ik draaide het nummer van Emma's kamer. De telefoon ging over.   

"Hello?" Hoorde ik haar zeggen.  

"Yooooo! Met Nina. Heb je zin om met mij en Zaar een relaxdagje te houden nu de jongens toch in de studio enzo zitten?"  

"Jaaa gezellig! Wat regelt Zara?"  

"Het eten. Regel jij de films? Dan regel ik maskertjes."  

"Is goed! Geef me een uurtje!" ik lachte toen ze ophing. Zara en Emma konden soms echt gedachtes lezen. Daar was de roomservice al. Ik at mijn eieren snel op en ruimde de kamer wat op. Daarna ging ik even op mijn verslaving sinds kort: TWITTER.   

"@Nina_Bosman : having a relaxing afternoon with  my girls @xEmma_Alkema and @zaralovesyou! :) x"  

Ik kreeg meteen antwoord van 1000en fans, en van Niall.   

"@NiallOfficial : have fun you guys!"  

Ik lachte naar mijn telefoon. Ik deed de deur open in mijn kamerjas voor de roomservice die alles kwam opruimen. Toen ik klaar was, sloot ik mezelf ook op in de badkamer. Ik deed mijn sweatpants aan en mijn adidastrui, die groene. ;) Ik deed mijn haar in een knot en deed mijn uggs aan. Ik rende naar beneden om maskertjes bij de drogist om de hoek te kopen. Toen ik klaar was had ik nog 10 minuten voor de meiden kwamen. Mijn telefoon ging af.   

"Hello?"   "Hey, I miss you"  ik lachtte.   

"Hello, I miss you too." Opeens hoorde ik iets geks op de achtergrond.  

"Oh God, I miss you sooo much! Kisskiss!" ik lachte. Louis. Na nog wat gepraat te hebben, sloot ik af toen ik geklop op de deur hoorde. Ik deed open en zag de meiden staan, Zara met een grote bak ijs en kentucky kip, Emma met een stapel dvd's.   

"Chilltime Mehh!" riep Zara hard. Ik lachte toen we met z'n drieën op mijn bed vielen.   

----  

"Mmm, deze kip is lekker!" zei Zara met volle mond. We lagen met z'n drieën op het bed, met maskertjes, eten en veeeel cola. We zaten net Kung Fu Panda te kijken, we hielden veel van Disney en Dreamworks films. De volgende was Shrek en daarna kwam mijn lievelingsfilm, The Lady And The Tramp. Die was zo leuk. 1 van mijn lievelingsfilms. Ondertussen zaten we de hele tijd te praten.   

"Dusss, Emma. Jij en Harry?" Emma bloosde. Dat was al een ja.   

"kijk je uit met hem? Het is een flirt, you know." zei Zara ernstig. Ze kreeg een kussen tegen haar hoofd.   

"Niet lief." Pruilde ze. Toen ging ze verder.   

"en met jou en Nialler?" ik voelde dat ik rood werd.   

"Sinds vannacht." Zaar en Emma begonnen te gillen.   

"Ohmygooood! Peeeervs!" riep Zara hard. Ik gooide een kussen tegen haar hoofd, het enige wat 's nachts was gebeurd was dat ik in slaap was gevallen tijdens de herhaling van Barcelona- Real Madrid. Helaas, ik vond die wedstrijd altijd leuk. Nadat we de maskertjes hadden afgewassen, voelde ik mijn telefoon trillen. 2 mentions, ik had ingesteld dat ik alleen meldingen kreeg als ik was gementioned door de mensen die ik followde.   

"@zaralovesyou : @nina_bosman @NiallOfficial you did it, killing meh!"  

"@NiallOfficial : @zaralovesyou @nina_bosman sick! Yeaah buddie!"

ik lachte en gooide mijn telefoon weg. Time for girls afternoon!

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu