chapter 26

1.9K 19 1
                                    

Zayn en ik liepen ons hotel uit en we werden gelijk al aangevallen door paparazzi. Hij pakte mijn hand vast en begeleidde mij er door heen. Zayn deed de deur voor me open en ik stapte in.

'' Gentlemen mehh '' zei ik en we moesten allebei lachen. Hij stapte ook in de auto en zei

'' Sorry voor hier buiten Zara ''

'' Maynie, het geeft niet. Jij wist ook niet dat het er zoveel waren. ''

'' Ja das waar. We gaan eerst naar de stad om te shoppen en daarna gaan we een ijsje eten en naar de bioscoop. "

"" yaaay ik hou van shoppen " 

Na een kwartiertje waren we gearriveerd en klaar om te shoppen. Er waren miet veel schoolmeisjes dus Zayn en ik konden rusitg shoppen. We kochten een paar shirtjes en ik een paar jurkjes. We kwamen in een avondjurken winkel en ik paste een paar jurken. Ik besloot dat ik een zwarte jurkje met veren en roze pumps ging halen. Ik wilde net gaan betalen, toen Zaynnalles van me afpakte en zowat naar de kasse rende.

'' wat the heck Zayn..'' 

''Hey ik dacht dat je me Maynie noemde '' 

''Niet wanneer ik boos op je ben nee. '' 

'' aahw is ickle Zara boos op haar Maynie?"_ 

'' zei je nou serieus HAAR Maynie, Zayn?"" 

'' ben ik niet van jou dan?"  

Ik wilde net wat gaan zeggen, maar zayns telefoon ging over. Hij zei aan mij dat het Maysie was. Hij grijpte mijn hand en begeleidde me uit het winkeltje. 

''hi Maysie'' 

''Jepp dat heb je goed gezien, dat waren Zara en ik '' 

'' ik begeleidde haar door de paps heen'' 

''Whatever Maysie, ik bescherm haar. En nu is het echt over tussen ons twee. ok. Doei. '' 

Heeft Zayn het nou echt uit gemaakt met Maysie? Ik keek hem met grote meisjes ogen aan en hij wist wat ik wilde vragen.

'' jaa Boo, ik heb het echt uitgemaakt met haar. Ik heb je al die tijd al gewoon leuk gevonden en had gewoon iemand nodig om mijn aandacht van jou te houden i think. '' 

Ik keek hem met nog grotere ogen aan en moest blozen.

'' well ik vind je ook nog steeds leuk '' 

We haalden nog een ijsje en liepen snel weer verder. We hoorden svhreeuwen en Zayn zuchtte. 

'' niet gaan rennen ofzo Maynie, gewoon stil blijven staan handtekeningen uitdelen en veel foto's maken!" 

'' maar dit was ons dagje uit Boo'' 

''Ik vind het niet erg, je fans zijn ook belangrijk may'' 

'' jaa hebt gelijk zaar'' 

zayn maakte foto's en deelde handtekeningen uit. Daarna liepen we samen naar de bios en het bleek dat hij een zaal had afgehuurd. We keken samen naar onze bollywood en film totdat Zayn me opeens vroeg

'' op welke podium bevindt onze relatie zich nu? '' 

'' we daten nu i think?'' 

'' okay Boo, ik vind je heel erg leuk '' 

''Ik jou ook Maynie!" 

Ik kon niet wachten tot Nina dit alle maak hoorde..

-------------------------------------------------------------------- 

Sorry best slecht hoofdstuk, voel me niet zo lekker mar probeerde toch te schrijven. En het spijt me voor spellingsfouten, ik probeer ze morgen wel te verbeteren. xxx Zara.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu