- Zara P.O.V -
Nina en Niall hadden net een lief momentje tot we allemaal een flits zagen.
'' what the heck!? '' zei Zayn tegen mij en daarna schreeuwde hij
'' KOM MEE !''. We slaagden erin om langs wat leek wel duizenden paparazzi te komen.
'' Stomme irritante mensen, ze kunnen alleen maar mensen achterna zitten en daarvoor worden ze betaald '' zei Niall. Ik keek hem aan en zag dat hij echt kwaad was. Nina leek meer verschrikt en ik weet ook wel waarom.
'' Heey Nien, chill een beetje. Het komt goed, ookal komt dit in alle bladen je weet dat je ons allemaal hebt weetje nog? ''.
'' Jaa je hebt gelijk '' zei ze. Ze glimlachte maar ik wist dat het fake was. We liepen naar een andere club totdat iemand zei
'' Heey waar is Harry dan ? ''. We keken om ons heen en konden hem nergens vinden.
'' What the heck ? Hij rende met ons mee naar buiten, ik weet het zeker !! '' schreeuwde ik een beeje paniekerig. Hoeveel drama op één dag wil je hebben joh.. Zayn en ik besloten om terug te lopen en we lieten Niall en Nina alvast een andere club zoeken. Toen we bijna bij de club waren zagen we veel mensen rond iets heen staan en net op dat moment hoorden we ook ambulances die richting op gaan. Ik begon ernaar toe te rennen met de hoop dat het Harry niet zou zijn.. Zayn volgde me met angst in zijn ogen. We duwden een paar mensen omver tot we in het midden van de cirkel stonden. Ik zag bloed en krullend haar.
'' HARRYYY !? '' schreeuwde ik. Ik liep naar het persoon toe en toen ik dichterbij kwam zag ik dat het geen Harry was. Het was een meisje die mij heel erg bekend voor kwam.
'' Zayn dit is Harry niet.. '' zei ik. Zayn besloot om de club in te gaan en ik bleef bij het meisjes. Ze begon net een beetje bij te komen toen Zayn met een dronken Harry naar buiten kwam.
'' Harry had net een beetje een intiem momentje met een andere meisjes '' zei Zayn en ik moest lachen. Het meisje zag ons en sperde haar ogen wijd open. '
' HEEY, wacht jij bent Eleanor. Louis zijn date ! Wat doe jij hier dan zonder Louis ? ''. Ze keek me maar zei niks.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfictionTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?