*Nina P.O.V.*
Harry was kwijt. Zayn en Zara gingen er snel achteraan, terug naar de club. Niall en ik liepen maar door, op zoek naar een andere club. Harry was waarschijnlijk dronken, en hij was zeker de weg kwijt geraakt. De club waar we net waren lag bij de Theems, dus we liepen langs de rivier terug naar het centrum. Ik rilde, ik was mijn jas in de auto vergeten.
"Gaat het? Hier, neem mijn jas." Ik pakte Niall's jas aan.
"Dankje... Gaat het wel met jou?" Niall zag spierwit sinds de paparazzi was langs geweest.
"Jawel, het is alleen... Misschien is het slimmer als we een tijdje niet met elkaar praten." Niall draaide zijn hoofd weg. Ik keek hem raar aan.
"Hoezo? Waar heb je het over Niall?" Ik draaide zijn hoofd naar me toe. "Vertel, wat is er?"
"Gewoon... Ik woon hier en ga over 2 weken op tour in Amerika. Jij woont in Nederland en bent bijna klaar hier, en na school ga je studeren. Ik ga je kwijt raken en dat gaat pijn doen. Daarom nu maar. Dan is dat klaar." Niall liep weg, hij liet me hier gewoon staan. Ik schudde vol ongeloof mijn hoofd. Dit gebeurde niet. Ik had eindelijk iemand die hetzelfde voor mij voelde als ik voor hem, nouja dat dacht ik tot nu, en nu verlaat diegene me. Ik liep achter hem aan en trok aan zijn schouder.
"Niall, waarom? Ik ben over een maand klaar met school en heb dan 3 maanden vakantie. Daarna ga ik een 3 jaar lange studie doen. Alsjeblieft, geef het een kans." De tranen stonden in mijn ogen. Niall knikte.
"Ik wil je gewoon geen pijn doen, en... En mezelf ook niet. Maar ik kan je niet laten gaan. Laten we het proberen, you and me." Hij trok me in een knuffel. Ik huilde op zijn schouder. We zouden elkaar lang niet zien, maar het was de moeite waard. Toen we klaar waren, liepen we verder. Ik ging morgen al weg, en ik wou mijn laatste avond hier met mijn kersverse vriendje doorbrengen. We stonden stil toen we opeens Niall's naam van achteren hoorde.
"Niall, wacht! Jezus!" We hoorden iemand vallen. Toen we ons omdraaiden, moesten we keihard lachen. Harry lag op de grond in een behoorlijk rare positie. Niall liep naar hem toe en hees hem overeind.
"Harry, dude wat doe je."
"Man, idunno. Ik rende achter je aan de club uit toen Zayn en Zara me hadden gevonden, die waren daar nog bezig met een meisje dat ze kenden, die was aangevallen of zo. Ze kwam me al bekend voor. Maar ik viel en jullie waren bezig. En nu lag ik hier." Hij lachte naar beneden, hij was zeker 5 centimeter groter dan ik. Ik haakte mijn arm in die van Harry en van Niall.
"Kom, we gaan naar de club terug. Ze hebben ons nodig zo te horen." Ze liepen terug naar de club.
Daar aangekomen was het erg druk voor de club. De lichten waten aan en er stond een ambulance voor de ingang. Ik liet Niall meteen los en liep snel er naartoe, bang dat het iets met Zara was. Ik duwde wat mensen weg en zag Zara en Zayn bij het meisje staan dat op de brancard lag. Ik keek Zara aan.
"Zaar, wie is dat?" schreeuwde ik in haar oor, het was erg lawaaierig.
"Herken je haar niet? Dat is Eleanor! Weet je wel, de date van Louis?" Ik herinnerde me haar weer. Ze waren wel schattig samen geweest. Maar wacht, ze waren die avond weg gegaan, naar de opa van Eleanor. Wat deed ze hier dan, zonder Louis? Het was alsof Zara mijn gedachtes las.
"Louis wou niet mee, hij was te moe. El wou nog even stappen. In de club hadden wat dieharde fans van Lou haar herkend en hadden haar een soort van aangevallen. Ze was met een jongen aan het dansen, misschien wilden de fans dat niet voor Lou? Uiteindelijk is ze op de grond gevallen en is ze buiten bewustzijn geraakt." Zara zag dat Zayn Louis was aan het bellen.
"Zullen we gaan? Louis komt er aan en haar vriendin blijft bij haar. Laten we onze avond niet verpesten." Zei Zayn. Hij had gelijk. Zara knikte en haakte haar arm in die van Zayn, en ik aan de andere kant. We waren wat aangeschoten, dus we liepen een beetje te waggelen en we moesten de hele tijd lachen. We liepen naar de anderen en gingen naar de volgende club. Zayns oog was meteen gevallen op een club waar je een remix hoorde van allemaal britse liedjes. Je hoorde net zijn solo van Stole My Heart. Hij trok ons naar binnen. We begonnen te dansen, het voordeel was hier dat er geen tienermeisjes waren, we waren veruit de jongsten. Welcome to Saint Tropez kwam op en ik moest meteen aan mijn zomervakantie denken van vorig jaar, met John.
We waren samen naar de franse badplaats geweest. We waren deeply in love geweest maar toen we terug waren, had hij op Schiphol mijn hart gebroken. Ik ging even zitten. Zara kwam naast me zitten.
"John hè?" ik knikte.
"Ik weet niet of ik er wel echt van af ben en of ik wel echt klaar ben voor Niall. En of hij mij wel aankan. John heeft me wat schade aangericht, hij was mijn eerste echte liefde, maar hij heeft me gewoon hard gebruikt." Zara gaf me een knuffel.
"Nien, je gaat toch niet met Niall trouwen nu? Je zit niet aan hem vast. En hij is zeker weten ook niet zo. Kom op, geniet ervan." Ik knikte. Without You knalde hard door de speakers. En daar stond Niall.
-- sorry voor het vreselijke einde haha :) sorry als er heel veel spellingsfouten in zitten, ik schrijf dit vanaf mijn iPod ;) xo
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfikceTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?