chapter 2

2.7K 25 1
                                    

Zara's P.O.V

OH MIJN GOD. Ik kan niet geloven wat net is gebeurd.

''We hebben een afspraakje met freakin' ONE DIRECTION !'' gilde ik tegen Nina. Nina keek me aan en glimlachte naar me. Ze gaf me een knuffel en zei:

''Ik weet ! Onze eerste dagje hier in Londen en het begint al goed, dit wordt nog eens leuk joh''. Nina was nooit zo geïnteresseerd geweest in One Direction, maar je kon toch echt wel zien dat ze Louis leuk vond. Ik staarde haar en ze vroeg wat er mis met me was.

''Niks'' zei ik en we liepen verder. ''Zullen we naar stad gaan?''. Nina knikte en we liepen naar de stad. We liepen een paar winkels in en uit. Na drie uur, vierendertig winkels en twaalf tassen later waren we uitgeput en besloten we om maar even te gaan eten.

''Waar gaan we eten?''  vroeg Nina.

'' Zullen we naar maccie gaan? Heb er op één of andere manier best wel trek in.'' Na een kwartier zagen we een mac en liepen we naar binnen. Nina bestelde een grote menu + muffin + een ijsje. Dat meisje kon eten hoor ! Ze was zo dun en het leek alsof ze nooit at, maar als je haar iets beter leert kennen weetje wel beter. We liepen naar een tafeltje en begonnen te eten.

''OMG ik had echt honger'' zei ik tegen Nin. Ze lachte me uit en zei:

'' Ja dat valt te merken als je binnen vijf minuten een hele menu op hebt ja ''.  Toen we klaar waren liepen we de mac uit, naar ons hotel. We moesten onze kamer delen met nog twee andere meisje. Ze waren heel aardig en ook zulke directioners net als wij. Naja althans als mij. Nina was een opkomende directioner, waar Louis vast wel een handje aan zou bijdragen. We praatte nog een beetje en begonnen toen ons outfit voor morgen uit te zoeken. Ik besloot gewoon een broek met een leuk shirtje en sneakers aan te doen. Nina had ook gewoon een broek met een vestje en uggs uitgezocht. We legden alles neer en gingen slapen.

***

''WAKKEEER WORDEN!!'' hoorde ik iemand gillen en het bleek Nina te zijn. Ik gaf haar een klap en zei dat ze haar mond moest houden. Ze lachte naar me en sleurde me uit mijn bed. Ze was al gedoucht en omgekleed. Ik zuchtte diep en besloot toch maar om te gaan douchen en klaar te maken. Vandaag zouden we eerst een paar plekken in Londen bezoeken met de schoolmensen en daarna hadden we vrije tijd. Toen we allemaal klaar waren liepen we met ons vieren naar beneden. Het bleek dus dat iedereen op ons zat te wachten.

''  Achja boeiend joh '' zei ik en alledrie meiden waren het met me eens. De anderen moesten gewoon niet zo snel klaar worden aha. We liepen naar onze goeie jongens vrienden en gaven ze een knuffel. De leraar noemde alle namen op om te controleren of hij al zijn leerlingen bij zich had. Toen hij iedereen had opgenoemd konden we vertrekken. Iedereen vroeg zich af waar we naar toe gingen, maar de leraar wilde het ons niet zeggen. Totdat één van onze gozer gilde:

'' HEEY DAAR IS DE LONDON EYE''..

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu