chapter 22

1.9K 21 0
                                    

- Zara's p.o.v -

Nina had besloten om de trap te nemen en de rest van ons gingen met de lift. Toen we aankwamen op onze etage begon Zayn richting onze suite te lopen. Ik groette iedereen en liep achter hem aan.

'' Wacht bitchass, niet zo snel '' zei ik. Hij moest lachen en stopte even. Toen ik naast hem kwam begon hij weer te lopen. Na een paar stappen stopte hij weer en scande de deur open. Hij liet me eerst naar binnen.

'' En nu ben je opeens een gentlemen eah maynie ''

'' Ik ben altijd een gentlemen Zaar boo '' Ik moest lachen en liep naar binnen.

'' WHAT THE HECK ZAYN !? ''

'' Wat vind je het niet leuk ?''

'' Wacht heb jij dit gekozen? ''

'' Jaa, you like ? ''

'' I love it ! ''

'' Aaahw, glad you like it. ''

'' Hey Maynie, rustig aan he. Je hebt een vriendinnetje ''

'' Shut up Zaar ''

Ik moest lachen en maakte mijn koffer open. Ik zette sommige dingen in de kast en pakte mijn pyjama. Ik liep de badkamer in en hoorde Zayn zeggen

'' Je kan ook hier omkleden hoor''. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. Mijn god, ik vond hem echt nog leuk. Ik kwam de badkamer uit en gaf hem een klap. Hij was bezig zijn spullen ook te sorteren, maar besloot ook maar eens zijn pyjama aan te trekken. Ik sorteerde zijn spullen verder en tegen de tijd dat hij uit de badkamer kwam had ik al alles klaargelegd.

'' Dankje Zaar, je bent de beste ''

'' I know '' zei ik en liep naar het mega grote bed toen. Ik kroop onder de dekens en hoorde Zayn lopen. Hij pakte twee kussens van het bed en legde het op de bank neer.

'' What the fuck maynie? Waarom ga je op de bank slapen als er zo een grote bed hier is? ''

'' Waarom noem je me Maynie, boo? En ik dacht dat je misschien niet wilde dat ik naast je kwam. ''

* in hoofd * Ik wil meer dan alles dat je naast me komt liggen Zayn..

'' Ik noem je Maynie omdat ik het leuk vind en ik vind het niet erg als je naast me komt liggen. Er is plaats genoeg. Dus kom maar quiff weirdo ''

Hij moest lachen en sprong in het bed. We praatten nog wat over wat we allemaal zouden doen en vielen daarna in slaap..

Menn ik ben nog steeds niet over hem heen..

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu