Chapter 35

1.9K 18 7
                                    

-- Voor dit hoofdstuk wil ik jullie bedanken voor de reads. In 1 week tijd zijn we van 3400 reads naar 4500 gegaan! Thank you sooo much! <3 xxx

*Nina P.O.V.*

Ik stapte uit de limo. Zo, dus dat waren de Oscars. We liepen over de rode loper en zagen allemaal flitsen en fans die schreeuwden, probably om de jongens. Ik zag borden staan met de gebruikelijke uitspraken.

"Harreh Harreh, give me some of your Gravehh!"

"Niall, You sexy beast!"

En zulke dingen. Ik liep door en Niall pakte me bij mijn middel. Flits Flits Flits. Ik zag dat Zara naar een bord liep waar heel groot op stond:

"DANIELLE, ELEANOR, EMMA, NINA & ZARA, WE LOVE YOU AND YOU ARE VERY BEAUTIFUL. FOLLOW US ON TWITTER PLEASE! @Latoyyaaaa_1Dx @HarrehStepheh @NialleryousexybeastxD"

Ik moest heel erg lachen, vooral om de naam van die D. Ik wees ernaar en Niall moest er ook om lachen. Ik grabbelde in mijn tas en pakte mijn telefoon en maakte er een foto van. Ik zette hem op twitter.

"@Nina_Bosman: @Latoyyaaaa_1Dx @HarrehStepheh @NialleryousexybeastxD wauwie Thanks girls! You'e also very pretty!"

Ik drukte op verzenden en de meisjes voelden hun telefoons trillen, dat zag je. Ze keken met grote ogen en begonnen te gillen. Ik lachte naar ze en pokete Niall. Hij lachte naar ze en gaf ze een kleine zwaai. De meisjes werden rood en ik zag dat Zara weer terug liep naar Zayn. We werden ingedeeld en hielden dus de interviews. Toen de relaties aan bod kwamen sprak Niall als eerst.

"Wel okaay, dit is Nina en zij is mijn lieve vriendinnetje!" Hij pakte mijn hand en lachte naar me. Ik gaf hem een schop tegen zijn kuitbeen en kwam wat dichterbij.

"Van mening veranderd? Ik dacht dat we het geheim zouden houden?" Hij moest lachen.

"Achjoh, iedereen had het al door en zeker toen ik jou meenam naar de Oscars. En ik vind het veels te leuk om het bekend te maken." Knipoog. Well, okay, is goed joh. We liepen naar onze plekken en alles begon. Niall zat te fangirlen bij Justin Bieber en Selena Gomez en stelde mij voor. Selena leek me een leuk meisje.  Toen begonnen Zara en Niall te fangirlen, samen. Wat een geluid was dat. Ik liep naar mijn plaats en zat gezellig tussen Zaar en Em. De jongens zaten ergens anders.

*2 en een half uur later.*

WAUW. WAT EEN AVOND. De jongens hadden een smashing optreden gegeven en daarna hun eerste platina-plaat gekregen. De mooiste jurken waren langs gekomen en er waren overal hapjes en drankjes geweest. Ik klom weer in de limo en Niall kwam naast me zitten. We gingen naar de afterparty. Ik vond het echt hilarisch, want op de afterparty zouden Big Time Rush en The Wanted optreden. 2 van mijn lievelingsbands. Ik begon pijn te krijgen door mijn hakken. Het duurde nog 5 minuten voordat we er waren. Ik schopte ze uit en kroelde tegen Niall aan, mijn benen opgetrokken. Ik was moe, maar wist zeker dat ik helemaal uit mijn dak zou gaan op de party. Toen de limo stopte, hoorde je al de muziek komen. Degene die op de afterparty kwamen waren vaak jongen artiesten zoals Will.I.Am en David Guetta, in ieder geval voor jong publiek en jonge acteurs, zoals, nou ja, Demi Lovato enzo. Je hoorde I Gotta Feelin van ver al en dat maakte mij al meteen in de feeststemming. Niall hield mijn hakken vast en ik pakte ze. Mijn haar was een beetje ingezakt en besloot het even vast te zetten met een speldje. Ik liep naar binnen en werd eigenlijk meteen herkend door Selena.

"Hi! Nina, right? Hoe gaat het?" Ze zag er prachtig uit en Justin kwam meteen achter haar staan. Ik bloosde, ik was een groot fan van een geweest en was zelfs naar een concert van hem geweest. Hij lachte naar me.

"Hey" Ik lachte naar hem en begon me weer op Selena te richten.

"Hey, I'm good! En jullie?" Wijzend op de 2 lovebirds.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu