a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)

7.6K 57 11
                                    

hee! dit verhaal gaat over 2 meisjes die, ofcourse, one direction ontmoeten! wij, 2 meisjes uit nederland schrijven dit. het eerste hoofdstuk gaat over nina. ik schrijf nina :) volg ons ook op twitter! :P

*Nina P.O.V.*

De wekker ging. Ik sloeg hem uit. Tot ik me herinnerde welke dag het was. Maandag! Snel sprong ik uit mijn bed en rende naar de douche. Mijn koffer stond al sinds gisteren in de gang. Ik moest alleen nog ontbijten en al die andere kleine dingetjes doen die bij mijn vaste ochtendroutine horen. Mijn telefoon ging. Snel gritste ik het ding van mijn nachtkastje en deed de oplader alvast in mijn tas, zodat ik die niet zou vergeten. Verschrikt, om niemand wakker te maken, nam ik op.

"Halloo?"

"Nina, ben je bijna klaar? Je kwam ons toch oppikken?" Shit! Bijna vergeten. Ik rende mijn ouders kamer binnen en maakte mijn vader wakker.

"Pap, pap! Je zou mij en Zara wegbrengen!" Mijn vader mompelde wat en draaide zich om. Na hem nog wat vaker wakker geschud te hebben, stond hij op. Ik belde snel Zara op.

"het is geregeld, mijn vader brengt ons! Half 7 bij jou!

"Top! Tot zo!" Ik rende naar beneden om mijn ontbijt te maken. Mijn bruine haar, wat er ookweer prachtig uitzag, bungelde als een losse knot achterop mijn hoofd. Mijn haar en make-up deed ik zo wel. Ik was bijna klaar. Na mijn make-up en mijn haar zaten we eindelijk in de auto. En toen werd ik pas opgewonden. Want over 6 uur, zat ik in Londen.

Aangekomen in de straat van Zara, zag ik haar al wapperen met de britse vlag. Haha, echt weer typisch Zara. Ik reed langs haar huis en stopte net erna. Haar moeder liep met haar koffer achter ons aan, samen met de rest van haar familie. Ze gaven elkaar een dikke knuffel, en beloofden elkaar op de hoogte te houden. Na een kwartier afscheid nemen, vond ik het wel genoeg geweest. Ik tikte Zara aan en fluisterde

"Zaar, als je op tijd in Londen wil zijn, moet je nu mee." Gelukkig waren we vroeg. Haar moeder ging mee. Iedereen stapte snel de auto in en we reden weg.

Om 2 voor 7 zaten we lekker in de bus. We hadden dekens mee, zodat we het lekker warm hadden en lekker konden slapen. Zara gaf mij soms haar oortje, maar ik hoorde alleen maar One Direction. Ze was verslaafd aan die boyband. Ik vond alleen die blonde cute. De rest was wel okee. Over 5 uur zouden we in Londen zijn. Ik besloot maar even te gaan slapen.

Toen we 5 uur later in het hotel waren, gingen we snel naar onze kamer. We wilden zo snel mogelijk de stad in. Toen we in de stad liepen, had Zara honger. We zochten een leuk restaurantje uit en gingen zitten. Een ober kwam langs. Hij was erg jong en had erg mooie ogen.

"Ladies, can I hep you?" Vroeg hij aan ons. Ik twijfelde geen moment.

"Yes, can you give me your number?" Er verscheen een lachje op zijn gezicht.

"Well, ofcourse, beautiful lady." Hij gaf me een knipoog. We wisselden nummers uit en ik lachte naar de jongens. Zara was rood. Ik bestelde maar gauw wat te drinken.

"And two Cokes, please."

"Ofcourse!" Weer die mooie lach. Toen hij was verdwenen, kon Zara weer praten.

"O mijn god." En ze moest heel hard lachen. Die knappe jongen heette Louis. En ik had geen flauw idee dat ik Louis' Tomlinsons nummer had. Maar een paar weken later wist ik het sowieso. En de halve wereld ook.

Toen we terug waren uit de stad, gingen we meteen een whatsappje naar Louis sturen. Zara had me al compleet ingelicht over "Lou" en ik was benieuwd naar die jongen. We stuurden maar een onopvallend berichtje.

" Hi, how are you? xx"

We waren benieuwd of hij wel zou reageren. 2 minuten later kregen we al antwoord.

"I'm not fine, because I want to see you again. Can we meet tomorrow? I'll bring my friends if you bring your friend. See you at 3. pm in that cafe, okay? Love :)"

 En toen kwam ik er pas achter dat we hadden afgesproken met one direction.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu