chapter 10

2.1K 20 0
                                    

* Zara P.O.V *

''HAVEEE A DRINK WITH ME AND LET'S MAKE TONIGHT GO DOWN IN HISTORYYYYYYYYY''; Ik zong zo hard als ik kon mee op 2012 van Jay Sean. Ik hield van Jay Sean en geniet dan ook heel erg van zijn muziek. We moesten er het beste van maken vandaag. We zouden in de avond met zn allen gaan stappen. Nina en ik hadden geen goede kleren om te gaan clubben, dus besloten Niall en Zayn ons mee te nemen om te shoppen. Toen we klaar waren gingen we naar onze hotel om ons aan te kleden. De jongens zouden ons later ophalen.

'' Heeey Nin, ik moet je wat vertellen.. ''

'' Wat is er schat? ''

'' Ehm.. Zayn heeft een vriendinetje.. Harry vertelde het vandaag aan me.. Hij date al een paar maanden met een meisje uit Bradford. ''

'' WHAT THE FUCK ?! En waarom ben je zo kalm hierover!? ''

'' Najaa ik weet het niet.. Ik ben ook niet zo kalm, ik bedoel het leek erop dat hij mij ook leuk vond.. En nu hoor ik dit van Harry.. ''

'' Misschien is het beter als je met hem gaat praten voordat we gaan clubben ''

Ik zuchtte.. Ik wilde het niet confronteren, maar ik wist dat Nina gelijk had. Ik moest met hem erover praten.. Ik kende het meisje niet, maar ik wist dat het gewoon fout was om met Zayn te flowen. Ik snapte het allemaal niet meer.. Waarom moest alles zo ongewikkeld zijn?

* Anderhalf uur later *

DINGDONG! Nina maakte onze hoteldeur open en daar stonden de vijf bloedmooie sexy jochies dan.

'' WAAAUW '' was het enige dat uit mijn mond kwam. Iedereen keek me aan en moest lachen. Ik schaamde me kapot. Leuk begin van de avond jongens. Oke dit was het dan.. Ik moest Zayn onder ogen komen. Nina en ik liepen onze hotelkamer uit en we liepen met alle jongens terug naar hun limo. JAA EEN FREAKIN' LIMO. Voordat we instapten grijpte Zayn me bij mijn arm en zei

'' Zara ik moet je wat vertellen, ik ehhh dat ehh eigenlijk al soort van iemand.. En ze is ehh nu mee met ons.. '' Dit kon je me niet menen.. Ik was boos op Zayn, maar ik liet het hem niet merken. Ik knikte en stapte de limo in. Tegenover me zat een super mooi meisje.

'' Heey ik ben Zara '' zei ik met de gedachte om beleefd te doen tegen haar. Ze keek me super capsonus aan, keek weg en zei daarna

'' Cool, ik ben Maysie. Zayn zn date ''. Ik rolde mn ogen en keek weg. Harry, Niall en Nina hadden het gezien en moesten lachen. Ik keek ze aan met de '' WTF - look '' en gaf ze een speelse klap. Zayn stapte de limo binnen en ging naast me zitten. Wtf?. 

'' Eh Zayn, hoor jij niet naast je date te zitten ofzo? ''

'' Nee, waarom zou dat? '' '' Nou eh, omdat ze je date is ? '' Maysie had door dat Zayn binnen was gestapt en keek naar hem.

'' WTF Zayn waarom zit je niet naast mij? ''

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu