Chapter 17

2K 20 1
                                    

Heee, dankjullie wel voor het lezen! We zijn al over de 1,000 reads! WOOOOH <33 hier komt het volgende LAAANGE hoofdstuk! xxx

----------------------------------------------------------------------------------

- Een halfjaar later -

*Nina P.O.V.*

Ik liep over de London Bridge naar het centrum om via de Starbucks naar het café te gaan waar ik met Emma en Zara had afgesproken. Ik was er nog lang niet dus pakte ik mijn flesje water uit mijn tas. het was super warm voor oktober, daarom noemden mensen het de Indian Summer. Ik deed mijn donkerrode A&F vest uit en hing hem over mijn tas. De kleine ster tattoo op de binnenkant van mijn arm werd zichtbaar. Ik moest lachen toen ik terugdacht aan die avond dat Emma, Zara en ik hem lieten zetten. Onze studie was net een maand bezig en we gingen sinds dag 1 al supergoed met elkaar om. Dus had Emma een idee en besloten we alle 3 een identieke tattoo te laten zetten als "bezegeling van onze vriendschap." Hij was heel klein, ik wou geen grote, dan werd het later zo lelijk. Ik pakte mijn iPod en zette hem op Shuffle. Het eerste liedje dat ik hoorde was Moments. Ik zapte hem snel door, ik had geen behoefte aan One Direction nu. What Makes You Beautiful kwam nu. Ugh. Heart Vacancy van The Wanted. Beter! Ik moest lachen toen ik terugdacht aan de herinneringen van deze zomer. Gyan, Anna, Isabelle, Jelle, Tim, Zara en ik hadden bijna elke dag op de trappen van de grote markt/spui in Den Haag gezeten. We hadden hard muziek gedraaid en het was echt top geweest, met veel eten, zon en goeie vrienden. Toen gingen Zara en ik naar Londen, begin Augustus voor onze studies. Sindsdien is het contact minder geworden. Ik zou ze eens moeten opbellen. Maar ja. Daar was Gotta Be You. Ik zapte weer snel verder. Toen we na ons reisje weer in Nederland waren dus, spraken Zara en ik Zayn en Niall bijna nooit meer. Niall en ik kwamen tot de conclusie dat het niet ging werken, hij zat in Australië en ik in Nederland en Londen nu dus. We zagen elkaar nooit dus het was, dit denk ik met pijn in mijn hart, beter zo. Zara en Zayn hadden ook dingen afgesloten samen. Zara was er kapot van geweest, ze was nog banger nu dat Zayn terug ging naar Maysie. Maar dat zou nooit gebeuren, ik praatte eerst nog wel eens met Zayn, we hadden een erg goede band samen en hij miste Zara vreselijk, maar het was ook beter zo. ik was eindelijk bij de Starbucks en kocht mijn lievelingsdrankje, een mango smoothie die ze niet vaak hadden, alleen bij erg warm weer. Ik liep nog 5 minuten en stond eindelijk voor het café, wat het café was waar ik Niall, Louis en de rest van de jongens voor het eerst had gezien. Ik keek even om mij heen, ik vond deze plek nog steeds geweldig ook al kwam ik er nu dagelijks. Ik hoorde mijn naam vanuit achter in het café.

"Nieeen! We zijn hieer!" Hoorde ik Emma roepen. We woonden met z'n drieën in een appartement, onze ouders deelden de kosten. Ik lachte en draaide me om. Ik liep naar ze toe en gaf mijn vriendinnen een knuffel.

"Waar denk je aan Nien?" Zara lachte en knipoogde naar me. Ze wist het heel goed. Ik bloosde en gaf haar een stompje tegen haar schouder.

"Gewoon, aan herinneringen aan dit café. Denk er nu pas echt aan."

"Dat dacht ik al."

"Okee meiden, wat gaan we vanavond doen? We hebben gisteren al gestapt en eerlijk gezegd ben ik best moe." Emma gaapte. We knikten.

"Filmavondje dus? Kom we gaan naar de videotheek." zei Emma. Ze stoof al weg om te betalen. Toen ze klaar was liepen we naar de videotheek. Zara en ik liepen meteen naar dezelfde film toen we binnen waren.

"Deze?" zei ik terwijl ik The Karate Kid in de lucht hield. Emma stak haar duim op. Zara en ik keken elkaar aan en barstten samen in lachen uit. De avond dat we vriendinnen werden hadden we deze film gekeken. We gingen op school slapen met onze nieuwe klas om kennis te maken. We kenden niemand uit de nieuwe klas en zo werden we vriendinnen. We waren zelfs samen zo druk geweest dat we door het lokaal achter de jongens, die heel stoer zaten te pokeren, aanrenden als ninja's met kartonnen stokken.

"Zullen we gaan? Hier, ik heb de pas. Geef maar." en weg was Emma.

Toen we klaar waren liepen we over dezelfde brug als waar ik net nog liep. Zara en Emma waren druk in gesprek maar ik wou liever even alleen lopen. Ik zette mijn muziek op en mijn zonnebril. Ik zong wat mee met de muziek met mijn ogen dicht. Op dat moment knalde ik op de grond, ik was tegen een jongen aangelopen.

"Oh sorry! Here, let me help you!" zei de jongen toen hij zijn hand naar me uitstak om me overeind te helpen. Ik keek in zijn bruine ogen en deed mijn zonnebril af. Ik herkende hem ergens van. Toen zag ik het.

"Liam! Wat lang geleden! Ik ben het, Nina!" Toen herkende hij me pas.

"Nina! How are you?" Zei hij toen hij me overeind hielp en me een knuffel gaf. Zara en Emma kwamen dichterbij. Hij herkende Zara ook en gaf haar ook een knuffel.

"Good! Waarom zijn jullie zo snel terug uit Australië?" Liam keek me aan en zuchtte.

"Wil je dat echt weten?" Ik knikte.

"Okee. Onze tour in Australië is afgelopen en normaal kregen we daar een soort van kleine vakantie, een breakje. Alleen Niall en Zayn wilden terug naar Londen voor hun... Vriendinnetjes." Mijn adem stokte in mijn keel en ik voelde Zara's nagels in mijn arm.

"Hee, kijk! Wat toevallig! Daar zijn ze net! Niall, Zayn, kom eens!" Oh god, ik had echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik deed snel mijn zonnebril weer op zodat ik minder snel herkend werd. De 2 jongens kwamen dichterbij met ieder een meisje aan hun arm.

"Herkennen jullie ze nog?" Zei Liam, helemaal blij. Hij zag niet dat wij hier met pijn in ons hart stonden. Zayn keek goed naar Emma.

"Nee, ik ken haar niet!" Zei hij doodleuk. Liam rolde met zijn ogen.

"Niet zij, maar zij daar!" Hij wees op ons. Zayn kwam eerst mijn kant op en Niall Zara's kant op.

"Kun je je zonnebril afdoen, alsjeblieft?" Ik kon niet weigeren. Ik deed mijn zonnebril langzaam af. Zayn's ogen werden groot.

"Nina!n Oh je bent weer terug!" zei hij toen hij me in een knuffel trok.

"Correctie: jullie zijn terug. Wij zijn hier al 2 maanden." Zayn trok zijn wenkbrauw op.

"Huh, met wie ben je hier dan?"

"Met Emma en... Zara." Zayn zag er geschokt uit. Maar herstelde zich snel.

"Kom, wil je mijn vriendin leren kennen?" Ik schudde hevig mijn hoofd. Maar hij negeerde me en pakte mijn arm.

"Zayn, nee ik wil haar niet leren kennen. Zara is mijn beste vriendin." Zei ik toen ik me losmaakte. Zayn knikte.

"Je hebt gelijk. Ik heb op haar gewacht, ik wou het zo graag goedmaken. Alleen... Ze was weg." Hij draaide zijn hoofd weg en keek naar de grond. Ik pakte zijn schouders vast en trok hem in een knuffel.

"Ik heb jullie zo gemist, en Niall ook." Dat had hij er niet bij moeten zeggen. Ik verstijfde bij het idee dat Niall er natuurlijk ook was. Ik keek achterom en zag Emma met Liam praten en Zara nog steeds met... Niall. Ze fluisterde wat in zijn oor en hij verstijfde ook gelijk. Hij draaide zich om en we hadden oogcontact. Hij moest blozen en ik ook gelijk. Hij liep naar me toe. Ik kreeg het gelijk warm toen hij me naar zich toe trok. We gaven elkaar een knuffel.

"Niall... Ik wil je niet loslaten."

"Ik jou ook niet, niet weer." Fluisterde Niall in mijn oor.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu