- zara's p.o.v -
Ik liep naar Zayn toe en gaf hem een knuffel. De anderen om mij heen konden me echt even helemaal niks schelen. Ik wilde gewoon zo veel mogelijk tijd met hem besteden. Niall kuchtte en ik gaf hem ook een knuffel. Zayn, Niall en ik gingen weer verder praten over random dingen totdat we beseften dat Niall niet naar ons luisterde. Ik kijk naar hem en had Zayn een stomp zodat hij ophield om over zichzelf te praten. Ik zag Nien en Niall hun blikken kruizen. Nien glimlachte en brak hun oogcontact af. Ik wist precies hoe ze zich voelde. Ze was mijn beste vriendin, ik wist precies wat in haar omging. Ik besloot om haar even met Louis, Harry en Liam te laten. Ik liep naar Niall toe en gaf hem een knuffel.
'' alles komt goed Niall, ik ken Nina, ze doet altijd datgene wat goed is en wat haar hart zegt. En ik denk dat jij haar hart al hebt.'' Zayn kwam naar ons toe en voegde zich toe aan onze knuffel. Ik stond met mijn gezicht nar Nina en de anderen gericht. Ik zag Nina naar haar hoofd grijpen en een beetje wiggelen,
''Hoe the fuck kan Louis het nou niet door hebben'' dacht ik en liep snel naar Nina. Maar ik was te laat. Net op het moment dat Louis haar besloot los te laten viel ze en raakte ze de zijkant van de stoep.
''NINAAA!'' Gilde ik en iedereen keek naar ons. Ik rende naar haar toe en pakte haar vast. Ze bloedde gelukkig niet. Niall en Zayn kwamen aansprinten. Niall tilde haar op, zette haar in de auto en met ons vieren reden we naar het zieknhuis. Toen we daar waren aangekomen werd ze heel snel opgenomen. Louis, Liam en Harry waren inmiddels ook al gearriveerd. Je zag aan Louis dat hij zich schuldig voelde.
'' je hoeft je niet schuldig te voelen Lou'' zei ik en gaf hem een knuffel. De dokter kwam naar ons toe en zei dat alles goed gaat met Nina. Alleen ze zal een beetje last hebben van geheugen verlies en ze kan elk moment bijkomen. Ik liep snel naar haar kamer en vroeg of ze me kon horen. Op dat moment bewogen haar ogen een beetje. Ze gingen open en ze zei wat. De dokter vroeg haar nog een paar dingen en vroeg aan mij of ik haar even wou laten. Ik liep naar de wachtkamer waar alleen nog maar Zayn en Niall waren achtergebleven.
'' Zayn, ik denk dat we even naar onze hotel moeten gaan om onze begeleider te informeren zodat hij Nina's ouders kan opbellen''
'' Jaa je hebt gelijk, kom laten we gaan. Niall mate, ga je mee of blijf je hier?''
'' Ik blijf hier, ik kan haar niet alleen laten''
Zayn en ik knikte, we gaven hem een knuffel en reden nar ons hotel.
'' meneer Nina was een paar uur geleden buiten bewustzijn geraakt en ligt nu in het ziekenhuis. Kunt u alstublieft haar ouders opbellen?''
'' daar had ik al wat van meegekregen ja. Ik heb haar ouders al gebeld en gezegd dat het niks ernstig was.''
''Oke gelukkig! Ze maakt het nu wel goed, alleen ze kan zich niet goed herinneren wat er vanmiddag is gebeurd. En de dokter zei dat ze nog en een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven''
'' maak je niet druk Zara, alles wordt geregeld.
Ik glimlachte naar onze begeleider en richtte me op Zayn. Hij keek me aan met een ''WTF-look''. Ik was even vergeten dat hij geen ene moer heeft verstaan van onze gesprek. Ik moest lachen en zei
'' everything is allright boo''.
'' I like it when you all me like that''. En natuurlijk wat zou ons leven zijn zonder momentbedervers.. Zayns telefoon ging af en hij nam op. Hij keek me verschrikt aan en begon richting zijn auto te lopen. Ik volgde hem en we reden weer naar het ziekenhuis.
'' Nina had a bad dream and she's in dangerzone right now''. Nee dit meen je niet.. Nina kan niet weer in coma drijgen te gaan. Ik rende haar kamer in en zag Niall met rode ogen naast haar liggen. Hij had zijn armen om haar heen en hij vroeg steeds aan haar om hem niet te verlaten. Ik moest huilen toen ik het zag. Ik liep naar haar bed en ging naast haar op een stoel zitten met Zayn naast mij. Haar ogen flikkerden weer, maar gingen niet open. Ze pakte opeens mijn hand en kneep erin.
'' Niall niet weggaan alsjeblieft ik hou van je, ik wil niet terug naar Nederland. NIALL ZARAA'' schreeuwde ze en ze werd in een klap wakker. Iemand legde zijn hand op mijn schouder, ik draaide me om en zag dat het Louis was. Nee niet weer dit.. Louis had blijkbaar alles gehoord en had vreemd genoeg een grote lach op zijn gezicht..
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
ФанфикTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?