Chapter 40.

1.2K 22 14
                                    

* Zara's p.o.v  *

Er vloog iets langs me heen en het volgende wat ik zag dat Nina in Nialls armen viel. Ik draaide me om en zag net iemand wegrennen. Ik rende er achter aan, het maakte voor mij op dat moment niet uit wat de gevaren zouden zijn. Ik hoorde dat Zayn mijn naam schreeuwde maar ik bleef maar rennen. De gene die het voorwerp langs me heen gooide was al in de lift en ik was net iets te laat. Ik rende richting de trappen en hoopte dat het me dit keer wel mee zou zitten. Aangekomen om de begane grond was ik doodmoe, maar ik bleef maar door rennen. Ik wist dat degene die het gedaan had een blauwe shirt en een grijze broek aanhad. Ik keek om me heen, zoekend naar iemand met een blauw shirt. Ik zag een man door de uitgang rennen. Ik rende achter hem aan maar ik was helaas te laat. De man was al vandoor in zijn auto. Het enige foutje dat hij maakte was dat hij achterom keek; Ik zag zijn gezicht en kon een paar dingen herinneren. Hij kwam me bekend voor, maar ik wist maar niet van waar. Zayn stond binnen een paar seconde naast me en keek me raar aan.  

‘’ Zara wat deed je nou !? ‘’

‘’ IK GING ACHTER DIE IDIOOT AAN ZAYN. WAT DENK JE NOU ZELF !? ‘’

‘’ JA MAAR HIJ KON JE AANGEVALLEN HEBBEN! ‘’

‘’ MAAR DAT HEEFT HIJ TOCH NIET GEDAAN DAMN!? ‘’

‘’ Oke Zara, rustig maar. Ik denk niet dat het zo handig is om hier ruzie te maken. Ik heb net iedereen geroepen en iedereen is bij Niall en Nina. Nina is nog steeds bewusteloos en de ambulance is al gebeld. Ze kunnen elk moment hier zijn. Laten we naar boven gaan en ons eventjes kalmeren. ‘’

‘’ Oke Zayn, het spijt me. ‘’

‘’ Geef niet Zaar ‘’

We liepen samen naar de lift. Toen pas besefte ik dat we allebei aangestaard werden. Het zou kunnen komen omdat Zayn best populair is en ik zijn vriendinnetje ben, maar het zou ook kunnen komen doordat Zayn best populair is en ik zijn vriendinnetje ben en we beiden met onze pyjama’s door de hallen van een vijf sterren hotel lopen. Maar goed, wat kunnen die mensen mij schelen. Gelukkig waren we de enigen in de lift. Eenmaal aangekomen op de juiste verdieping, haastten we ons snel naar Nialls en Nina’s kamer. Op dat precieze moment renden ook een paar ambulance medewerkers langs ons. Nina lag op de brandcard en Niall werd ook meegenomen door de medewerkers. Louis en Liam gingen er snel achteraan. Ze waren al omgekleed. De ambulance was in een privé ingang van de hotel gekomen, zodat er weinig commotie kon ontstaan. Ik denk dat dat het laatste is wat we op dit moment nodig hebben. Eleanor kwam uit Nina’s kamer en zei dat we ons snel moesten omkleden zodat we naar het ziekenhuis konden. Zayn en ik liepen daarom snel naar ons kamer en kleedden ons om. We zaten met ons allen in een auto en reden naar het ziekenhuis. Ik besloot dat ik ze maar laten zou vertellen over dat ik de oorzaak van dit alles heb gezien en dat hij me bekend voorkwam. Binnen een paar minuten waren we in het ziekenhuis. We vroegen snel waar Nina was geplaatst en renden er met ons allen er naar toe. Niall zat buiten de intensive care geduldig te wachten. Zijn arm had een witte verband omheen zodat het zou stoppen met bloeden. Daar moet ik hem ook nog eens over spreken. Terwijl de anderen aan de dokter vroegen hoe het met Nina ging, vloog ik Niall in de armen. Ik hield hem vast terwijl hij zijn hart uit huilde. Ik probeerde hem te kalmeren maar niks helpte. Dus daarom liet ik hem maar lekker uithuilen. Ik denk dat hij het nodig had. Toen hij al een beetje gekalmeerd was, besloot ik hem te vertellen over dat ik de dader heb gezien. Toen ik klaar was met hem te vertellen was hij woedend. Woedend dat iemand dit Nina aan kon doen. We besloten samen dat we een aangifte gaan doen als we eenmaal thuis zijn. Zayn kwam naast ons zitten en vertelde hoe het met Nina ging.

‘’ De dokters weten niet zo zeker wanneer Nina wakker wordt. Ze heeft een best zware klap tegen het gevoelige deel van haar hoofd gehad.. Maar we moeten hoop blijven houden. De dokters weten sowieso dat ze wakker wordt,  alleen niet wanneer. Dus het komt allemaal goed, alleen moeten we geduld houden. ‘’

‘’ Ik heb ook hoop. Maar hoe moet het nu met de buitenwereld, de pers, de paparazzi? ‘’ vroeg Niall.

‘’ Nou ik heb net eventjes snel Paul gebeld en hem verteld wat er aan de hand is. Hij komt er nu aan en probeert zoveel mogelijk bodyguards voor ons te regelen. Verder gaat hij ervoor zorgen dat dit zo discreet mogelijk blijft. ‘’

‘’ Oke dat is goed ‘’

‘’ OH MIJN GOD, IK MOET NINA’S OUDERS NOG BELLEN!! ‘’ schreeuwde ik opeens uit het niets.

Het schoot me opeens te binnen. Ik had best lang niets meer van Nina’s ouders gehoord dus ik weet ook niet of ik ze wel moet bellen of niet. Maar ik besloot om het wel te doen. Ze zullen het wel fijn vinden om te weten wat er nu aan de hand is met Nina. Terwijl ik aan Nina’s ouders dacht, schoot me mijn eigen vader en broertje ook te binnen. Die moet ik ook weer eens gauw gaan bellen. Binnen een paar dagen zijn we terug in Londen en zie ik ze gelukkig weer, want mijn vader komt mee naar mijn eerste behandeling. Oh god mijn eerste behandeling, gaat dit wel goed lopen? Wat als het helemaal fout gaat en mijn lichaam er helemaal niet op reageert? Oh mijn god..

‘’ Zara? Zara? Zaar? ZARA!? ‘’

‘’ Huh wat Zayn? ‘’

‘’ Niks je zonede uit babe. Waar dacht je aan ? ‘’

‘’ Mijn vader en broertje en mijn eerste behandeling. Wat als dit helemaal niet goed gaat Zayn? Oh mijn god.. ‘’

‘’ Zara rustig maar, je moet je niet zoveel zorgen maken. Dat is echt niet goed voor je. En het komt goed. Ik doe er alles voor om je beter zien te worden. HET KOMT ALLEMAAL GOED. ‘’

‘’ Thanks Zayn. ‘’

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu