Hey guys! Zoals jullie al eerder zagen heeft Zara haar stuk geupload. Het spijt me heel erg dat we niet eerder schreven, ik was het al een beetje vergeten door alle druk van school. Volgend jaar eindexamen! Hier is in ieder geval mijn stukje, ook met een flash forward..
*Nina P.O.V.*
"Damn Emma, ik zei je toch dat je dat niet kon flikken!" Ik keek mijn vriendin aan met grote ogen toen ze me vertelde over haar breakup met Harry. We zaten in de Starbucks in Londen te wachten op Zara, die als het goed is in de starbucks was over een halfuurtje. Ik had Emma al lang niet meer gezien, dus dit was de ultieme kans om even bij te praten. Emma had meer contact met Zaar sinds we uit elkaar zijn gegaan om op onszelf te gaan wonen.
"Nou dan geloof je het niet." Emma leunde naar achter en nam een slok van haar frappuccino. Ze keek verloren naar buiten, waarschijnlijk niet wetend dat ze het deed. daarna herstelde ze zichzelf en keek me aan. Ze leunde naar voren.
"Maar goed Nien, even genoeg over dat ik Harry op straat heb gegooid enzo. Jij! Het gaat om jou vandaag! Vertel nou in godsnaam dat nieuws van je aangezien Zaar het waarschijnlijk toch al weet." Er verscheen een glimlachje op mijn gezicht.
"Nee Em, Zaar weet van niks. We wachten totdat zij er is en dan vertel ik het jullie. In ieder geval, vertel over je stage in Madrid!" Ems ogen begonnen te glinsteren en ze begon druk te praten over haar belevenissen en de jongen die ze daar had ontmoet toen ze nog een relatie had met Harry, Pedro.
Na een dik kwartiertje zag ik Zara naar ons toe lopen terwijl ze wild op haar iPhone zat te rammen. Ik had haar een weekje of iets langer niet gezien, ze zag er slecht en vermoeid uit. Ze keek op en zag ons zitten, stak haar vinger op en typte door. Bij de deur aangekomen stopte ze haar telefoon in haar zak en gaf ons een kus. Ze gooide haar tas op de bank en liep naar de counter om iets te bestellen. Em en ik keken elkaar raar aan en het werd stil. Toen Zara bij ons kwam zitten, zuchtte ze.
"Pff. Effe rust. Ik ben kapot. Al die stress om de kanker." Ze sloot haar ogen en genoot van haar warme thee. Daarna zette ze de mok neer met een harde klap en vouwde haar armen over elkaar heen. Ze keek me veelbetekenend aan.
"Nien, ik wil je nieuws heel graag horen, maar als het nog meer slecht nieuws is wil ik het later weten. Ik heb het een beetje gehad met slecht nieuws. Alles gaat fout deze week." Ze legde haar hoofd in haar armen en kwam daarna weer omhoog.
"Zaar, wat is er dan?" Ze keek me bedroefd aan.
"Ik.. Ik weet het niet. Zayn komt elke avond laat thuis, stomdronken, en in elke bladen staat dat hij WEER vreemd is gegaan. En ohja, toen ik met Gabriël naar de starbucks ging laatst, liep ik Hayden tegen het lijf. Wat doet die nou weer hier! En dan die stomme ziekte, iedereen kijkt me voortdurend aan.." Zara keek boos om haar heen en jaagde wat tienermeisjes weg die onze kant op schuifelden.
"Maar goed, alles is okee verder. Laten we volgende week even een girlsnight organiseren! Moet het even met jullie hebben over mijn situatie en dat gaat niet zo uitgebreid in de Starbucks. Dus ik stem aanstaande vrijdag, gaan we stappen en dan slapen bij eeeehm.. Emma! Die heeft het grootste huis en is alleen nu ze Harry eruit heeft gekickt waar we vrijdag dus meer over gaan horen. Nien jij bent aan de beurt!" Je zag dat die speech Zara had uitgeput, ze viel terug in haar stoel, maar de glinstering in haar ogen ging niet weg en ze bleef me doordringend aankijken. Ik begon te blozen en nam nog snel even een slok voordat ik het nieuws ging vertellen.
"Nou girls, ik heb best leuk nieuws. De jongens zijn net 5 maanden klaar met hun tour en Niall en ik zijn gaan samenwonen en blablabla dat weten jullie wel. In ieder geval, binnenkort zijn we niet meer met zijn 2tjes in het grote hui-" ik kon mijn zin niet afmaken of em schreeuwde erdoorheen.
"OMG! Je gaat dus wel die puppy adopteren!" Ik moest lachen en schudde mijn hoofd.
"Nee Em, aangezien Niall binnenkort weer op tour is en ik nu ook een vaste baan heb bij Vogue, ookal ben ik nu nog maar assistente, is een hond lastig als de baasjes weg zijn van huis. Wat ik wil zeggen is.. Over 9 maanden is er een nieuw lid bij de 1Dfamily, ik ben namelijk zwanger!"
Zo. Het was eruit. Zara keek me aan en Em begon te lachen. Ze vloog me aan en knuffelde me.
"Oh Nien dat is zo AWESOME!" Ik keek steeds over haar schouder en zag Zara een traantje wegpinken.
"Gefeliciteerd meis!" Em ging weer zitten.
"zaar, wat is er?" Vroeg ik ongerust. Zara lachte.
"Oh nee Nien ik ben gewoon zo blij voor je. Alleen het is zo raar, we zijn al vriendinnen sinds de eerste en nu opeens ben je een volwassen vrouw met een kindje op komst. Het gaat zo snel.." Ze gaf me een dikke knuffel en dronk haar thee op. Ik moest lachen en snapte Zara heel goed. Het is een grote verandering. Opeens ging mijn telefoon af. Ik pakte hem en keek op mijn scherm.
"Oh Zaar de jongens zijn terug van hun bezoekje aan Manchester! Ik ga naar huis, Niall is over een uurtje thuis en ik moet nog ergens eten vandaan zien te halen! Ik zie jullie op zijn laatst vrijdag!" Ik gaf de meiden een kus en haastte me naar buiten. Na een kwartiertje lopen was ik bij de Mac, ik bestelde wat en liep verder naar huis, een soort van penthouse in hartje Londen. Ik deed de deur open, drukte op de lift en keek in de spiegel. Ik zag er moe maar gelukkig uit. Aangekomen bij de goede verdieping, liep ik naar de voordeur en maakte hem open. Niemand thuis. Ohja, ik moest niet vergeten Harry te bellen om af te spreken. Had mijn beste vriend al zo lang niet gezien. Ik pakte snel 2 dienbladen en legde het eten neer. Hierna plofte ik op de bank neer en zette de tv aan. Ik schakelde snel naar MTV, kijken of ze nog wat over de jongens zeiden.
"De jongens van One Direction hebben het maar lastig met de liefde. Zayn is volgens de laatste rumoeren WEER vreemd gegaan terwijl zijn vriendin aan een vreselijke ziekte lijdt, en Harry is op straat gegooid door zijn voormalige vriendin, en hij schijnt nu te wonen bij Caroline Flack, oud vriendinnetje, met de nadruk op oud.. Gelukkig gaat het voor sommige leden heel goed. Liam gaat deze zomer trouwen, Louis is nog steeds samen met Eleanor en Niall heeft zelfs nog groter nieuws. Zijn vriendin Nina is in verwachting!" Ik schrok opeens overeind. Uh oh. Ik had Niall nog niks verteld. Ik hoorde de voordeur opengaan en Niall kwam binnen. Ik zette snel de tv uit en liep naar de gang.
"Hey sweetie! You look stunning as always. Can you help me with my soaked clothes?" Hij gaf me een kus en deed zijn doorweekte kleren uit.
"Be right back babe." Hij rende naar de slaapkamer en kwam terug in een joggingbroek en in een iers voetbalshirt. Hij plofte op de bank en trok me naar zich toe, terwijl hij me kusjes op m'n hoofd gaf. Zo zaten we een tijdje totdat ik omhoogschoot.
"Niall, i have to tell you something.. I hope you didn't hear it on the news, but.. We're gonna have a baby, I'm pregnant." Niall's ogen werden groot en begonnen te glinsteren. Hij lachte breed en gaf me een diepe zoen.
"That's.. Amazing sweetheart." Hij wreef over mijn buik. Hij keek me diep in de ogen en hield me daarna sterk vast. Zo zaten we nog een tijdje toen ik besloot te gaan douchen. Toen ik aan het douchen was, ging de deurbel. Het zal vast wel een van de jongens zijn dacht ik. Ik kwam onder douche vandaan en deed snel mijn joggingbroek aan en een vest. Toen ik naar de woonkamer liep, zag ik Zayn op de bank zitten. Gosh wat zag hij er slecht uit. Ik ging in de grote stoel zitten en keek naar Zayn die net met zijn handen over zijn gezicht wreef.
"Zayn, why aren't you at home with Zara?" Vroeg ik. Hij keek me raar aan.
"Well, that was what I tried to tell Niall. I.. I left Zara.." Hij begon zachtjes te snikken en begroef zijn gezicht in zijn handen. Ik keek hem aan en dacht even na.
"Well.. You really fucked up Zayn." En met die woorden verliet ik het appartement met de autosleutels, om naar Zara te rijden.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfictionTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?