Chapter 21

2K 21 0
                                    

*Nina P.O.V.*

Toen we in de taxi zaten, keek ik naar buiten. Ik zat naast Zara, Emma zat voor en Zayn was weg, om met de jongens te vertrekken. Ik zuchte. Ik vroeg me af hoe ik deze week ging overleven. Ik trapte met mijn nieuwe laarsjes, die ik van mijn moeder had gekregen, tegen de deur. Ik verveelde me en dan ga ik me als een klein kind. Ik deed snel mijn bruine haar in een knot. Ik had het wat lichter geverfd, ik vond het niet mooi zo donker.

"Nien, stop it." Ik schopte verder.

"Wat een kleuter ben jij." Zara moest lachen. Ze kende me als geen ander, ik deed dit ook altijd op school. De taxi stopte en ik sprong uit de taxi. Freedom! Ik rende naar binnen en ging naar de airco zoeken. Toen besefde ik me dat de koffers nog daar stonden. Ik rende naar de taxi maar Zara en Emma kwamen al aangehijgd, met mijn koffer. Ik moest lachen.

"Ga nou niet lachen en help me met je koffer! Ik ga dood." Emma deed alsof ze viel. Gek wijf. Ik keek om me heen, ik hield van vliegvelden. Vooral van Schiphol. Vooral van Nederland. Vooral van mijn vrienden die ik miste. Ik kreeg weer eens heinwee. Ik schudde het van me af en we checkten in. De jongens waren nergens te zien, we zouden apart gaan. De eerste dag zouden we slapen. Het was 10 uur vliegen dus we zouden er om 1 uur 's nachts zijn. Dat was dus de 1e nacht van de 8. De eerste dag zouden we uitpakken, een beetje eten, zwemmen en slapen, nouja, waar we zin in hadden dus. de 3e dag zouden we de oscars hebben. We hadden al onze jurken enzo uitgezocht. Toen we klaar waren, was het 2 uur. Nog een kwartier en we moesten bij de gate zijn om kaarten en paspoorten te laten controleren en om in het vliegtuig te gaan. En daar waren ze. In joggingsbroeken en truien, met hun haar in de war. Maar ik had nog nooit zulke knappe jongens gezien. Ze kwamen achter ons zitten, zo van we kennen jullie niet en gingen over rare dingen praten.

"All the passengers of flight AF 5199 to LAX, you can enter the plane. I repeat..."

We sprongen allemaal op. Onze vlucht! We renden naar het vliegtuig en we mochten naar binnen na alle checks. Ik zocht mijn stoelnummer. 21A. Gelukkig, bij het raam! Ik keek of Zara kwam maar die zat helemaal voorin, met een pruillip. Opeens hoorde ik een sexy ochtendstem naast me.

"Hey, is deze stoel vrij?" Ik draaide me om en moest lachen. Het was Louis met een gekke stem. Ik jaagde hem weg.

"No, ksshh." Hij moest lachen en kwam naast me zitten.

"Dit word een lange vlucht, lekker veel kletsen." En hij begon als een meisje te gillen. Mensen keken ons heeel raar aan, omdat ik bijna op de grond lag van het lachen. Wat is Louis toch een held. Emma zat naast Niall en ze zaten druk te fluisteren en naar ons te wijzen. Ik stak mijn tong uit en Niall ook. Wat kinderachtig zijn wij. Toen we van de grond af waren, viel ik in een diepe slaap.

***

"WAKKER WORDEEN! WAKE UUUP!" Hoorde ik van naast me komen. Ik schrok me dood en haalde mijn hoofd van Louis' schouder. Hij keek me aan met een triomphantelijke lach.

"Spook. Moest dat?" Ik gaapte.

"Ja! Kijk, we vliegen over LA!" Ik keek uit het raam. Hij had gelijk. Het was zo mooi, al die lampjes enzo. Ik rekte me uit. Over 5 minuten waren we geland. Ik had tussen mijn slaapsessies door heel gezellig met Louis gepraat en ik voelde me lekker. Geen last van een jetlag tot nu toe want ik had de hele tijd geslapen. Maar ik wist dus dat ik zo weer wakker lag in mijn bed de hele nacht. Wat heb ik toch veel over voor een weekje LA. Toen we waren geland stond er superveel pers bij de gate. Duh, het was voor de oscars en het waren 5 sexy boys. We liepen een heel stuk achter ze zodat ze niet konden zien dat we bij ze hoorden. Toen we de bagage hadden werden we apart opgehaald. De jongens met hun tourbus, wij met een grote taxi. Na 5 minuten stonden we voor het Hilton. We vroegen onze sleutels, weer apart, en pakten de koffers. Ik stormde met de trap naar boven terwijl de rest de lift pakte. Ik hield niet van liften. Toen ik bij mijn kamer was, maakte ik de deur open. BOEM. Ontploffing. Wat een kamer. Niall kwam ook binnen en zag het ook. Het leek net of we de bruidssuite hadden, het enige wat ontbrak waren rozenblaadjes. Ik gooide mijn koffer neer en sprong op het bed. Wauw, wat een heerlijk bed.

"Do you like it?" Vroeg Niall met een smile. Ik gooide een kussen naar zijn hoofd.

"Was dit jouw idee?" Hij knikte.

"Hoezo? Je hebt Zoë toch?" Hij schudde zijn hoofd.

"Ik heb het uitgemaakt. Ze was vreemdgegaan. Met Harry." Het leek alsof hij het niet eens erg vond. "En ik voelde nog wat voor jou dus het kwam wel goed uit eigenlijk." Hij gooide me op het bed en kietelde me. Ik moest giegelen en smeekte hem om te stoppen. Toen hij stopte gaf hij me een lange zoen. Daarna rende ik de badkamer in om even lekker een warm bad te nemen. Ik hield echt van mijn leven nu.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu