Chapter 44.

715 16 2
                                    

A/N: Hey sorry dat ik na zo lange tijd schrijf. Maar tussen school, mijn sociale leven en familie heb ik nauwelijks tijd om te schrijven en ik denk dat dit ook geldt voor Nina. Omdat ik zo lang niet meer heb geschreven en niet echt weet wat ik moet doen met het stukje van Zara, heb ik besloten om een soort van fast forward te doen. Dit stukje hieronder is 4 à 5 maanden later dan in het vorig hoofdstuk. Ik hoop dat het jullie niet teleurstelt! Kuss, Zara.

- 4 à 5 maanden later in Zara's point of view -

Ik voel me beter. Heel wat beter eigenlijk. De chemo's hebben geholpen, de tumoren zijn verdwenen. Voor nu dan, maar hopelijk ook voor altijd. Ik draag een pruik. In het begin was het een beetje onwennig, maar nu ben ik er aan gewend geraakt. En ik denk derest van mijn omgeving ook. Mijn haar begint al een beetje te groeien en dat is maar goed ook. De laatste paar maanden zijn goed verlopen. Geen incidenten met rare gemene mensen. Wel veel media-aandacht. Geen idee of dat minder erg is of net zo erg. De jongens gaan op touren, hun eerste Take me home tour. Gelukkig wel bij mij in de buurt. Ik zou heel graag mee willen, maar ik moet nog even aansterken. Mijn vader en broertje blijven voor twee maanden bij mij thuis. Zayn en ik zijn gaan samenwonen en Nina en Niall zijn bij elkaar ingetrokken. In deze hectische maanden heb ik ook Zayn z'n familie ontmoet. In het begin was het awkward, vooral met mijn situatie. Maar ze accepteerden me allemaal gelukkig. Over een paar dagen ontmoeten mijn vader en broertje hen ook. Het is ongelooflijk hoe groot mijn broertje geworden is. 

Het lijkt wel alsof heel mijn leven voor me voorbij flitst en ik niet kan genieten van de momenten. Alles lijkt een waas te zijn. Ik heb geen idee hoe ik deze maanden heb overleefd, maar ik had steun. Ik had de steun van mijn geweldige vriendje, mijn geweldige vriendinnen en mijn geweldige vrienden. 

-

'' Zayn ben jij dat? ''

'' Jaa ik ben het Zaar ''

Ik stapte uit mijn bed en liep naar de keuken. Daar zag ik Zayn staan in de kleding die hij vanmiddag aan had en inmiddels is het al vier uur 's nachts.

'' Waar was je zo laat Zayn?''

'' Wat gaat jou dat aan'' antwoordt hij grof. Wat krijgen we nou!? dacht ik bij mezelf. Normaal vertoont hij nooit zo een gedrag. Ik ga dichterbij hem staan en dan ruik ik het; Alcohol. Wanneer heeft hij alcohol op, dacht ik.

'' Zayn heb je gedronken?'' Ik krijg geen antwoord terug, compleet genegeerd. Oke dan, raar dit. Ik vraag het nog een keer, weer geen antwoord. In plaats daarvan gooit hij iets op de tafel, richting mij. Ik neem aan dat hij wilt dat ik het bekijk en dat doe ik ook. Het blijkt een tijdschrift te zijn. Op de voorpagina staat een grote foto van Zayn en een onbekend meisje met de titel '' Zayn cheating AGAIN!?''. Mijn bloed begon te koken. 

'' Wat is dit Zayn?!''

'' Ik weet het niet Zara, IK WEET NIET WAT DAT IS?''

'' Ik denk dat ik duidelijk kan zien wat er hier aan de hand is. Wil je jezelf nog uitleggen of wat?''

'' Nee. ''

Ik zuchtte en liep naar onze kamer, MIJN kamer voor een paar dagen dacht ik. Hij bekijkt maar lekker wat hij gaat doen.  Ik begin een beetje klaar te worden met zijn gedrag. Hij komt al de laatste paar dagen laat thuis. En ook onder invloed. Ik snap het echt niet. Ligt het aan mij? Ben ik niet goed genoeg? Dit zal weer één van die dagen zijn dat ik mezelf in slaap huil. Hij leek echt het perfecte vriendje, totdat hij zulk raar gedrag een week geleden begon te vertonen. Misschien kan ik het aan één van die jongens vragen.. Misschien dat die er wat van weten..

-

Ik sta in de Starbucks met mijn broertje. Een chocolate cream zal me wel goed doen en heb ik ook nog eens tijd om met mijn broertje te praten. We hebben besloten om vandaag 'es heerlijk te gaan winkelen. Ja ja mijn broertje vindt winkelen leuk, geweldig kind.

Na drie uurtjes gewinkeld te hebben zijn we heel erg moe. We besloten maar wat te gaan eten. Niks chiques, maar gewoon de mac. We waren net klaar met eten toen ik iemand zag binnenlopen. Degene kwam me heel erg bekend voor, maar ik weet niet meer van wat. 

'' Hey Zaar is dat niet Hayden!?''

'' Oh god, je hebt nog gelijk ook Gabriël!'' (Gabriël=Zara's broertje)

'' Mag ik naar hem toe!?''

'' Natuurlijk schatje, ga maar.''

Gabriël rende naar Hayden toe en sprong in zijn armen. Hayden had een wtf-blik op zijn gezicht, maar toen hij zag wie er in zijn armen was, kwam er een grote glimlach op zijn gezicht te voorschijn. Oh god hij vindt mijn broertje nog steeds zo leuk. Ik zag ze praten en toen zag ik dat Gabriël naar mij wees. Ze liepen mijn richting op, oh god oh nee oh nee oh nee. Houd je hoofd koel Zara, dacht ik bij mezelf, houd je hoofd koel.

'' Heeeeeey Zaar Bazaaaaar, zo lang niet meer gezien! Ik heb je gemist!'' zei Hayden en hij gaf me een kus.

Oh god, mijn week kan niet beter worden.. Ruzie met mijn vriendje en het  ex-vriendje dat tevoorschijn komt......

-

That's it for today. Het spijt me als het best kort en slecht is. Ik zal proberen van de week nog wat te schrijven. Waarschijnlijk nog een paar keer in Zara's p.o.v, ik hoop dat jullie het niet erg vinden.... Kus, Zara.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu