- Zara's p.o.v -
De jongens waren weg en ik lag in mijn kamer. Ik kon niet slapen, ik moest steeds aan Zayn denken. Ik besloot om naar Nina te gaan, omdat Emma al moe was en graag wilde slapen. Toen ik naast Nina lag kwam alles er in één keer uit. Ik moest gewoon hard huilen en liet me helemaal gaan.
"Ik... ik kan het niet. Ik ben niet over Zayn heen, het is gewoon nog niet afgesloten. En dan zie ik hem na een half jaar weer, met die Maysie. Ik dacht dat hij tegen jou had gezegd dat hij nooit meer met haar zou spreken. Ik kan dit niet Nina. In die week en nu erbij is er al meer gebeurd in mijn leven dan in de rest van mijn leven."
En met dat moest ik nog harder huilen. Ik hield echt van Nina. Ze kon altijd naar me luisteren en me op mijn gemak laten voelen. Hoe slecht het ook met mij ging.. Zij en Emma stonden altijd aan mijn zij.
'' I love you too '' zei ik en we gingen slapen.
- de volgende ochtend -
Mijn wekker ging af en ik werd gelijk wakker. Ik was gespannen om naar LA te gaan. Nina en ik hadden altijd van die gekke fantasieën toen we jonger waren. Ik maakte Nina zachtjes wakker en liep naar Emma's kamer. Ik sprong op haar bed terwijl ik de wake-up song voor haar zong. Ze werd wakker en gooide een kussen tegen me aan.
'' Ook hallo Em '' zei ik en gaf haar een knuffel.
'' Word snel wakker en ga snel douchen. Je moet nog inpakken. En ik ook dus ik ga nu ook douchen boo '' zei ik. En ze lachte. Je kon ook aan der zien dat ze nerveus was. Ze wilde ook altijd al naar LA gaan. Ik liep naar mijn kamer en maakte me klaar. Na een uurtje was ik helemaal opgemaakt en begon ik met inpakken. Inmiddels was het al één uur in de middag en ik had nog geen ontbijt of lunch gehad. Geen enkel van de meiden. Ik ging kijken wat ze aan het doen waren en zag dat ze nog steeds bezig waren met inpakken.
'' Em, Nien ik ga even brunch voor ons halen !''
'' YESS ''
'' Dankje Zaar '' hoorde ik ze gillen. Ik lachte en liep naar buiten. Ik begon richting de starbucks te lopen toen ik iemand mijn naam hoorde gillen. Ik draaide me om en zag Liam, Louis, Zayn, Harry en Niall staan. Ik rende naar Louis en Harry toe en gaf ze een knuffel. Menn ik hadd ze echt gemist. Daarna gaf ik de rest van de jongens een knuffel.
Liam: '' Waar ga je naar toe ? ''
Niall: '' Inderdaad Zaar! ''
Ik: '' Ehm de meiden en ik hebben geen ontbijt/lunch gehad, omdat we gingen inpakken, dus ik ging net eten voor ons halen. ''
Zayn: '' Aahw okay, ik kom wel met je mee ''
Ik: '' Het hoeft niet Zayn ''
Zayn: '' Ik wil mee. Klaar punt uit. Ga maar naar binnen jongens. We zien jullie over een kwartiertje ''
Harry: '' Okee menn, maar schiet op he ! ''
Niall: '' Breng ook eten voor mij wil je ''
Louis: '' Ughh Niall ''
Ik rolde met mijn ogen en begon te lopen. Zayn kwam achter me aan en vroeg waar we naar toe ging.
'' Naar de Starbucks '' antwoorde ik. Toen we bij de starbucks waren aangekomen, bestelde ik al het eten en ook nog wat voor de jongens. Ik wilde net gaan betalen maar Zayn was me te snel.
'' Wat doe je Zayn ? ''
'' Betalen, dat zie je toch? '' en hij rolde met zijn ogen.
Ik gaf hem een klap en zei '' Jij gaat boete hiervoor Malik ''.
Hij lachte en pakte de tassen. Ik pakte er ook eentje zodat hij niet alles hoefde te dragen. We begonnen terug te lopen naar ons appartement toen Zayn een telefoontje kreeg.
'' Halloo ''
'' Jaa wat ''
'' Nee ik ben nu met Zara, eten aan het halen ''
'' Zara, Nina en Emma gaan mee naar LA ''
'' Weetje whatever bye ''
En met dat legde hij zijn telefoon weg. Hij leek echt boos.
'' Zayn alles okay ? '' '' Jaa Zara, alles gaat perfect. '' '' *kuch* liegbeest *kuch* ''
'' Zayn je weet dat je niet kan liegen he ? ''
'' *zucht* het is Maysie, ze doet irritant. Ze wilt niet dat jullie, tenminste niet dat jij meegaat''
'' Zayn ik wil niet dat je ruzie krijgt met je vriendinnetje. Als ze niet wilt dat ik mee ga, ga ik niet okay? ''
'' Zara, jij gaat mee. Jij MOET mee. Ik wil dat je mee gaat en Maysie kan me helemaal niks schelen ''
Zayn keek me aan en ik zag dat hij het meende. Ik stopte en gaf hem een knuffel.
'' Dat was echt de beste knuffel ever '' zei hij en ik moest blozen.
'' Aaaahw '' zei hij en ik moest lachen.
We waren bij onze appartement en ik deed de deur open. Iedereen zat op de bank, te wachten. Zayn en ik gilden en iedereen schrok. We moesten zo hard lachen dat we bijna neervielen. We liepen naar ze toe en begonnen alles uit te pakken. Nadat we gegeten hadden pakten we onze koffers om te vertrekken naar de airport.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
Hayran KurguTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?