Chapter 11

2.1K 18 0
                                    

*Nina P.O.V.*

Wow, Zara had me net verteld dat Zayn al een vriendin/date had.. Kalm, niet alsof haar wereld instortte. Ik vertelde haar dat ze Zayn ermee moest confronteren, maar ik zag haar twijfelen. Ze had natuurlijk lang met hem in de flow gezeten en nu hoorde ze dit van Harry. We gingen ons verder klaarmaken en toen hoorden we de bel gaan van onze hotelkamer. Cool he, hier had je gewoon een bel. De 5 knapste jongens stonden voor onze deur.

"WAAAUW." zei Zara. De jongens moesten lachen. Toen we naar de auto liepen, jaja, een Limo, kwam Niall naast me lopen.

"Hey." Zei hij zachtjes.

"Hey." zei ik terug. Hij pakte mijn hand en kneep erin. We liepen zonder iets te zeggen naar de limo. Zara was gekwetst, dat zag je, maar ze zag er volkomen ontspannen uit. Niall gaf me een duwtje naar voren en ik klom de limo in.

"Heey ik ben Zara." Hoorde ik mijn vriendin, met pijn in haar hart, zeggen tegen het andere meisje in de limo, de date van Zayn. Ze keek heel kapsones naar Zara, maar draaide daarna weer weg.

"Cool, ik ben Maysie. Zayn zijn date." Ik zag Zara rollen met haar ogen. Niall en ik keken elkaar aan, en moesten hard lachen. Zara houd totaal niet van dat soort mensen. Ze had ons door en keek ons raar aan, gevolgd door een speelse klap. Zayn kwam ook de auto in en ging naast Zara zitten. Ik keek Niall verbaasd aan, maar die fluisterde

"Wacht maar af.".

'' Eh Zayn, hoor jij niet naast je date te zitten ofzo? '' zei Zara.

''Nee, waarom zou dat?''

'' Nou eh, omdat ze je date is ?'' Maysie had door dat zayn naast Zara was gaan zitten.

'' WTF Zayn waarom zit je niet naast mij?" Zayn haalde zijn schouders op.

"Ach joh, je zit toch lekker met Harry te praten? Ik ga daar niet tussen zitten. We zien elkaar toch de hele avond May." Maysie keek hem raar aan.

"En dus? Daarom ga je naast HAAR zitten?" Maysie keek vies Zara's kant op en wees op haar alsof ze een vies beest was. Zara was er klaar mee.

"En nu is het klaar! Vooral voor jou Zayn!" De limo stopte net en Zara sprong uit de limo.

Ik keek Zayn aan.

"Lekker Zayn, nu heb je het helemaal verkloot." En ik rende achter mijn vriendin aan. Ze zat op een stoepje aan de zijkant van het restaurant waar we eerst zouden gaan eten. Toen ik naast haar ging zitten, legde ze haar hoofd op mijn schouder.

"Ik wil naar huis Nien. Ik ben klaar hiermee. We zijn hier bijna een week en er is al meer drama gebeurd dan in de rest van mijn leven!" Ik zag dat ze het meende. Ze wou hier zo snel mogelijk weg.

"Zaar, kom op, wees sterk. Morgen zijn we hier weg, en ik weet zeker dat je hem dan gaat missen. Geniet nog van vanavond, je weet niet wat er allemaal nog gaat gebeuren." Zara stond op.

"Je hebt gelijk Nien. Dankjewel, I love you." Ze trok me in een knuffel.

"I love you too, Zaar. Kom." Ik maakte me los en we liepen het restaurant in.

"Gaat het met Zaar?" Zayn was de eerste die op me af kwam lopen.

"Ja, ze is even naar de wc voor haar make-up, maar komt zo weer terug. Laat haar maar even met rust in het restaurant. Ik laat haar naast Niall zitten, dan kom ik naast jou en Maysie. Dat is beter voor haar." Zayn keek me zielig aan, maar het enige effect dat hij had was dat ik moest lachen en hem weg duwde.

"Kom op, zielepoot, je komt er vast doorheen. Ga zitten." Niall keek me vragend aan.

"Vertel je zo alles." Fluisterde ik. Hij knikte en blies me een luchtkusje toe. Ik deed alsof ik het ving en hij moest lachen. Louis zag het. Hij zat er geloof ik toch nog een beetje mee. Ik lachte naar hem en hij gaf me een lachje terug. Hij had een vriendin uitgenodigd, Eleanor heette ze. Ze was echt gewoon in 1 woord: STUNNING. Echt mooi. Ik was blij dat hij haar had, ze was beter dan ik. Maysie fluisterde iets in Zayn's oor, wat ik helaas voor haar, hoorde.

"Ik hoop dat je die slet van je naar huis hebt gestuurd." Zayn keek haar vies aan. Ik zette mijn glas met een klap neer en stond op.

"Nou moet jij eens even heel goed naar mij luisteren, whore. Jij noemt mijn vriendin niet zomaar een slet. Ik ben net uit het ziekenhuis en wil gewoon een leuke avond met mijn vrienden, en dan kom jij er opeens tussen. Misschien had hij jou beter thuis kunnen laten. Zayn, gedraag je als een man en tem dat beest even terwijl ik naar Zara ga." Ik liep richting de wc en stootte het wijnglas om. Hartstikke per ongeluk, en op haar jurk natuurlijk. ;)

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu