*Nina P.O.V.*
Zaar en Zayn waren net samen naar hun kamer gegaan, ik geloof dat Zayn nog even over net wou praten en ik snapte dat goed. De jongens waren de hele avond stil, zelfs nu tijdens de film, wat voor hun echt een wonder was. Toen Zara en Zayn weg waren, werd het enigszins drukker. Louis gooide een kussen naar Harry die met een pruillip er 1 terug gooide. Zo startte er een kussengevecht waar iedereen voor zich was. Totdat Louis er 1 vol in Emma's gezicht gooide en Harry boos werd. Ze liepen samen uit de kamer terwijl Liam en Louis in een deuk lagen. Ik stuurde ze snel naar hun eigen kamer toen de film af was gelopen, ik was best moe. Ik rende snel naar de badkamer en deed mijn pyama aan, ik was vanmiddag toen Niall en Zara weg waren wezen douchen. Ik trok ook nog even mijn joggingbroek eroverheen, ik zou nog niet gaan slapen. Ik was van plan om nog eventjes rustig op mijn balkonnetje te gaan zitten. Ik liep de badkamer uit en zag Niall nergens. Mijn telefoon trilde en ik kreeg een mention.
"@NiallOfficial: @Nina_Bosman out for a walk with Zayn, Zara's sleeping. x"
Ik glimlachte, de jongens waren zo aardig voor elkaar. Ik deed de deuren open van het balkon en de frisse avondlucht kwam naar binnen. Ik ademde diep in en zuchtte. Ik deed mijn I love London trui aan en pakte mijn tijdschrift. Ik ging op de grote loungestoel op het balkon liggen en pakte mijn blaadje. Ik zag een supergrote foto van Niall en Zoë op de voorkant met als kop:
"One Direction : nieuwe liefdes?"
Ik voelde een steek in mijn buik en sloeg snel om naar pagina 28, waar het hele artikel was. De eerste 2 gingen over Louis en Liam, met Danielle en Eleanor, die morgen in L.A. zouden arriveren voor de Oscars. Daarna sloeg ik de pagina om en zag die foto van Niall en Zoë weer. Ik las het en er stond in dat het uit was. Ik sloeg de pagina om en zag een foto van Niall en mij, van een half jaar geleden! Ik gooide het blad weg en pakte mijn iPod boxjes. Ik zette heel zacht een liedje aan en liep naar de keuken voor een glas koude ice-tea. Ik zou over een kwartiertje wel gaan slapen. Ik ging weer zitten en nestelde me in de stoel. Opeens hoorde ik van beneden 2 bekende stemmen mijn naam roepen.
"Ninaaa! Kun je de deur open doen? De paparazzi zit achter ons aan!" Ik keek naar beneden en zag Zayn en Niall daar staan. Het was al middernacht geweest, dus de voordeur moest worden opengemaakt door iemand in het hotel. Ik pakte mijn sleutel en rende naar beneden. Ik deed de deur open en de jongens rolden naar binnen.
"Thank god, Nina, that was close." Niall zuchtte en leunde tegen de deur aan. Ik pakte de jongens bij hun armen en trok ze mee de trap op, ik zag de camera's al dichter bij de deur komen. Ik zette Zayn voor zijn kamerdeur neer en gaf hem een knuffel en nam Niall mee naar onze kamer. Ik pakte mijn sleutel en deed de deur open. Hij viel op het bed, ik pakte mijn glas van het balkon af en mijn boxjes. Niall deed zijn joggingbroek aan terwijl ik nog even de kamer een beetje opruimde. Ik deed de gordijnen dicht, behalve die van het balkon. Ik liep naar Niall en gaf hem een knuffel.
"Ik ben moe." Fluisterde Niall in mijn oor. Ik duwde hem op bed.
"Ga dan slapen, sukkeltje. Ik ga nog even op het balkon zitten, het is warm en helder." Ik liep het balkon weer op en ging liggen. Niall kwam ook het balkon op.
"Je was toch moe?" Hij knikte.
"Maar dat maakt niet uit, want ik wil ook op het balkon." Hij trok een pruillip en ik moest lachen. Ik maakte wat ruimte en hij kwam liggen.
"Sooo... How are you after this story?" Vroeg ik hem, terugdenkend aan iets van 5 uur geleden. Hij moest even nadenken.
"Ik snap niet dat Zara er zo onzeker over was. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze ziek is en we haar nu gaan afstoten ofzo. Ze is een hele lieve meid en we zullen nu niet anders over haar gaan denken." Ik knikte bedenkelijk.
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfikceTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?