Chapter 19

2K 20 0
                                    

--HEYHEYHEY :) wij hebben weer eens veel inspiratie, cool he.

*Nina P.O.V.*

Iedereen had wat gepraat enzo. Opeens zei Zayn dat hij meewou The Karate Kid kijken. Ik zag dat Zara niets liever wou en zei meteen ja, ook al zou Niall meegaan. Ik deed het voor haar. Niall juichte en ik zag Zoë kijken. Ze zuchtte toen ze Maysie's stem hoorde. Niemand mocht haar. Zayn kennelijk ook niet want hij keek me aan alsof hij moest kotsen. Zoë gaf ons allemaal een knuffel. Ik vond haar best aardig en we besloten nummers uit te wisselen. Liam, Louis en Harry bleven thuis dus waren we met z'n vijven. Helaas, ik wou Louis en Harry graag zien. We liepen eerst naar de McDonalds, het was al 6 uur en ik had echt honger gekregen. We bestelden een menu en liepen naar ons appartement. Emma zocht de sleutel en toen ze hem niet kon vinden, was superNina daar. We liepen naar binnen en vielen op mijn supergrote kingsize bed. Het is niet zo dat mijn bed het grootste is, mijn kamer is gewoon het dichtsbijzijnd de deur. Ik pakte dienbladen en borden en de film. Zara deed hem in de discplayer. Ik ging liggen en Niall kwam naast me.

"Het spijt me zo Nina." Hij keek me aan.

"Ssh, Niall. Het is goed zo. Zoë lijkt me een leuke meid. Het is klaar." Niall legde zijn gezicht op mijn schouder.

"Ik ben gewoon zo stom geweest." Hij keek me aan.

"Het geeft niet." Ik liep snel naar de badkamer en sloot me op. Ik had het verleden dus niet pernament afgesloten. Ik haalde mijn make-up van mijn gezicht af en pakte een joggingbroek die daar lag, waarschijnlijk van Zara. Maar we deelden toch alles dus waarschijnlijk vond ze het niet zo'n probleem. Ik deed mijn Adidas vest aan, expres die groene, en ging weer terug naar mijn kamer. Om de een of andere reden hadden ze alweer pocorn ergens vandaan gehosselt. Ik moest lachen en nestelde me in mijn grote stoel die voor het raam stond. We keken de film en toen hij af was gaapte ik hard. Ik wou het liefst iedereen eruit gooien maar toen kwam Zayn met een voorstel dat we niet konden laten. Hij sprong op, wat hij altijd deed als hij ergens opgewonden over was. Zijn ogen glinsterden.

"Dames, ik heb een topidee. Zoals jullie weten zijn over een week de oscars." We knikten hard. Niall sprong ook op en gaf Zayn een boks.

"En wij mogen daar optreden. HELAAS, helaas helaas, kunnen Zoë en Maysie niet mee." Pruilgezicht. "Willen jullie onze date zijn?" Ik sprong op. Zara sprong op. Emma bleef zitten.

"Emma, jij gaat ook mee hoor. We smokkelen jou naar binnen als de date van Harry. Dat vind hij vast niet erg." Knipoogde Zayn. We begonnen te juichen.

"Waar zijn ze dit jaar?" vroeg ik snel.

"Los Angeles. Vast geen bezwaar tegen toch? We vliegen morgen. Eerlijk gezegd, hadden we al verwacht dat jullie meegingen dus hebben jullie school geregeld." Zayn moest blozen. Wat een schatje.

"Hoelaat?"

"2 uur 's middags." Zei Niall.

"Hoelang?"

"Een week."

Wauw... Dit werd top. Niall en Zayn kwamen naar ons toe.

"We hebben alleen 1 probleempje... Jullie gaan mee als Zoë en Maysie, dus hebben we 2 kamers met 2persoonsbedden. Jullie moeten dus met ons slapen die week." Nee, waarom moest dit alles verpesten? Ik was nu wel echt moe en gooide de jongens het huis uit. Toen ze weg waren en alles was opgeruimd, gingen we slapen. Rond 11 uur stond Zara in mijn deuropening.

"Mag ik komen?" Zara vroeg het heel verlegen, niet alsof we dit bijna elke dag deden.

"Tuurlijk." Zei ik en Zara kroop snel onder de dekens. Opeens hoorde ik haar huilen. Ik ging recht op zitten.

"Zaar, wat is er?"

"Ik... ik kan het niet. Ik ben niet over Zayn heen, het is gewoon nog niet afgesloten. En dan zie ik hem na een half jaar weer, met die Maysie. Ik dacht dat hij tegen jou had gezegd dat hij nooit meer met haar zou spreken. Ik kan dit niet Nina. In die week en nu erbij is er al meer gebeurd in mijn leven dan in de rest van mijn leven." Ze begon harder te huilen. Gek, nu ik er op terug dacht, dat had hij ook gezegd. Ik voelde me ook kapot vanbinnen om vanmiddag ookal was Zoë wel een aardig meisje.

"Ga maar slapen schat, morgen moeten we vroeg wakker worden om in te pakken. I love you."

"I love you too." en we sliepen na een half uur.

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu