chapter 32

1.9K 19 1
                                    

Heeey, dit is weer een hoofdstuk met Zara's POV. De komende hoofdstukken zullen weer in de normale volgorde zijn (nina-zara-nina-zara etc. ). Dit berichtje is ook voor al die mensen die iemand kennen die kanker hebben/hadden of het zelf hebben/hadden. Hou je sterk en het zal goed komen :). xxx Zara.

______________________________________________________

Na een halfuurtje werd ik al een beetje moe. Zayn merkte het en vroeg of we terug gingen naar onze hotelkamer. '' Ik wil nog even alleen met je praten Zaar boo. '' zei hij. Ik snapte het en knikt. '' Heey jongens, wij gaan naar onze kamer. Ik begin een beetje moe te worden en Zayn en ik moeten even praten. Slaap lekker en ik hou van jullie! En geniet van jullie film gangster ! '' '' Doeei Zayn & Zara. Slaap lekker ! '' hoorden we iedereen zeggen. Ik stond op en Zayn pakte me stevig vast. Alsof ik breekbaar was. '' Zayn, ik ben niet van glas hoor '' zei ik lachend. '' Nou en, ik wil je gewoon stevig vast houden '' '' Haha gekke Maynie ''. We liepen naar onze kamer en ik kleedde me snel om. Zayn kwam de badkamer uitgelopen. Hij had een korte broekje en geen shirt aan. Sexy, dacht ik maar ik zei niks. '' Ga liggen Zara. '' '' Zayn, als ik nu ga liggen ga ik in slaap vallen. En ik wil dat niet, want ik wil nog met je praten '' '' Zara, als je moe bent moet je gaan slapen. We kunnen ook later praten '' '' Nee Zayn, ik wil nu praten.. '' '' Okaay Maynie. Kom laten we op het balkonnetje gaan zitten. Er is een lekker grote stoel daar, we passen er wel allebei op. We zijn geen dikkies. '' '' Haha jaa das waar ! '' We liepen naar ons balkon en namen plaats.

'' Zo Zara, ik wil weten waarom je dit allemaal niet eerder tegen mij hebt gezegd.. ''

* zuchtt * '' Zayn, toen ik dit had ontdekt was jij er niet meer om mij te steunen.. We waren ons contact verloren en naja ik wist toen niet of je mij vergeten was of wat. En ik durfde het je niet te vertellen.. Omdat naja, ik dacht dat niks meer met me te maken zou willen hebben omdat ik zo een verschrikkelijke ziekte heb. Ik dacht dat je afstand van me zou nemen en dan zou ik pas echt breken Zayn.. En ik praat niet zo veel over mijn moeders dood, omdat ik dat gewoon niet aankan. Als ik aan die tijden denk moet ik gewoon huilen. Alles ging gewoon goed met haar en toen paar dagen later was ze gewoon weg Zayn.. ''

'' Hey boo, ik zal je never nooit alleen laten. Hoe ziek je ook bent, ik en al de andere jongens zullen je altijd steunen. We houden gewoon van je Zara. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dacht dat ik je alleen zou laten in zo een zware tijd. En ik snap wel dat je over je mama wilt praten, maar soms als je haar mist, is praten het beste wat je kan doen. Dan kan je leuke herinneringen die je samen met haar hebt ophalen en dat zal je beter laten voelen. En vergeet niet dat je mama van boven naar je kijkt en je beschermt. Ik weet zeker dat ze haar sterke meid door dit alles heen zal krijgen.. En is dat ook je reden geweest om naar London te verhuizen? ''

'' Dankjewel Maynie, je bent de beste.. En de anderen ook.. Jaa dat was ook mijn reden om naar London te verhuizen. Ik wilde een nieuwe start maken, ergens gaan wonen waar niemand me met zielige gezichten aankeek en medelijden met me had omdat ik een ziekte heb. Dat is echt gewoon verschrikkelijk Zayn. Het lijkt alsof je in alles wordt voorgetrokken en dat iedereen denkt dat je doodgaat. Terwijl ik gewoon wil vechten voor mijn leven, ik denk niet aan doodgaan. Ik denk aan mijn toekomst, dat ik psycholoog wil worden en mijn eigen geld kan verdienen. Dat ik mijn eigen huis koop en dat ik kleine kindjes krijg. Maar het lijkt wel alsof iedereen wilt dat je doodgaat, alsof iedereeen denkt dat je automatisch dood bent omdat je kanker hebt. Dat is gewoon raar. En ik wil niet dat jij en de jongens mij zo gaan behandelen. Ik wil gewoon dat jullie normaal doen, net zoals Nina en Emma.. Maar Zayn, je weet dat ik na de chemo's gewoon heel erg slap ga worden en al mijn haar ga verliezen he? Dat zijn de dingen waar ik het meest tegenop kijk. Ik kan met niet voorstellen dat ik niet hyper kan doen, overal kan rondspringen terwijl ik mijn haren flick ofzo. Of dat ik een tijdje niet meer door mijn haar kan borstellen. Dat is zo raar Zayn...''

'' Ik snap je volledig boo, ik zou helemaal gestoord worden. En natuurlijk zullen de jongens en ik je normaal behandelen, maar je weet dat we soms heel erg bezorgd kunnen zijn.. Ik weet wat je allemaal te wachten staat Zaar boo.. Maar ik ben er voor je en ik zal er voor je zijn totdat je je ziekte hebt overwonnen. En later natuurlijk ook. Wij gaan samen ons huis hebben en samen rondrennende kinderen hebben boo. En over je haren hoef je je geen zorgen te maken, het komt allemaal goed geloof me! Wanneer heb je je eerste chemo boo? ''

'' Ehm twee dagen nadat we in London aankomen. ''

'' Oke, ik zorg ervoor dat ik dan mee kan gaan. Maar mis je je papa en broertje dan niet boo? ''

'' Maynie, je hoeft niet mee te gaan als je al andere afspraken hebt.. En jaa is mis ze heel erg Zayn. En mijn broertje vooral. Ik heb hem zien opgroeien van een baby tot een kleine gangstertje, maar nu kan ik hem niet meer verder zien groeien door mijn stomme ziekte. Het zal voor hem ook raar zijn om mama en mij niet meer te hebben daar. Maar ik weet zeker dat hij en papa het goed kunnen vinden. En jaa mijn papa, hij is gewoon een geweldige man. Hij heeft ons door alles gesleept en is altijd sterk gebleven. Hij heeft altijd gedaan wat hij kon doen.. Hij is echt de beste man Zayn.. ''

'' Het maakt mij niet uit ik ga mee klaar punt. En ik snap wel dat je ze mist, maar het komt goed boo. Ik zou ze best wel graag willen ontmoeten.. ''

'' Aahw we ontmoeten ze wel gauw hopelijk! Maar vertel heb je een beetje zin in de oscars Maynie?''

'' Jaa best wel, lijkt me wel awesome enso ''

'' Haha jaa dat snap ik '' * gaap*

'' Kom we gaan naar bed Zara, je bent moe en je moet goed uitgerust zijn voor morgen! We gaan lekker party-en''

'' Haha jaa Maynie. ''

Zayn tilde me op en droeg me naar ons bed. Hij legde me voorzichtig neer en bedenkte me onder de warme deken. Hij kwam naast me liggen en voor zover ik het kon zien was hij aan het tweetten. Ik voelde mijn telefoon trillen en keek wie wat had gedaan. Ik zag dat ik een paar mentions had op twitter, het moest van iemand zijn die ik followde.

@zaynmalik: i love you @zaralovesyou, sleep well <3. night night world :) x x

@basketballg: ik mis je @zaralovesyou, kom snel weer terug alsjeblieft.. xx Beste vriend de basketballer. ily.

Ik glimlachte en wilde hun tweets beantwoorden, maar ik kon niet. Ik voelde me slap. ik had echt mijn rust nodig. Zayn zag wat er aan de hand was en hij pakte mijn telefoon uit mijn handen en legde het weg.

'' Thank you Maynie '' zei ik.

'' Geen probleem boo. Maar voordat ik ga slapen, wil ik je nog waten vragen..''

'' Ga je gang Zayn ''

'' Zara, zou je mijn vriendinnetje willen zijn? Ik weet dat je nog alleen maar wilde daten, maar ik wil je van mij kunnen noemen.. ''

'' Jaa Zayn, ik wil heel graag je vriendinnetje zijn!'' gilde ik bijna.

Hij lachte en gaf me een zoen. En een paar minuten later viel ik lekker in slaap, met de gedachte om de volgende niks te doen. Alleen in bed liggen met Zayn, hoewel hij in de middag wel even wegmoet voor de soundcheck. En dan later klaarmaken en naar de oscars met de beste vrienden en ook nog eens bekend maken dat Zayn en ik een stel zijn.. De volgende dag zou relaxed, maar ook hectisch worden...

a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu