İyi okumalar...
İki senemi geçirdiğim eve gelmiştim işte. Yanımda eşimle... Apartmana girip Selen'in istemesinin olacağı daireye çıktık. Elini belime sarıp kendine çekmişti yine.
"Ya babam açarsa kapıyı." diyerek zile bastım.
"Koskoca adam kapıyı açmak için kalkacak mı?"
"Ya kalkarsa."
"Amara evlendik biz. Sevişti-
"Ya sussana biri duyacak!" dedim sessizce.
"Seviştiğimizin farkındalardır herhalde. Hamile olduğuna da karşına çıkmayalım babanın o zaman. Saklarsın çocuğu. Evli değiliz biz çünkü." dedi kulağıma.
"Tü tü tü maşallah. Hoşgeldiniz." dedi Kübra kapıyı açıp.
Selamlaşıp salona geçtiğimizde ilk önce babamın ve annemin elini öptüm. Sonrasında Kübra'nın anne ve babasıyla da el sıkıştım. Esed babama yakın bir yere otururken biz -annem ve Kübra ile- Selen'in yanına gittik.
"Çok güzel olmuşsun." dedim üzerindeki lacivert elbiseyi görünce. Bu kıza mavi çok yakışıyordu.
"Sen de maşallah bir gençleşmişsin sanki." dedi birşeyler ima ederek.
"Evet, daha bir bakımlı görünüyorsun." diyen annemle utanmıştım. Başımı eğdim.
"Bebek gelecek mi?" diyen Kübra ile gözlerimi sonuna kadar açtım.
"Eh sen de. Daha bir hafta olmadı." dedi Selen.
Annem ise sadece gülmekle yetiniyordu. Kapının çalmasıyla rahatlamıştım. Selen önden biz arkasından kapıyı açmaya gittik.
Selen heyecanla kapıyı açtığında önce Murat Amca ve Sevim Teyze'yi gördük. Güler yüzle içeri davet ettik. Ardından Serdar'ı gördüğümüzde Can gelmedi herhalde diye düşünecekken arkasından gülen Can'ın geldiğini gördük. Serdar biz ile el sıkışırken Kübra'nın sırtına elini koyarak yanağını öpmüştü. Gülerek izliyordum. Can elinde titreyen çiçeği Selen'e verip bizle el sıkıştı.
Salona geçtiğimizde Esed'in sırıtarak Can'a üstten baktığını gördüm. Kötü niyetli değildi. Kardeşi dediği adamın bu kadar heyecanlı olmasına sırıtıyordu.
Babam ve Murat Amca havadan sudan konuşurken babam Selen'e kahveleri yapmasını söyledi.
Biz üçümüz kalkıp mutfağa gittik. Kahveyi yapmaya koyulurken ben sessizdim.
"Ay buna bari tuz atalım. Çok gülüyor zaten."
"Gülüşü eksik olmasın. Koymayacağım tuz falan." dedi Selen
"Ben Serdar'ınkine koyacağım."
"Yavaş koy." diyen Serdar ile arkamızı döndük. Çok komik bir ortam vardı şuan. Esed de yanıma geldiğinde eli yine belimi bulmuştu. Biz niye evde değildik...
"Bütün tadı kaçtı ya. Neden geldiniz siz?"
"Seni görmek için geldim Kübra. İstersen gideyim."
"Gitme."
"Can'ı neden yalnız bıraktınız cidden." dedim başımı kaldırıp Esed'e bakarken.
"Ben kız tarafıyım Serdar düşünsün." deyip topu Serdar'a atmıştı.
"Kimse istemiyor beni zaten gidiyorum ben." deyip arkasını dönmüşken Kübra kolundan tuttu. Biraz yükselip yanağını öptükten sonra bıraktı. Dolaba yönelip bardak aldı yüzünün görünmemesi için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR
ChickLitElindeki tüfeği Serdar'ın göğsüne yapıştırıp yanıma geldi. Bir kolunu belime koyup kendine çekti ve bir elini de yüzümün çarpacağı şarjörlerin üzerine koydu. Yüzüm de eline çarptı. Başımın üzerine dudaklarını bastırdı... G-gerçek miydi bu? İkinci ke...