İyi okumalar...
Gözlerimi açtığımda Esed'in boynuyla karşılaştım. Ne de güzel duruyordu tam ısırmalık. Tamam vampir değilim. Hafif bir öpücük kondurup kokusunu soluduktan sonra geri çekildim. Şimdi kadraja daha çok yer girmişti. Şişmiş dudaklar, biçimli gözler...
Koskoca dört ay beklemiştik bebeğimle. Sonunda yanımdaydı, sağ salim. Şehit olanların ailesini düşündüm... Ocaklarına ateş düşmüştü... Sonra empati kurdum. Esed'in şehit olduğunu düşündüm, bir daha görememek, kokusunu duyamamak, saçını okşayamamak...
Gözümden bir damla yaş akmıştı bile. Düşüncesi bu kadar kötüyken gerçeği kim bilir nasıl mahveder insanı. Hiç bilmek istemiyorum o duyguyu... İnşallah hiç bilmem...
Kapının tıklatılmasıyla yavaşça yataktan kalktım. Malum içerideki rahatsız olmasın. Kapıyı açtığımda annemin şaşkın yüzünü gördüm.
"Buyur?"
"Gülüyorsun." dedi o da gülümseyerek. Eh tabi dört aydır asık surat görünce kadının gözü gönlü açılmıştır.
"Esed geldi dün akşam. Bak." deyip geri çekildim.
Esed'i gördüğünde ağzı kulaklarına varacaktı neredeyse.
"Çok şükür. Kahvaltı hazır diyecektim ben."
"Tamam geliyoruz birazdan." deyip yatağa geri döndüm. Esed'e döndüm ve omzunu dürttüm.
"Es-
Bileklerimden yatağa sabitlendiğimde gözlerimi açtım. Güzel gözleri dudağım ve gözlerim arasında mekik dokuyordu. Yakınlığından kalbim yorulmuştu. Eriyorum adam haberin var mı...
"Kızım uyurken niye gösteriyorsun annene?" dediğinde anlamsızca baktım.
"Uyurken çirkin oluyorum yarım saat bekleyemedin mi göstermek için."
"Sen öyle san." deyip pencereye baktım. Daha çok ona bakarsam erdiğimi fark ederdi.
"Şimdi dudaklarına yapışmak vardı da... Çocuk var." deyip kendini sağ tarafıma attı.
"Dudaklarla çocuğun ne alakası varsa." diye mırıldanıp bileklerimi ovdum. Kesin öpmek istemiyordu kilo aldığım için. Çok mu çirkin görünüyordum?
"Ne dedin?" dedi yataktan kalkmış bir şekilde.
"Hiç." deyip ben de kalktım ve kapıya doğru gittim.
Kapıyı açacakken yine bir Esed tutulması... Sırtım kapıya yapışınca başımı kaldırıp çatık kaşlarla suratına baktım.
"Niye bakıyorsun öyle saldıracak gibi?" dedi üstten. Gözlerimi indirip arkasındaki dolapta gezdirdim.
"Ne oldu hatunum? Birşey mi dedim?" (Burada Esed, Amara'nın hamile olduğunu bildiği için huyuna gitmeye çalışıyor. Yoksa bildiğiniz gibi hiçbir erkek bu kadar yumuşak olamaz...)
"Çok mu çirkinim?"
"Bu sorunun cevabını dün verdiğimi hatırlıyorum."
Evet barbie bebek gibisin demişti... Ama olsun. Dün çirkin olmadığım bu gün de olmayacağım anlamına gelmez.
"Neden sabah öpmedin o zaman?"
"Sabah olmazsa akşam öperim güzelim niye dert ediyorsun?" dedi gülerek.
"Akşam mı güzel oluyorum." dediğimde derin bir nefes verdiğini duydum.
"Hatunum, güzelsin diyorum. Şu kaşa şu göze bak Allah nasıl yaratmış, şu dudağa... Bak. Taş gibisin diyorum. Neden anlamıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR
ChickLitElindeki tüfeği Serdar'ın göğsüne yapıştırıp yanıma geldi. Bir kolunu belime koyup kendine çekti ve bir elini de yüzümün çarpacağı şarjörlerin üzerine koydu. Yüzüm de eline çarptı. Başımın üzerine dudaklarını bastırdı... G-gerçek miydi bu? İkinci ke...