Ketten forgatása

564 36 3
                                    

Az egyik székben ültem és azt figyeltem, hogy Dani idegesen járkál fel alá és a színészekkel üvöltözik, akiknek már régen itt kéne lenniük.

- Leszarom, hogy közbe jött valami. Előre utaltuk a pénzed, ahogy kérted. Beszereztünk olyan flancos vizet, ahogy kérted, erre neked van pofád azt mondani, hogy bocs, de közbe jött valami. Akkor menj, süttesd a segged a tengerparton, de a pénzemet kérem vissza – ordította majd kinyomta a telefont és ezúttal a csajt tárcsázta. – Kingácska elmondanád nekem, hogy miért nem vagy itt? – kérdezte mézes mázos mosollyal. – Ja, hogy neked is közbe jött valami? De majd legközelebb itt leszel? Hát persze, csakhogy nem lesz legközelebb – ordította majd rá is rácsapta a kagylót.

- Most mi lesz? – kérdezte Zoli és elvette a kezét Dávid füléről.

- Dani ideges vagy?

- Úgy érzem magam, mint te, amikor elveszik a játékodat – vágta rá mélyeket lélegezve. – Ez már nekem túl sok. Először a Fanni kezd magánakcióba, most meg feleslegesen vagyunk itt. Tele vagyok megbízhatatlan emberekkel.

- Nyugi, még semmi sincs veszve. Vannak itt szerelmes párok is. Miért nem kértek meg valakit, hogy szerepeljenek? – vetettem fel.

- Mert amatőrök – vágta rá Zoli.

- Lehet valaki amatőr és profi a szerelemben? – kérdeztem vissza. – Dani. Ez egy szerelmes dal lesz, jól mondom? Lehet, hogy jó színészek lettek volna, de ők igazából is szerelmesek. Természetes lenne az egész – pattantam fel és a fiatal pár felé vettem az irányt.

- Mire készülsz? – sietett utánam Dani, Dáviddal a hátán, Zoli pedig mögöttük baktatott.

Az ő dala volt, de cseppet sem tűnt idegesnek, amiért nem jöttek el a színészek és a forgatása is csúszik.

- Sziasztok. Zavarhatok egy percre? – szólítottam meg őket mosolyogva.

A lány zavartan felpillantott és ránk nézett. Búzakék szemeiben felismerés csillant és elmosolyodott, amitől gödröcskék jelentek meg az arcán. A mellette álló srácnak, felemás színű szeme volt, az egyik kék, míg a másik barna, hozzá pedig a majdnem fekete haj, tökéletes összhatást kölcsönzött. Tökéletesek lesznek.

- Sziasztok. Miben? – kérdezte a srác. – Te Rácz Zoli vagy nem?

- Igen – biccentett Zoli.

- Pont miatta szeretnénk a segítségeteket kérni.

- A miénket? De hát mi miben tudnánk nektek segíteni? – pislogott nagyokat a lány.

- Had mutatkozzam be előtte. Én Bogi vagyok, ő itt Dani a menedzserünk, a fiunk Dávid, Zolit pedig tudjátok kicsoda. Klipet forgatnánk, de a színészek, akik a klippen szerepeltek volna nem jöttek el, és most nagyon hálásak lennénk, ha elvállalnátok. Persze nem ingyen. Kapnátok pár promóciós terméket a Meli's cégtől. Gondolom hallottatok már róla.

- Igen persze – bólintott a lány. – Az én nevem Leila, ő pedig Alex.

- Nagyon örülök. Szóval benne lennétek?

- Persze – vágta rá azonnal Alex, majd Leila felé fordult és a két keze közé fogta az arcom. – Picim ez egy nagyszerű lehetőség.

- Tudom, de... nem tudom, hogy a szüleim örülnének-e. Tudod, hogy nem szeretnék, ha modell lennék.

- A szüleid rá fognak jönni, hogy mekkora tehetség vagy. Vállaljuk el. Ezzel közelebb kerülnél az álmod megvalósításához.

SzívdobbanásWhere stories live. Discover now