Várva várt beteljesülés

614 33 10
                                    

Mire Dani visszaérkezett két szendviccsel és egy doboz narancslével én már a jakuzziban ültem és lehunyt szemmel énekeltem együtt a Curtissel, fejemet pedig a nap sugarai felé fordítottam.

- Itt a szendvics – lépett ki az erkélyre Dani és leült a jakuzzi szélére.

- Köszi – nyitottam ki a szemem és elvettem az egyiket a tálcáról, majd azonnal beleharaptam. – Ez Isteni – nyögtem fel. – Komolyan nem tudom, hogy csinálod. Én is ugyanazt teszem bele, mégis a tiéd finomabb.

- Mert én őszinte tiszta szerelemmel készítettem neked. Benne van a szívem és a lelkem egyaránt.

- Igen lehet ez az oka – bólogattam. – Nem akarsz csatlakozni?

Dani, úgy ahogy volt ruhástul mászott be a jakuzziba és mellém húzódott. A fejemet csóválva néztem rá, bekaptam a szendvicset majd a felsőjéért nyúltam, hogy lehúzzam róla. Aztán a nadrágját vettem kezelésbe és azt is letoltam, de véletlenül az alsónadrágot is letoltam vele együtt. Annyira megdöbbentem, hogy a szendvics kiesett a számból, egyenesen a vízbe. Pár pillanatig csak meredtem a finom szendvicsemre, aztán Dani elnevette magát, mire ránéztem és belőlem is kirobbant a nevetés. Kuncogva szedtem össze a szendvicsem darabjait és a jakuzziból kimászva bementem a szobába, hogy kidobjam a kukába az átázott masszát. A szekrényről felkaptam az egyik csomag chipset és azzal együtt mentem vissza ki.

- Éhes vagyok – vontam meg a vállam és Dani mellé húzódtam.

Ruhái kiterítve hevertek a korláton, de az alsónadrág nem volt köztük, ami egyszerre töltött el csalódottsággal és hálával. Kibontottam a chipset és Dani felé tartottam a zacskót. Halványan mosolyogva megvonta a vállát, majd lejjebb csúszott és behunyta a szemét.

- Ezt eltudnám viselni otthon is. Mit gondolsz, a medence mellé beszerzünk egy jakuzzit is?

- Hangstúdió és jakuzzi? A kettő együtt sok lenne.

- A felfújható olcsóbb.

- Ha már jakuzzit veszünk, akkor rendeset. De Dávidnak kell majd egy új karúszó és fürdőnadrág – jutott eszembe.

- Majd szétnézünk – biccentett elmosolyodva. – Nagyon jó érzés apának lenni, csöppet sem érzem tehernek.

- Ennek örülök Dani. Csodálatos érzés.

- Igen csodálatos. Csak azt bánom, hogy nem lehettem ott a kezdetektől. Bevállaltam volna az éjszakázást – nyitotta ki a szemét.

A szívem ebben a pillanatban csordultig megtelt szerelemmel. Aki ilyet mond, az a világ legtökéletesebb embere. A fantáziám azonnal beindult, láttam magam előtt, ahogy Dani a karjában tartja a kisbabánkat, ahogy pelenkázza őt, vagy éppen altatja. Látom őket kint a kertben, ahogy Dani megismerteti vele a növényeket. Aztán láttam, ahogy Dávid megpuszilja a kistestvére arcát, láttam, ahogy lenéz rá, arcán elszánt kifejezés, hogy ő bizony mindentől megóvja a testvérét. Meg akartam ezt adni Daninak, azt akartam, hogy legyen rá alkalma a kezdetektől fogva nevelni a közös gyermekünket. Meg akartam neki adni azt az érzést, amit én éreztem akkor, amikor először a karomban tartottam a kis fiamat. Azt akartam, hogy tudja milyen boldogság az, ha a gyermeked először megajándékoz egy mosollyal.

Félre tettem a chipses zacskót és Dani ölébe kúsztam, hogy aztán megcsókoljam, és szorosan hozzá simuljak. Viszonozta a csókom, keze felfedező útra indult a testemen, elkerülve minden olyan részt, ami pánikot válthatott volna ki belőlem. De én nem akartam, hogy elkerülje, azt akartam, hogy megérintsen. Készen álltam, úgy éreztem most jött el a pillanat. Már nem Kolos uralkodott felettem, már nem az ő tette égett bele a fejembe és a testembe. Egy sokkal egy ezerszer kellemese álom vette át a helyét, amihez foggal, körömmel ragaszkodom. Megragadtam Dani kezét, ami a csípőmen nyugodott és a lábam közé húztam. Azon nyomban megszakította a csókot.

- Bogi...

- Kérlek – suttogtam.

- Ha sok lesz...

- Nem lesz – ingattam a fejem hozzá dörzsölve magam, lüktető ágyékomat a kezének szorítottam.

A tekintetemet kutatva nézett rám és a pillantása nem eresztette az enyémet, ahogy megsimogatta a combom belső oldalát, majd félre húzta a bugyimat és az ujjai végigsimítottak odalent. Elakadta a lélegzetem, testem egy pillanatra megfeszült, lábaim megremegtek. Nem hiszem el, hogy ez megtörténik. Dani óvatosan körkörös mozdulatokkal simogatott, másik kezével pedig a tarkómat masszírozta, ajka a nyakamra tapadt és megszívta a bőrt. Hátra hajtottam a fejem, testem ívben megfeszült, csípőmet előre nyomtam, ahogy becsúsztatta az egyik ujját és ki-be mozgatta. Tompa nyögés hagyta el az ajkam, mire Dani felállt és a karjaiban tartva engem bement a hálóba, hogy aztán hozzám simulva megcsókoljon. Az ujja eközben folyamatosan ki be járt bennem, tettre kész férfiassága bökdöste a combom, és ez csak még jobban feltüzelt engem. És ekkor Dani lehúzta a bugyim, majd az ajka elszakadt az ajkamtól és bebarangolta a testem. A takarót markolva, remegve feküdtem alatta, míg a combom belső oldalát csókolta aztán a két combom közé hajtotta a fejét és lecsapott a nyelvével. Megrándultam és kiáltás hagyta el az ajkam az élvezettől, mire Dani azonnal abba hagyta, de én megragadtam a tarkóját és visszahúztam a fejét magamhoz. Lábujjaim begörbültek, ajkamat beharaptam, ahogy a testem megfeszült a csúcsra érkezve, majd megremegett és kimerülten megpihent.

- Úristen – leheltem a plafonra meredve, majd észbe kapva elengedtem Dani fejét, amit eddig szorosan tartottam.

- Sok? – nézett fel rám majd megcsókolt és átölelt.

- Nem – suttogtam. – Folytasd.

És ő folytatta. Hiába értem a csúcsra, pár pillanattal később már megint lüktettem a csókjaitól, amikkel a mellemet borította be. Hogy kezdjek magammal is valamit, legfőképpen a kezemmel megragadtam Dani boxerét és lejjebb rángattam. Mikor már mindketten úgy ziháltunk, mint akik most menekültek meg egy falka farkastól, Dani megemelte a csípőmet, ajkát az ajkamra nyomta és hihetetlenül gyengéden belém csusszant. Ez korántsem volt olyan fájdalmas, mint amit ő tett velem. Dani gyengéd volt és törődő, odalent pedig teljesen kitöltött engem, ami egyszerre volt zavaró és kellemes érzés. Várt pár pillanatot, amíg megszoktam, hogy bennem van aztán lassan elkezdett mozogni miközben engem csókolt. Felvettem a testének ritmusát, karomat a nyaka köré fontam és szorosan magamhoz vontam, míg az ajkunk mohón tapadt egymáséra. Percekkel később egyszerre feszültünk meg, és jutottunk el a csúcsra, hogy aztán kimerülten feküdjünk egymás mellett a plafont bámulva.

- Azt a kurva – nyögte ki.

- Jah – értettem vele egyet és kisöpörtem a szememből a nedves hajtincseimet.

- Jól vagy? Ugye nem voltam durva? – kérdezte aggódva és megemelte a fejem, hogy a szemembe tudjon nézni.

- Úgy nézek ki, mint aki rosszul van? – kérdeztem vissza mosolyogva mire megkönnyebbülten felsóhajtott és megpuszilta a homlokom.

- Megengedsz egy megjegyzést?

- Mond csak.

- Ezt tudva nem fogom vissza magam évekkel ezelőtt. Simán megrontottam volna a kis diáklányt, ha tudom ilyen jó vele az ágyban – súgta a fülembe.

- Micsoda? – pislogtam meglepetten.

- Jól hallottad Magyarné Bartha Boglárka – kuncogott fel, majd felnyalábolt az ágyról és bevitt a fürdőbe. 

Tegye fel a kezét az aki örül annak, hogy végre elérkezett a NAGY pillanat Bogi és Dani életében! Gyerekek, hogy ők mennyit szenvedtek mire eljutottak ide. Lesznek még itt arcpirító jelenetek, tombol az évek óta elfojtott vágy :D 

SzívdobbanásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora