Újságcikk

487 33 0
                                    

Egy dolgot már megtanultam. Sose adj interjút egy olyan személynek, akit nem ismersz, legfőképpen egy olyannak, ne aki a világ legnagyobb szennylapjának alkalmazottja. Én ezt megtanultam, de úgy tűnik az a seggfej Kolos nem. Már negyedjére olvasom el azt az egy oldalas cikket, ami a mai lappal jelent meg.

Mi az igazság? Lesokkolva állunk a történtek előtt és még mi sem tettük túl magunkat döbbenetünkön. Hogy az új erőre kapott, évekkel ezelőtt botrányos körülmények közt visszavonuló Bartha Boglárkának gyermeke van? Vajon ez volt a rejtélyes eltűnésének oka? Ezért szívódott fel évekre? Egy lelkes olvasónk pár nappal ezelőtt pár fényképet küldött el lapunknak, amin az énekes Bogi szerepelt, menedzserével, Magyar Dániellel (akiről kiderült, hogy a férje Boginak) valamint Magyar Kolossal (aki nem más, mint Bogi gyermekének édesapja) A fényképeken a két testvérpár (igen kérem szépen, Kolos és Dani testvérek) és Bogi indulatos szópárbajba keveredett egy kórház sürgősségi osztályának folyosóján. Olvasónk elmondása szerint nem sokkal korábban Bogi zaklatottan érkezett meg a helyszínre és neki esett Kolosnak, aki nem mellesleg híres producer, és hazánkban forgat Ian Somerhalderrel együtt. Sajnálattal hallottuk, hogy a kórházi incidensre azért került sor, mert a kisfiú eltörte a karját. Miután megkaptuk a hírt azonnal a helyszínre siettünk ahol elcsíptük Kolost, aki dühösen távozott az épületből. Kolos szűkszavúan nyilatkozott nekünk, melyben elmondta mindent elkövet, hogy megszerezze kisfiának felügyeleti jogait. Nagyon úgy tűnik emberek, hogy egy szerelmi háromszöggel állunk szemben.

A fogamat csikorgatva hajítottam a kukába az újságot és mélyeket lélegezve, idegesen hívtam fel Kolost. Hatszor csengett ki mire felvette.

- Haló? – szólt bele kómásan.

- Ide figyelj te utolsó senkiházi – sziszegtem.

- Most mit tettem? – kérdezte döbbenten.

- Ne játszd nekem az ártatlant. Ide figyelj Kolos, most és mindenkorra lezárjuk ezt megértetted? Soha többé nem engedlek a fiam közelébe! Még csak messziről sem láthatod. Nem veszem be a kamu szöveget, hogy egy lelkes olvasó tette, tudom, hogy te voltál. Ezzel akartál bosszút állni igaz? Ez már túl megy minden határon – köptem a szavakat dühösen és rányomtam a telefont, aztán sietős léptekkel átvágtam az úttesten és beszaladtam az irodaépületbe.

A Hope Records és a Meli's egyébként még két másik céggel osztozott az épületen. A földszinten volt egy edzőterem, az első emeleten egy könyvkiadó, a másodikon a Meli's, a harmadikon ugye a kiadóm, a negyediken pedig egy lakberendező cég. A recepció mögött álló lány csodálkozva nézte, ahogy elviharzok mellette a liftekig, majd, mint egy őrült úgy kezdem el nyomkodni a hívógombot. Kezemben megállás nélkül csörgött a telefon, de én azzal a lendülettel utasítottam el az összeset. Ez már komolyan mindennek a teteje volt. Hogy mehetett el ilyen messzire Kolos? Amint megérkezett a lift beugrottam és beütöttem a második emelet kódját. Mielőtt Danival és Zolival találkozom muszáj volt egy kicsit levezetnem a dühömet, ezt pedig úgy képzeltem el, hogy Melivel együtt fogunk dühöngeni.

- Meli bent van? – kérdeztem a recepcióstól lihegve.

- Igen bent, de éppen tárgyal – szólt utánam.

Már rohantam is Meli irodája felé és feltéptem az ajtót. Meli döbbenten pillantott fel rám, majd látva a zaklatott arcomat, elnézést kért a vonal másik végén lévőtől és bontotta a vonalat.

- Minden rendben? – pattant fel és elém sietett.

- Nem, semmi sincs rendben! Majdnem szétrobbanok – túrtam a hajamba idegesen.

SzívdobbanásWhere stories live. Discover now