Dávid mellett feküdtem az ágyban, összekucorodva és a hajával játszadozva szegeztem a tekintetem a Tv-re, amiben a Hupikék törpikék egyik része ment. Az agyam folyamatosan járt, fejben valahol Los Angeles környékén voltam és Kolost vertem agyon választékos módon. Ha lehet még jobban utáltam őt, eddig a pokolba kívántam, de ezúttal már azt szerettem volna, ha sehol se lenne. Egyszerűen azt akartam, hogy ne is létezzen. Körbe néztem Dávid szobájában, hogy eltereljem a figyelmem. Mikor megtudtam, hogy fiam lesz, egy pillanatig teljesen tanácstalan voltam. Fogalmam sem volt arról, hogy minek örülne egy fiú, valahogy mindig is a lányok felé húzott a szívem, de aztán egyre határozottabban élt bennem a szoba képe. A fal félig kék, színű volt, félig pedig fehér. A szőnyeg és a függöny ugyanúgy Oroszlánkirályos volt, mindkettőn Szimba volt látható, Timonnal és Pumbával. Az ágy mellett volt az éjjeli szekrény, rajta egy olyan éjjelilámpával ami úgy nézett ki, mint Lumiere a Szépség és a szörnyetegből. Volt rajta egy gomb, amit ha bekapcsoltál énekelni kezdett. A szobában volt még egy ruhás szekrény, egy íróasztal valamint egy polc, mesekönyvekkel és Bosszúállós figurákkal. Sokan talán megbotránkoznak ezen, de Dávid imádta a Bosszúállókat. Szilveszterkor néztük azt a nappaliban a családdal, és mint kiderült Dávid is nézte velünk, csak mi azt hittük, hogy alszik. Megpusziltam a homlokát és szorosabban magamhoz öleltem, ő pedig a hasamra hajtotta a fejét és megfogta a kezem. Mikor vége lett a mesének, felült és felém fordult.
- Ki volt az a bácsi anyu? Még mindig itt van?
- Igen szerintem még itt van. Dani egy régi jó barátom még az általános suliból. Ő volt a tesi és énektanárom nyolcadikos koromban.
- Akkor onnan volt olyan ismerős. Az albumban láttam – mosolyodott el.
- Igen édesem. De ő nem csak egy egyszerű barát.
- Ő a szerelmed? – kérdezte kíváncsian.
- Hát nem tudom, nem egészen... vagyis, nagyon kedvelem. Ez szerinted szerelem?
- Talán igen. Szeretnéd vele azt csinálni, amit a tévébe szoktak azok, akik szeretik egymást?
- Nem tudom. Figyelj édesem. Tudod meséltem, hogy vannak rokonaid apukád részéről is, de mondtam, hogy nem tartjuk velük a kapcsolatot. Egészen mostanáig. Dani ő apukád testévre édesem. Ő a te nagybátyád, olyan, mint Milán.
- A nagybátyám? – ráncolta a homlokát.
- Igen édesem és szeretne megismerni téged, ha te is ezt szeretnéd – fürkésztem az arcát reménykedve. – Dani nagyon rendes. Ő volt az, aki segített nekem, mikor a nagyi a menyországba költözött. Miatta kezdtem el újra zenélni.
- Azért van itt, hogy megint segítsen neked? Miatta voltál más az elmúlt pár napban?
- Igen.
- Értem. De ugye ő nem olyan, mint...
- Nyomokban sem hasonlít rá – jelentettem ki mire elmosolyodott.
- Szeretném megismerni őt.
- Akkor gyere – másztam le az ágyról és a kezemet nyújtottam felé.
- Anyu...
- Igen?
- Nagyon megijesztettem az előbb? – kérdezte bizonytalanul.
- Dehogy édesem. Teljesen lenyűgözted és nagyon bátornak tart – mosolyogtam rá.
Danira a nappaliban találtunk rá, éppen apuval beszélgetett, Milán pedig a konyhából tartott vissza felé, három alkoholmentes sör társaságában. Dani azonnal felállt amint észrevett minket és felénk indult. Leguggolt pár lépésre Dávid előtt és egy ideig csak néztek egymásra.
VOUS LISEZ
Szívdobbanás
Roman pour AdolescentsBartha Boglárka már csak árnyéka régi önmagának. Élete hatalmas fordulatot vett 5 évvel ezelőtt és csak egyetlen dolog van ami élteti mégpedig az öt éves Dávid. Gyermeke mosolya a napja egyetlen fénypontja mígnem életében újra feltűnik Magyar Dániel...