- Miért vannak ők is itt? – pördültem Meli felé számon kérően.
Jogosan tettem fel a kérdést, ugyanis a közönség soraiban ott ült Kolos és a stáb többi tagja is, köztük Ian Somerhalder és Katherine McNamara.
- Nézd Bogi, én sem örülök ennek, de én öltöztetem őket, az én termékeimet viselik. Meg kellett hívnom őket. Már azelőtt megtettem, hogy egyáltalán megnéztem volna ki a producerük – magyarázta.
- Ez a te bemutatód. Küld el őket, vagy legalább Kolost dobd ki.
- Nem hiányzik nekem a botrány Bogi. Ígérem, ha olyat tesz, úgy kipenderítem, hogy a lába sem éri a földet, de amíg jól viselkedik, nem tehetek semmit.
Sápadtan fordultam vissza a függöny felé és kukucskáltam ki rajta. Kolos ott ült Ian mellette és a fejüket összedugva beszélgettek. A legelső sorban ültek, túlságosan is közel a kifutóhoz. Tekintetemmel megkerestem a szemközti sorban ülő Danit, aki le sem vette a tekintetét az öccséről. Mellette ott ült Dávid és pogácsát majszolt a svédasztalról, majd apu felé fordult és mondott neki valamit. Itt volt még Timi, Dani úr, Milán, Réka, Zoli és Dénes. Mindannyian Dávid körül helyezkedtek el, hogy Kolosnak még csak esélye se legyen a közelébe férkőzni. Az elmúlt két hétben ugyan nem tett semmi erőszakra utaló dolgot, mi azért szerettünk volna biztosra menni. Tekintetem visszatért Kolosra, aki pont akkor nézett az irányomba és elkapta a tekintetem. Mosolyra húzódott az ajka, és intett egyet, mire visszarántottam a fejem.
- Sajnálom, de nekem ez nem fog menni – suttogtam, mire Meli kezéből kiesett a csiptetős tábla, amin a szövege állt.
- Nem hagyhatsz cserben Bogi – hajolt le a tábláért Meli, majd felegyenesedett és megigazította a haját.
- Nem tudok kimenni oda és végig vonulni előtte Meli. Egy ilyen ruhában – néztem végig magamon könnyes szemekkel.
- Nem előtte fogsz elvonulni Bogi. Nem miatta csinálod, hanem miattam és Dani miatt. Dani előtt fogsz elvonulni, a férjed előtt fogsz, aki odakint van és az élete árán is megvédene téged. Ülj le ide – kormányzott az egyik székhez és lenyomott rá. – Ide hívom neked rendben? Még van, 5 perc a kezdésig egy gyors menet még belefér – paskolta meg a karom majd elsietett.
- Minden rendben? – lépett hozzám Leila zavartan.
- Persze. Csak egy kis lámpaláz, még sosem vonultam kifutón – mosolyogtam rá halványan.
- Még én se – huppant le mellém.
- Nagyon gyönyörű vagy – néztem rá. – A szüleid itt vannak?
- Nincsnek. Azt mondtam nekik, hogy a bátyámnál töltöm a hétvégét. Ami voltaképpen igaz is. Ő itt van – mosolygott szomorúan.
- Biztos vagyok benne, hogy a szüleid idővel megbékélnek. Az én apukám is megtette – simogattam meg a karját.
- Ideges vagyok. Alex azt mondta ne legyek az, de ez az első. Fotózáson már voltam, de most emberek előtt kell vonulnom, ráadásul hírességek is vannak itt. El sem hiszem, hogy Ian Somerhalder előtt fogok végig vonulni.
- Hát azt én sem!
- Úgy hallottam itt forgatnak Magyarországon. Szerinted kérhetek közös képet?
- Biztosan.
A nevemet hallva felemeltem a fejem, majd felpattantam és Danihoz siettem, aki szorosan magához ölelt.
ESTÁS LEYENDO
Szívdobbanás
Novela JuvenilBartha Boglárka már csak árnyéka régi önmagának. Élete hatalmas fordulatot vett 5 évvel ezelőtt és csak egyetlen dolog van ami élteti mégpedig az öt éves Dávid. Gyermeke mosolya a napja egyetlen fénypontja mígnem életében újra feltűnik Magyar Dániel...