Hepsinin bir rüya olmasını istedim. Gözlerinin kahvesini herkeste olabileceğini kendime inandırmaya çalıştım. Kokusunun herkeste aynı olduğu düşünmeye çalıştım sonra. İkizi olabileceğini düşündüm ama hiçbiri beni tatmin edemedi. Biliyordum ki aklımdan ne geçiyorsa doğruydu. Aylar sonra buradaydı. Tam karşımda oturmuş gözlerindeki yorgunlukla bana bakıyordu. Kokusu esen rüzgarla burnuma doldu sonra. O an tekrar yenildim ona. Tekrar verdiğim sözü tutamadım. Onu toprağa verdikten sonra kendime söz vermiştim oysaki. Bir daha ağlamayacaktım. Gecelerime sinen kokusu sözlerimin hepsini uçurup götürmüştü.
O an anladım ben onu hiç unutmamışım ki. Kokusunu , yüzünü , sert ama bir o kadar şevkatle bakan gözlerini... Ben onu sadece bedenen gömmüştüm. Ruhunu hala içimdeki kimseye açmadığım yerimde saklıyorum. Hem insan hala kokusuyla uyuduğunu birini nasıl unutabilir ki? Ben sırf yüzünü unutmayayım diye evimin her köşesine onun fotoğraflarını astım. Şimdi anlıyorum ki insan kalbinde öldüremediği birini aklından silemiyormuş.
Ellerimi ilk tuttuğu an dün gibiydi sanki. Hele ilk defa gözümden akan yaşı sildiği gün... Ya da ilk yanında vurulduğum an yaramdan öptüğü gün... Bütün güzel anılar aklımın içinde dönüp dururken o anda takılı kaldım.
5 AY ÖNCE ŞIRNAK HEREKOL DAĞI:
Hava iyiden iyiye doğuyordu. Gökyüzü sanki ağlamaya hazır bir şekilde hem basık hem de alçaktı. Hissediyordu yüreğinde Karaca. İlk defa bu hissi iliklerine kadar yaşıyordu. İçindeki onu bozmaya yakın hissi defetmek için çabaladı ama nafileydi. O his onun içinde çoktan yerine kurulmuş zamanını bekliyordu. Çıkacağı zamanı kolluyordu sanki.
Elzem timi ve narkotik şube ekibi tam dördüncü gününe gözlerini açmıştı. Her yer sessizken herkesin içinde farklı bir his vardı ama en ağır basanları şüphesiz Keskindi. Akşam yatmadan önce namaz kılmıştı. Rüyasında ise komutanın şehit olduğunu görmüştü. Hem de göğsüne yediği bir kurşun yüzünde. Sabaha kadar gözüne uyku girmemişti. Ne zaman gözlerini kapatsa içini bir taş kaplıyor ,gözlerinin önüne o dakikalar geliyordu. Hava sanki bazı şeyleri hissetmiş gibi sisli ve haddinden fazla karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Karaca~
ChickLitHayat biz planlar yaparken karşımıza çıkanlardır... Karaca yeni hayatına alışabilecek mi?