"Orman gözlüm artık çıksan mı? Ağaç oldum bebeğim burada?" diye seslendi yaklaşık yarım saattir dışarıda bekleyen Karan. Yemekten sonra bir gelinlikçiye gelmiştik. Birkaç tane denemiştim ama hiçbiri içime sinmemişti. En son üzerimde olan bu gelinliği denemiştim. O kadar kararsız kalmıştım ki çıkamıyordum.
En sonunda derin bir nefes vererek arkamı döndüm aynaya. Kabinden çıktığım anda karşımda duvara yaslanmış bir şekilde duran sevdiğim adamı gördüm. Ayaklarımdan başlayarak bütün bedenimden gezdirdi gözlerini. Göğsünde bağdaştırdığı kollarını çökerken duvardan ayırdı sırtını. Konuşmuyordu.
"Karan?" dedim ona bakarak. Gözleri önce yüzümde sonra ise gözlerimde gezindi.
"Hayal mi bu?" dedi gözleri dolarken. Gözlerinin dolmasına karşı bir adım atarak tamamen yanına gittim.
"Ç-Çok güzel olmuşsun peri kızım." dedi gözünden bir yaş damlarken. Avucumun içine aldığım yüzüne bakarak göz yaşını sildim. Hafifçe yükseldim ve dudaklarına küçük ama bir o kadar da etkili bir öpücük bıraktım. Kolları anında belimi bulurken bir güçle beni kendine doğru çekti.
"Gerçeksin?" dedi bana bakarken.
"Seni çok seviyorum güzel adam." dedim gülümseyerek. Alnını alnıma yasladı.
"Ben seni hak edecek ne yaptım?" dedi gözleri kapanırken. Gözlerimi onun gibi kapatarak kısık bir ses tonuyla konuştum.
"Sevdin. Çok sevdin." dedim .
"İyi ki sevdim. İyi ki seni çok sevdim." dedi alnıma öpücük koyarken. Dudakları alnımda dururken derin bir nefes aldı. Bir öksürük sesiyle ayrılırken bütün mağazanın bize baktığını fark ettim.
"Oğlum ayıptır. Herkesin içinde oynaşıyorsunuz. Gidin evinizde oynaşın." dedi bir kadın.
"Anlamadım." dedi sert sesiyle Karan. Bir koluyla beni çoktan arkasına almıştı.
"Hiç edep adap kalmamış gençlerde." diyerek garip sesler çıkardı.
"Sevdiğim kadını öptüm diye mi edepsiz oldum? " dedi kaşları iyice çatılırken. Kadının konuşmasına fırsat tanımadan tekrar söze girdi.
"Edebin kelime anlamını ben size söyleyeyim. Bir toplumda oluşan töreye uygun davranış iki utanma, çekinme, sıkılma duygusu, incelik demektir. Ben sevdiğim kadına ilgi gösterdim diye edepsiz olmam. Hiçbir uygunsuz davranışa yol açmadım. Kelime anlamını dahi bilmediğiniz kelimeleri kullanacağınıza bir kere dönüp aynaya bakın." dedi.
"Çocuklar var çocuklar." dedi yanındaki kızı olduğunu düşündüğüm kız. Derin nefes alarak Karan'ın arkasından çıkarak önüne geçtim.
"Sizin o ayıpladığınız davranışlar var ya. O davranışlar aslında olması gereken. İnsanlar birbirlerine ilgi duyarlar, severler. Çocuklar diye nitelendirdiğiniz aslında sizin pis zihniyetleriniz. Bu devlette neler oluyor siz birbirini seven iki insanı mı ayıplıyorsunuz? Bu devlet yaşayacağı onca utanç varken asla buna utanmamalı. Kadınlar her gün sözde namuslarını bacak arasında arayan insanlar yüzünden katledilirken , hayvanlara tecavüzün bile cezası parayken, bir millet vekilinin aldığı maaş asgari ücretle kıyaslandığında yaklaşık dokuz katı çıkarken , sırf takım elbise giydi diye cezayi indirim alan aşağılık insanlar varken bu millet bunlarla utanmalı. "dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Karaca~
ChickLitHayat biz planlar yaparken karşımıza çıkanlardır... Karaca yeni hayatına alışabilecek mi?