1.0

41.9K 2.1K 1.8K
                                    

Mardin'in en soğuk olduğunu bir günde üç kalbe aşkın ateşi düştü. Farklı kalplere düşen ateşin hepsi aynıydı fakat getirisi farklı olacaktı.

Birincisi Bozkurtların en büyük oğlu Burak'tı. Burak okuduğu üniversitede tanıştığı güzeline aşık olmuştu. Kalbine ilk kez aşkı tattıran bu güzel kadına fena tutulmuştu. Kendisine tutulan düşmanını fark etmeden.

İkinci ise Battalların en küçük çocuğu Belgız'dı. Düşmanının en büyük oğluna aşık olduğunu hemen anlamıştı genç kız, bunun sonrasında büyük bir takıntıya dönüşeceğini bilmeden. Uzaktan uzaktan izliyordu genç adamı ta ki babası durumu fark edene kadar. Genç kadına iki tane seçenek sunuldu ya Cihangir ile evlenecek ya da buralardan gönderilecekti. Genç kadın sırf sevdiği adamı görmek için kendine sevdalı adamla evlenmeyi kabul etmişti. Fakat beklediği gibi olmadı. Burak anlı şanlı bir düğünle Demet'i almıştı. O sırada kendi düğünü de olan Belgız olayların daha ciddiyetinde bile değildi. Öğrendiğinde canı nasıl yanıyorsa öyle yakacağına söz verdi.

Üçüncüsü ise Birol Battal'ın herkesten gizlediği manevi oğluydu. Aile içindekilerden başka Cihangir'i bilen yoktu. Genç adam sevdiği kadının başkasını sevdiğini bile bile ona tutulmuştu. Belki sever dedi, belki tanıyınca unutur dedi. Kader her zamanki gibi herkesi mutlu edemedi haliyle. Demet ile Burak mutlu bir hayata adım attıkları İstanbul'da arkalarından dönen intikam planlarından bir haberdi.

Cihangir'in tahini Şırnak'a çıktıktan sonra her şey karışmıştı. Önce karısının kısır olduğunu öğrenmiş sonra ise Burak ve Demet'in oğulları olduğunu duymuştu. Onu seven sadece o sıralar baktığı yetim çocuktu. Kerem herkesle konuşmaz ve sadece asker olmaya odaklı bir çocuktu. Asker olup annesinin, doğmamış kardeşinin ve babasının intikamını alacaktı.

Bu senelerce , Belgız 'ın ölümüne kadar, sürdü. Battalların evlat acısı düşmanlığı bitirmişti fakat her şey daha yeni başlıyordu. Zahir Bozkurt'un karısının ölümü herkesi yasa doğarken bütün Mardin kadının aldatıldığını öğrenmişti. Hanım ağları herkes tarafından sevilen ve sayılan biriydi. Onun bu denli ağır acılar çektiğinde ve meme kanseri olduğundan kimsenin haberi yoktu. Herkes kendi kabuğuna çekilirken Cihangir karısının son mektubunu bulduğunda her şey yeniden alevlenmişti.

"Ben ömrüm boyunca Burak'ı sevdim. Ölürken bile sen nefesimde sana yalvarıyorum sevgilim. Ben seninle evlenmeye değil bir gece bile geçirmeye razıyım. Aşkından yataklara düştüğümde bile gözün sadece karını gördün. Bir gün bile kaldırıp kafanı bakmadın. Bir kere göz göze gelseydik inan ki bana yeterdi. Karın ve çocuklarınla ne kadar mutlusun sevgilim. O kadının yerine olmak isterdim ama olamam. Çünkü evliyim. Seni biraz daha görmek için nefret ettiğim bir adamla evlendim ben. Senin başkasına bu denli kapıldığını bilemeden. "

Eline ulaşan mektuptan sonra Cihangir adeta yıkılmıştı. Bir sene izin aldığını mesleğinden uzaklaşmış tek hedefi Burak ve Demet'ten intikamını almaktı. Burak olmasa karısı onu severdi. Belki çocukları olmazdı ama yine de severdi. Gözünü intikam bürümüşken en yapmaması gereken şeyi yaparak bir teröristten yardım istedi. Karşılığında ise yüklü bir silah bağışı yapmayı teklif etti.

Başta her şey sıradandı. Küçük yardımlar ona yetiyordu. Para her şeyi kapatıyordu neticede. Ta ki Burak ve Demet'in kızları olacağını öğrendiği zamanda. İçinde hem kıskançlık hem de intikam arzusu varken en yapmaması gereken şeyi yaparak intikamını küçük bir kızdan aldı. Bunu da bilen sadece Tarık yani en yakın arkadaşıydı. Genç adam her ne kadar durdurmak istese de yapmamıştı, durduramamıştı. Cihangir'i.

Plan çok basitti aslında. Orta halli bir ailenin kızıyla Burak'ın kızını değiştirecekti. Senelerce kendi kızından mahrum kalacak el bir kıza babalık edecekti. Başta bu o kadar da zor gelmemişti fakat sonra buna teröristlerde eklenince iş çığırından çıktı. Tam on dört sene küçük Karaca kendi evi sandığı yerde eziyet ve dayaklara maruz kalmıştı. Sonra beklemeği bir şey oldu o genç kız polise giderek her şeyi anlattı. Yetimhanede kalmaya başlayan kız yeni dostlar edindi ve güçlendi. O sıralar Kerem ile aynı yetimhanede kalan genç kız sadece dört kişiyle samimi etrafındakileri görmüyordu.

~Karaca~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin