6

5.1K 236 2
                                    

Justin

„Čus brácho" poplácal jsem si s Lilem. „Nazdar" sedl jsem si k němu na židli. Jakmile mě auto dovezlo zpátky domů, tak jsem vyrazil do baru za Lilem. Samozřejmě, že zadem, a navíc nikdo tady nebyl, jenom lidi, co byli pozvaní, takže to byla soukromá párty.

„Koukám, že máš na háku novou holku" dal přede mě jeho mobil. Usmál jsem se sám pro sebe, když jsem viděl naše fotky s Ellie. 

„Je to pouze hranej vztah" i když bych si dal říct, ale nesměl jsem. „Jasně" odpověděl dost divně. Nechal jsem to bejt.

Hodil jsem do sebe panáka a vydal se na parket, kde jsem si odchytil nějakou holku a začal s ní tančit.

Otírala se o mě jako šílená a já cítil, že se mi můj kámoš začíná zvedat. Dával jsem ji polibky na krk, zaklonila hlavu a její ruce našly mýho kámoše. Začala po něm jezdit rukou a tohle byl čas ji odvést nahoru do pokoje. 

Popadl jsem ji za ruku a táhnul ji nahoru.

**

„Byla dobrá?" zase jsem seděl s Lilem u stolu. Jestli byla dobrá? Ne nebyla, vůbec jsem si to neužil, poslední dobou jsem neměl štěstí na holky, vůbec to v tý posteli neuměly, dost dlouho mi trvalo než jsem se udělal. „Ne" napil jsem se dalšího panáka.

Lil se zasmál a já po něm hodil vražedný pohled.

Ellie

Od té doby, co jsem přišla do školy, na mě všichni koukali a bodejť taky ne že jo, byla jsem na večeři s Justinem Bieberemm a navíc mě začal sledovat na instagramu.

Nejhorší bylo, že teď semnou chtěli všichni kamarádit a někteří mě ještě víc nenáviděli. Začínala jsem pomalu litovat toho, že jsem do toho šla.

„Závidím ti" pošeptala mi Jenny. Neměla mi, co závidět. „Není co, stejně to jenom hraje" byla jsem naštvaná. 

Věděla jsem, že Justinovi dělám holku proto, aby si on mohl užívat, ale ta představa, že je se mnou, a pak jde někam jinam a šahá tý holce bůh ví kam, mě děsila. Vždyť pak zase bude se mnou a šahat na mě.

Možná jsem to vážně předcenila. Tohle bych si ani nemyslela, kdyby Justin včera večer nepřidal fotku někde v klubu. Hned mi bylo jasný, že tam nejel pokecat si s kámošema.

„Jak hraje? Říkala jsi, že je milej" jo to je, ale... „Milej je, ale...hele obě víme, že do těch klubů nechodí jen tak" odsekla jsem hnusně.

„Ty žárlíš?" cože? Jak jí to napadlo? „Nežárlím" vážně ne, jen mě štvalo, že sahá na někoho, a pak na mě. „Hele holka, máš s ním hrát vztah, ne se do něho zamilovat" co to plácá?

„Jenny, já nežárlím, a rozhodně bych se do něj nezamilovala, jenom mi vadí, že když šuká s někým večer, tak ten další den pak bude šahat na mě, jako třeba dneska" nevěděla jsem, kde se to ve mně vzalo. Ale jedno jsem věděla, jakmile na mě dneska šáhne někam kam nemá, tak mu ty ruce utrhnu. 

„Jasně v klidu" jo v klidu, dneska jsem vstala zřejmě špatnou nohou napřed.

**

„Jaký si měla dneska den?" zeptal se Justin. Ano už jsem byla s Justinem. „Šlo to" dneska jsem prostě neměla náladu.

„Na jakej film chceš?" nečekala jsem, že se mě zeptá. „Mně je to jedno" nechala jsem to na něm, byla jsem zvědavá, co vybere. „Dobře" možná jsem na něho byla hnusná zbytečně, on je na mě hodnej a já jsem takováhle.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat