69 - Chyba?

2.6K 145 15
                                    

Předem se omlouvám za chyby :)

O pár dní později

Ellie

„Nesu muffiny" položil Justin přede mně jídlo. Za posledních pár dní jsme se skamarádili, dá se říct nejlepší kamarádi. Jo je to zvláštní, někdo si myslí, že to nemůže fungovat mezi holkou a klukem po rozchodu jako kamarádi, jenže to jde. Ovšem náš případ to moc není. Vždycky když jsem s ním, cítím nervozitu, napětí, jiskření a všechno, co jsem cítila během našeho vztahu. Ale snažím se to přehlídnout, dokonce i to, jak se Justin snaží napravit náš vztah. Chová se ke mně opravdu hezky, dokonce mě začíná přesvědčovat a z toho se stává situace, že nevím, co mám dělat.

„Děkuju" usměju se na něj. „Upřímně, tahle zkouška je na nic" nevím proč musíme cvičit na koncert, vždyť je to pořád stejný, no dobře, je tam trochu změna v tý naší písničce, ale jinak nic. „Scooter říkal, že chce, abychom začali nahrávat ve studiu během koncertování" čekala jsem, kdy to přijde. „A kdy?" kousnu si do muffinu. „Máš něco napsanýho?" zakývám hlavou, že jo. Psala jsem pár textů po večerech a nebo i ráno. „Tím pádem můžeme začít klidně zítra ráno" přikývnu.

Moje album je opravdu hodně prodávané a já doufám, že bude i to druhé, které vyjde opět někdy o prázdninách. Justinovo album má samozřejmě větší úspěch, ale aby taky ne. Jeho písničky jsou skvělý a velká část o mě.

„Nechceš večer zajít do klubu?" podívám se na něj. „Klidně, jestli mě tam dostaneš" přeci jen nejsem plnoletá. „O to se neboj" mrkne na mě. „Čekej mě v osm" vstane ze židle, na kterou si předtím sednul a odejde. Takže dneska klub s Justinem.

***

Vůbec nevím, co si mám vzít na sebe, už jsem umytá, mám okolo sebe obmotaný ručník a taky jeden ještě na hlavě. A teď se na hotelovém pokoji hrabu ve skříni a nevím, co na sebe. Kdyby tady byla Jenny, tak by mi poradila.

Nakonec se rozhodnu pro černé krajkové šaty. Nic lepšího prostě nemám. Vytáhnu si ještě spodní prádlo a pak ze sebe shodím ručník a všechno si obléknu. Následovně zalezu zpět do koupelny a rozpustím si vlasy, které ihned po tom rozčešu. Potom si vezmu fém a vlasy si vyfoukám do sucha.

Jako další si vezmu make-up a nanesu si ho na obličej, stejně tak pak pudr. Když mám make-up hotoví, vezmi si oční linky a nanesu je na vrch víček a pak na řasy nanesu řasenku. Tímhle moje malování končí a zbývá se jen učesat a vlasy nalakovat.

Uslyšela jsem ťukání, zrovna ve chvíli, kdy jsem si olakovala vlasy.Vydala jsem se ke dveřím a otevřela je. „Ahoj" Justin mě sjel celou pohledem. „Ahoj" odpovím mu. Upřímně vůbec nevypadá špatně. Má na sobě bílé tričko do v, černé kalhoty, boty značky Nike a na hlavě má snapback . „Sluší ti to" usměje se na mě. „Děkuju" myslím, že se červenám.

„Jen si vezmu boty a kabelku" řeknu mu a hned přikývne. „Máme čas" usměje se na mě. „Tak pojď dál" popojde dovnitř a já za ním zavřu dveře. Přejdu ke své kabelce a naházím do ní můj mobil, peněženku a pak tam dám i klíč od pokoje. „Doufám, že souhlasíš s tím, že budeme pít" mrkne na mě Justin. Tak to dostat mě tam a ještě pít? Je normální? Ne není, ale to už jsem zjistila dávno, ovšem je to roztomilý a já nevím, co to tady plácám.

„Takže mě chceš dostat do klubu a pak ještě mě opít?" zasměju se. „Neboj se, tady do toho klubu nesmí nikdo z novináři, je to fakt hlídaný" to mě moc neujišťuje. Sice mi nevadí, že se opiju, ale spíš to, že by mě viděli novináři a jsem nezletilá, takže by to byl problém. „Budu ti věřit" řeknu. Přejdu k botám a nazuju si boty na podpatky, který není nijak moc vysoký, ale ani nízký. „Můžeme jít" oznámím mu. Justin přikývne zvedne se z postele, na kterou si sednul a přešel ke mně. „Tak jdeme" otevře mi dveře. Vytáhnu klíč a hned jak Justin zavře, tak zamknu pokoj. Společně jdeme k výtahu a pak do auta.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat