58 - Jazzy - 1 část

3.1K 158 13
                                    



Ellie

„V kolik hodin v pátek poletíme?" zeptala jsem se Justina. Oba se válíme na gauči a koukáme na televizi pouze ve spodním prádle. „Až se vyspíme" vtiskl mi na rty polibek. „Justine, já to myslím vážně" posadila jsem se. „Tak ve dvanáct, bude to akorát" přikývla jsem a on mě pohladil po tváři. Ihned jsem se na něj podívala. „Jsi strašně krásná" jasně. „Nejsem, hlavně když na sobě nemám ani kus kosmetiky" sklopila jsem hlavu, ale Justin mi ji zvedl. „Jsi krásná, i když nemáš na obličeji kosmetiku" přiblížil se ke mně blíž. „Tak děkuju" usmála jsem se. „Moc tě miluju" okamžitě se mi rozbušilo srdce. „Taky tě miluju" usmál se a pak přitiskl jeho rty na ty mé. Krásný pocit.

Justin mi dal ruce na boky a přitáhl si mě k sobě blíž. Odtáhla jsem se od něj a sedla si na něj obkročmo. Usmál se a ihned mi dal ruce na boky. Přitiskla jsem své rty na ty jeho a on okamžitě začal spolupracovat.

Líbali jsme se věčnost, nic jiného, jen líbání. „Uděláš pro mě něco?" řekl, když se odtáhl. Ruce nechal na mém zadku a já se na něj usmála. Viděla jsem jeho nadržený výraz. „A co by jsi chtěl?" Justin dělal, že přemýšlí. Je toho snad víc? „No, jsi tu jen ve spodním prádle navíc v tak sexy prádle, co kdybys udělala přehlídku?" cože? Zbláznil se? Ale proč mě to láká? Bylo by to sexy a vím, že bych Justina dostala do opravdu velkého tranzu. „A víš co?" přiblížila jsem se k němu víc. „Udělám to" políbila jsem ho na rty a pak z něho slezla.

Upravila jsem si podprsenku a kalhotky taky. „Jak by sis to představoval?" udělala jsem sexy pózu. „No, můžeš se tu procházet a dělat sexy pózy, ale myslím, že to stejně moc dlouho nevydržím nedotknout se tě" musela jsem se zasmát. „Dobře" mrkla jsem na něj.

„Počkej tady, hned přijdu" dostala jsem šílený nápad. Ale když už přehlídku, tak pořádně. „Pospěš si" rychle jsem vyběhla schody nahoru a šla do skříně. Vyndala jsem si boty na podpatku a pak si je obula. Tímhle ho totálně rozhodím.

Pomalu jsem sešla schody zpátky, Justin na mě ihned upřel zrak a musím řít, že byl opravdu překvapený. „Tak tohle je opravdu skvělý, jsi strašně sexy" řekl nadrženě. Myslím, že tohle bude opravdu dlouhá noc.

„Mám návrh" budeme si hrát. „Mluv" oblízl si rty. „Pokaždé, co okolo tobě projdu se mě nesmíš dotknout, ale až se u tebe zastavím můžeš si sáhnout kam chceš, ale jen jednou, no a když se na tebe totálně pověsím, můžeš si se mnou dělat cokoliv budeš chtít" řekla jsem svůdně. Viděla jsem na něm, že sotva polyká ty sliny, co se mu v puse tvoří. „Fajn, dneska bude dlouhá noc" oba jsme se zasmáli. Ale popravdě dlouho jsme takovýhle večer neměli, Justin pracoval a pracoval a pak byl unavený, takže jsme šli oba spát.

„Začínáme" pustila jsem rádio. Justin seděl na sedačce a silně dýchal. To jsem opravdu tak moc sexy? Jakmile se písnička víc rozjela začala jsem chodit přesně tak, jak to dělají modelky. Justin mě hltal pohledem. Přešla jsem k němu a pomalu, opravdu pomalu a mučivě okolo něj prošla. Samozřejmě jsem nemohla zapomenout kroutit při tom zadkem. Opravdu měl, co dělat, aby sse mě nedotknul. Nejradši by mě hned teď a tady ohnul o stůl.

Šla jsem zase na druhou stranu a svůdně se otočila a pohodila vlasy. Ještě nahoře jsem se kapku učísla a taky na sebe stříkla voňavku. Rozešla jsem se zase k němu a když jsem byla u něj udělala jsem otočku a šla dál. Bylo opravdu zábavný se na něj dívat.

Tentokrát se u něj už zastavím. Opět jsem se tedy rozešla k němu a přímo před ním zastavila. Jeho obličeji jsem vystavila svůj zadek a ihned na něm ucítila dotyk. Plácl mě po něm, ale tak, že jsem to skoro vůbec necítila. Trochu jsem s ním zakroutila a přesně vím, co to s ním dělá. Tentokrát jsem se otočila a klekla si. Justin teď před sebou měl moje milované prsa. Justin je okamžitě chytil do svých rukou a zmáčkl mi je. Musela jsem vzdychnout, protože to bylo opravdu příjemné.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat