66 - Nový kamarád?

2.5K 146 16
                                    

Předem se omlouvám za chyby :)

Ellie

Tak jo, tohle jsem nečekala, ale kdo jiný by to taky byl, když se kamarádí se Sel? No někde v hloubi duši jsem doufala, že třeba Justin by mohl být ten, kdo tady sedí, ale to se nestalo. Ovšem věřím, že tahle společnost mě taky dokáže rozesmát.

„Ellie, Nialla asi znáš" usměje se na mě Sel. Kdo by neznal, když je člen One Direction? „Samozřejmě, že jo, jsem Ellie" natáhnu k němu ruku, ale on ji odmítne a místo toho mě obejme, já zapomněla, že se to tak dělá. „Jsem Niall, ale to víš" oba se zasmějeme.

„Nečekala jsem, že mě seznámíš s ním" podívám se na Sel. „No, já musela, Niall je skvělej a byla by to škoda tě neseznámit" Niall je skvělej? Opravdu? Myslím, že se tady něco děje. „Tak si pojď sednout" přikývnu a pak si všichni sedneme.

„Co si dáte dámy?" koukne se na nás Niall. „Ani nevím, něco nabízíš?" zeptám se ho. „Mají tu dobrého lososa s dresinkem a zeleninou" mrkne na mě. No na lososa mám docela i chuť. „Dobře, tak já to vyzkouším" zaklapnu jídelní lístek a čekám až přijde servírka. Zapomněla jsem říct, že Niall už měl objednané víno, které já ale pít nemůžu, takže mi objednal jablečný džus.

„Tak, máte vybráno?" přišla k nám servírka. „Dáme si třikrát toho lososa" usměje se na ni Niall. Servírka přikývne a pak odejde zpět. „Takže, musím ti pochválit písničky" začne komunikaci Niall. „Děkuju, sama se divím jaký to má úspěch, nikdy jsem nevěřila, že bych se dostala tam, kde jsem teď" odpovím upřímně. „To nikdo z nás, podle mě máš na to dotáhnout to opravdu daleko, navíc turné ti pomůže" až na to, že jsem nervózní.  „Těším se, ale vždycky jsem měla problém s nervozitou" přiznám se. „Každý je nervózní, ale věř mi, budeš si to užívat" to věřím.

Dál jsme se bavili o mé kariéře až jsme se dostali taky k jeho kariéře.

„Takže končíte turné?" zeptala jsem se ho. „Jo, ještě pár míst tady v Americe a pak máme volno" usměje se na mě. „Mohl by jsi mě někdy podpořit i se Sel na mém koncertě" řeknu. Sice ho znám jen chvilku, ale vím, že se s ním budu kamarádit. Niall je opravdu skvělý kluk, je s ním zábava a dá se s ním komunikovat o všem. „Určitě tam budeme" odpoví.

„Já tam budu určitě, mám takové překvapení" usměje se na mě Sel. No to jsem zvědavá, co vymyslí. „Povídej" hlavu přesunu k ní. „No, bavila jsem se se Scooterem a jelikož máme společné písničky na tvém albu a teď budou i na mém albu další, které vyjde, tak mi nabídl, že bych mohla zpívat s tebou ty písničky, byla by tam tak úžasnější atmosféra" to by bylo skvělý. Navíc tam mít u sebe někoho, kdo je pohlaví ženy bude skvělý. „Myslíš to vážně?" přikývne. Nemohla jsem si pomoct, ale objala jsem ji.

„A jak často tam budeš?" zeptá se Niall. „No tady po Americe se budu snažit pořád, ale nevím jak to bude někde jinde" řekne. Věděla jsem, že to nebude pořád, vždyť má svůj život. „Někdy musíš přijet i jinam" řeknu ji. „Samozřejmě, vždycky to bude pro fanoušky překvapení" zasměje se.

Když chci něco říct zrovna nám donesou jídlo. Poděkuju, jakmile mi servírka postaví přede mě jídlo.

„Na co ses chtěla zeptat?" řekne Niall během jídla. „Chtěla jsem se tě zeptat..." je mi to trapný. „Ptej se na cokoliv" fajn. „No, ty jsi zpěvák, máš skupinu, nebylo by špatný nazpívat nějaký písničky" řeknu rychle. „Chceš se mnou něco nazpívat" nejistě přikývnu. „Rád, ale asi to nepůjde vydat ven" to chápu. „S tím jsem počítala, ale zpíváš krásně, takže jen tak pro mě..." přikývl.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat