31

4.7K 230 4
                                    

Ellie

Ráno mě vzbudily zvuky deště. Otevřela jsem oči a můj pohled se vyskytl na Justinově hrudi. Jaké pak to krásné probuzení.

Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do obličeje. Stále spal a byl strašně roztomilý. Objímal mě jeho mohutnými rukama.

Ačkoliv mě Justin nemiloval, tak já si tohle budu užívat pořád, jeho objetí, dotyky, polibky, a prostě všechno.

„Nad čím přemýšlíš?" vyrušil mě od myšlení Justinův hlas. „Nad ničím zvláštním" doufala jsem, že se v tom nebude vrtat. „Jelikož sis mě tak pečlivě prohlížela, hádám, že jsi přemýšlela o mě" jak to věděl?

„V kolik dneska pojedeme?" změnila jsem téma. „Zlato, těší mě, že jsi přemýšlela o mě" „Moc si nefandi" zamumlala jsem mu do hrudi.

„Slintáš" Justin se zasmál. Ihned jsem se od něj odtáhla. „Neslintám" co si to zase vymýšlí? „Spíš na mě celou noc, ano slintáš" mrkl na mě.

„Neslintám" zvedla jsem se z postele. Naštvaně jsem přešla ke kufru a vzala si z něj oblečení. „Nenaštvala ses snad" neodpověděla jsem. Slyšela jsem povzdechnutí, a pak jak vstává z postele a jde určitě ke mně.

„Já to tak nemyslel" chytil si mě zezadu za boky. „Ellie" Justin mi na krk začal dávat polibky. Samozřejmě se mi to hrozně moc líbilo, ale takhle to nešlo.

„Nech toho" chtěla jsem se od něho odtáhnout, ale on měl větší sílu, takže to nešlo. „Taky slintám, takže to není špatná věc" tentokrát jsem se už musela zasmát. Co ještě vymyslí?

„Přeci nebudeš uražená" dostal se mi rukama pod tričko. Neměla jsem podprsenku.

„Justine" musela jsem vzdychnout, když mi zmáčkl prso. „Ještě se zlobíš?" zase mi dával na krk polibky. To je takovej hajzl. „Nepřesvědčíš mě" „Jsi si jistá?" najednou si mě Justin otočil k sobě.

Justin začal couvat dozadu a tím pádem já taky. „O co se snažíš?" nic, neopověděl. Najednou jsem zavadila o konec postele a spadla na ni. Justin si lehnul nade mě a ihned se mi přilepil na rty. Jednou rukou mi začal přejíždět po mém nahém stehně a tou druhou se přidržoval, aby mě nezalehl.

„Ještě pořád?" odtáhl se ode mě. „Pořád" ale popravdě už jsem se na něj nezlobila. „Vážně?" rty mi začal přejíždět po krku. Jeho ruka zesílila stisk na mém stehně. Nejradši bych se na něj vrhla.

„Justine" vzdychla jsem, když mi zmáčkl stehno. Přitáhla jsem si ho za zátylek k sobě a spojila naše rty.

„Dáte si něc..." Justin se ode mě odtáhl. Rychle ze mě vstal a otočil se ke dveřím, kde byl jeho táta. „Pardón, jen jestli si dáte něco k snídani" tohle už byl další trapas. „Dáš si něco?" Justin mi pomohl vstát a mile se na mě usmál. „Nemám hlad, ale děkuju" přikývl. „Tak se převlékni a já si něco jdu vzít" „Dobře" prostě trapas.

Justin

„Stále si stojíš za tím, že jí nemiluješ?" táta se na mě zamračil. „Jo" už mě nabavilo, jak to pořád vytahuje. „Dobře, ale to, co vy dva děláte není kamarádský" „Neřeš to prosím" přikývl. 

„Hlavně až na to dojde, tak si dávejte pozor" začal jsem se dusit. „Justine, sám dobře víš, že to nebude trvat dlouho a neudržíš se" jo s tímhle měl pravdu, ale já přeci nemohl, nebo jo?

Chtěl jsem něco říct, ale Ellie přišla do kuchyně. „Vím, že jsem říkala, že nemám hlad, ale můžu si něco vzít?" zčervenala. „Samozřejmě" řekl táta. Stále jsem na Ellie čuměl, přesněji na její zadek, měla na sobě legíny a tričko s výstřihem. „Nečum na ni tak" táta mě praštil do hlavy. Ellie nám stála zády, ale možná nás slyšela i přesto, že to táta zašeptal.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat