Ellie
„Ahoj" obejmu Nialla. Uběhlo několik dní od toho dne, co jsem definitivně skončila s Justinem. Těch několik dní, které jsem brečela, ale zároveň trénovala na turné. „Ahoj" odpovím mu. „Nebudu se ptát jak se máš, ale zeptám se na něco jinýho" přikývnu stále v jeho obětí.
„Chceš se k němu vrátit?" odtáhnu se od něj a taky podívám. Co mám odpovědět? Sama nevím, co chci a asi jen tak vědět nebudu. „Popravdě?" řeknu. „Chci se k němu vrátit, ale zároveň ne, protože on mi ublížil, podvedl mě Nialle, tohle nedokážu odpustit, aspoň ne v nejbližší době" chápavě přikývne. „Sel mi řekla jaký vztah mezi sebou máte, nebo spíš měli, takže mi můžeš říct všechno okolo něj, vlastně je to i můj kamarád" nedivím se, že mu to řekla, naprosto ji chápu a já bych udělala to samé. Niall se navíc určitě ptal.
„Mohli by jsme se teď o něm přestat bavit?" i když je nemožný na něho nemyslet od rána do večera, ale třeba mě Niall dovede na jiné myšlenky. „Jasně, promiň" zakývu hlavou jakože to je dobrý. „Tak kam pojedeme?" stále jsme v autě před mým domem. „Máš hlad?" zeptá se mě nad čímž hned přikývnu. „Tak jo, pojedeme na jídlo a pak tě někam vezmu" usměje se na mě. Udělám všechno jen, abych na něj nemyslela. „Dobře a kam přesně?" podívám se na něj. „Na co máš chuť?" přemýšlím. „Dala bych si pizzu" přikývne. Takže bude pizza.
***
„Řekni mi něco o sobě" s Niallem sedíme v pizzerii jen chvilku a zatím jsme si stihli objednat jen pití. „A co chceš vědět?" nevím, co všechno bych měla říkat o mě. „Celkově, co máš ráda, nerada, o hudbě, rodina, cokoliv tě napadne, klidně se ptej i mě" zasměje se. Tak fajn, uděláme to jinak. „Tak se ptej na otázky, budu ti odpovídat" přikývne. „Tak jo, odkdy zpíváš?" no čekala jsem, že se zeptá na oblíbenou barvu, ale tohle je lepší, víc zajímavější. „Zpívám odmala, vždycky mě to bavilo, ale pokaždé, když mělo přijít nějaké vystoupení, tak jsem to nezvládla, moje nervozita byla úplně strašná, ale zpívání pro mě je něco jako říct to. Nevím jestli chápeš, ale díky skládání písniček to ze sebe dostanu, to, co cítím" stále se dívám na něj. „Chápu to, tohle má hodně lidí a popravdě je to skvělá věc, protože ta písnička je pak od srdce, od tvého pravého já"
***
„Budu to znít divně, když řeknu, že jsem tady v téhle pizzerii nikdy nebyla?"musela jsem to přiznat. „Ale vůbec ne" zasměje se. Celý ten oběd jsem si užila. S Niallem jsem si povídala o mě a o něm. Jakmile skončilo vyprávění o hudbě, tak jsme se ptali na naše oblíbené věci a nebo na to, co rádi nemáme. Popravdě, dozvěděla jsem se spoustu věcí.
Niall mi taky vyprávěl o jeho kapele. Podle mě jsou všichni skvělý, ale poznala jsem, že odchod jednoho člena je ranilo. Ne jen jeho, ale je všechno. Podle toho, co jsem četla, nebo podle vyprávění. „Takže kdy máte teď koncert?" jejich koncertování jim pomalu končí. „No zítra, pak už jen dvakrát a je konec, do konce září máme hotovo a volno" přikývnu.
„Poletíš zpátky do Londýna?" vím, že v LA většinou zůstává jen Harry. „Ještě nevím, ale mám tu Sel a teď tebe, takže to musím promyslet" vážně řekl Sel? „Co myslíš tím, mám tu Sel? Nialle! Co se mezi vámi stalo za ty dny" šťouchnu ho do ruky. „Nic zvláštního, ale mám ji hodně rád" zčervená. Ou, to je roztomilý. „Ona tebe taky" ujistím ho. „Nepromrhej čas Nialle" podívá se na mě. Myslím, že to chápe.
***
„Takže, co je v plánu teď?" usměju se na Nialla. Zrovna jedeme někam pryč od centra. „Myslím, že je čas tě s někým seznámit" ale ne. Doufám, že nemyslí to, co já. „Chceš říct, že...." Přikývne. No jasně, proto se o něm tak moc zmiňoval.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanficJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.