Předem se omlouvám za chyby :)
Ellie
„Cože?" vykulila na mě oči. Tohle je fakt moc velkej problém. „Spala jsem s Harrym a týden po tom, nebo nějak tak s Justinem" přiznám se. Sel na mě kouká pořád překvapivě. „Spala si s Justinem?" přikývnu. Neřekla jsem jí to, ale ona mi to za vinu nedává. „Já nevím, co mám dělat" dám si hlavu do dlaní. „Musíš k doktorce" musím, jenže se bojím pravdy.
„A co když to dítě je Harryho?" podívám se na ní. Mlčí. Taky nevím, co bych měla říct. „Justin by to nezvládnul" řekne mojí myšlenku. Justin by se mnou nezůstal, jenže já s Harrym být nechci. „Hele nic nevíš, dokud nepůjdeš k doktorce, půjdu s tebou" nabídne se. „Ne, půjdu sama a to hned" musím, potřebuju si pak spočítat, kdo je otcem.
***
„Jste těhotná" usměje se na mě doktorka. Měla bych být šťastná, jenže já myslím jen na to až mi řekne jak dlouho. „Dobře, jak dlouho?" vyhrknu na ní hned. Celá se klepu, nic jsem nejedla, je mi špatně a co nejhůř? Lituju toho, že jsem tenkrát Justina odkopla.
„Jste v půlce třetího týdne" přikývnu. Nemám vůbec ponětí, kdo je otcem, ale doma to hned zjistím. „Děkuju vám" mile se usměju, i když falešně.
***
„Tak co?" právě mi volá Sel. „Těhotná jsem už naprostě jistě a to dítě je samozřejmě Justina" měla jsem šílenou radost. Skákala jsem jako o život a i křičela, no a plakala štěstím, když jsem si vypočítala čí to dítě je. Harryho být nemůže, protože jsem s ním spala před víc jak týdnem než s Justinem. „Jsem ráda za tebe" ani nevíš jak já.
„No, ale měla jsem nahnáno" přiznám. V jednu chvíli mi bylo i na omdlení. „Nedivím se ti, taky bych byla mimo, ale teď je všechno dobrý, jsi s Justinem znovu, milujete se a teď budete mít i dítě" zasměje se. „Chtělo by to svatbu" co? Sice mě Justin o ruku požádal chtěl, ale, ale nic, řekla bych ano, ale jsem strašně mladá, mladá i na to dítě, což mě štve. Není mi ani 18, je to opravdu brzo, navíc nevím jak to vezme Justin.
Co když to nebude chtít? Co když mě opustí? Nezvládla bych to, už bylo dost trápení, musí to chtít.
„Hele brzdi, jak mu to mám říct?" vůbec nevím jak na to. „Úplně normálně, ale dej do toho romantiku" jasně. „Něco vymyslím" zasměju se.
„Myslíš, že bude rád?" opravdu se toho bojím. „Hele Justin by tě nenechal, sice nevím jak to vezme, ale prostě by tě neopustil" snad má pravdu.
***
„Tak co mi chceš říct?" táta. Jak těžké to je říct jemu? Musím mu to říct hned, protože to nebude jen jedna věc. „Radši si sedni" udělal přesně, tak jak jsem řekla. „Tati já..." do kuchyně přišel i brácha. Co ten tu dělá? „Dobře řeknu vám to oboum" brácha nadzvedne obočí, ale sedne si k nám.
„S Justinem jsme se dali znovu dohromady" řeknu, i když to ví. „Ještě předtím nám to jeden večer ujelo a já, prostě jsem...." Jak těžké je to říct? Jsem těhotná. „Co jsi?" oba na mě koukají. „Jsem těhotná" spíše to zašeptám. Nikdo nic neříká, jen na mě koukají a koukají.
„Ellie.." táta začne. „Já vím je to fakt brzo, ale měli jsme ochranu, jenže se to prostě stalo" začnu panikařit. Co když mě táta odsoudí? Nebude chtít vídat? „Je to brzo, opravdu brzo, ale stalo se" bere to krásně. „Justin o tom ví?" zeptá se brácha. „Ještě ne" řeknu. Nechávám si ho nakonec. Proč? Protože když to řeknu všem ostatním, tak to pak nebude tak moc těžký.
„Nebudu na tebe křičet nebo něco takovýho, kdybys cokoliv potřebovala, tak za mnou můžeš přijít" obejme mě táta i brácha. Rodinné obětí.
***
„No ty krávo, takže budeme maminy obě?" Jenny na mě má otevřenou pusu. „Jo" ale nadšená z toho nejsem. Ale vlastně zároveň jo, je to zvláštní pocit.
„Takže si těhotná, co Harry?" s Jenny jsme si povídaly o všem možným, dokonce se ptala na to, jestli jsem to řekla Harrymu. „No on....."
„Jsi těhotná?" řekne Justin. Co ten tu dělá? „Justine? Co tady děláš?" otočím se k němu úplně. Tak takhle jsem si to nepředstavovala. „Na něco jsem se ptal" řekne nasraně. Co mu je? „Chtěla jsem ti to říct večer" řeknu mu a jdu k němu.
„Měli jsme naplánovaný krásný večer a tys mi chtěla říct, že jsi těhotná s Harrym?" cože? Jak na to přišel? „Justine ne, to dítě..." nenechal mě domluvit. „Jednou mu vlezeš do postele a hned otěhotníš, zvláštní, že nám se to nestalo" řekne tvrdě.
Počkat. On musel slyšet Jenny. Ta věta. Takže si těhotná, co Harry? Panebože.
„Justine, poslouchej..." zas ne. „Je konec!" co? To ne. „Justine!" zakřičím. Nic jen se otočí a jde ke dveřím, co nejrychleji. Za chvíli slyším jen bouchnutí a cítím něco mokrýho. Slzy.
V tu chvíli se mi zhroutil celý svět. Ztratila jsem osobu, kterou miluju a čekám s ním dítě.
Tohle je poslední část! Ale první série :D
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.