Předem se omlouvám za chyby :)
Ellie
„Nevrátil se?" zeptala se Sel. Zakývala jsem hlavou, že ne a okamžitě se ji vrhla okolo krku. Brečela jsem, slzy nešly pryč, i když jsem moc chtěla, ale nešlo to, stály vycházely jen ve a ven. „Kam mohl jet?" vím, že Justin jel a taky vím, že už jsou fotky na internetu, ale nikdo neví, kam jel. „Já opravdu nevím" zašeptala. „Co když se mu něco stane?" nedokážu si představit, kdyby se mu něco stalo. Jsem na něj nasraná, ale ještě víc ho miluju a i kdyby mě podvedl, stejně bych mu po čase odpustila. „Nic se mu nestane"
„Děkuju, že jsi přijela" asi hodinu po tom, co jsem stále brečela na zemi jsem se odvážila mu napsat a zavolat, ale vzdala jsem to hned, jasně řekl, ať ho nehledám, i když uběhla hodina. Jenže já byla zoufalá a ty fotky na internetu mi nepomáhaly a prostě Sel byla možnost na uklidnění, protože ho zná opravdu dobře. „Kamarádky to dělají" ona je úžasná.
„Ellie, měla by sis jít lehnout, stejně se už nevrátí" koukala jsem na ní jak na blázna. Jak může vědět, že se nevrátí? „Taky jsme se hádali" řekla dřív než já začala vůbec mluvit. Má pravdu, nevrátí se, tohle nebyla jen někam hádka, tohle bylo opravdové. Jedno vím a to je, že se Zackem už nechci mát nic společnýho. „Dobře, ale pojď prosím se mnou" přikývla. Tohle bude dlouhá noc.
**
„Takže ty o něm taky nic nevíš?" Scooter zakroutil hlavou. Tohle už není možný. Druhý den se můj telefon nezastavil a zavolala jsem každému koho Justin znal, ale nikdo ho neviděl a ani o něm neslyšel. Začínám se opravdu bát, protože populární hvězda se přeci nemůže jen tak ztratit. „Já už nevim, co mám dělat" další slzy mi spadla. Od včerejška jen brečím. „Bude v pohodě" uklidňoval mě, ale moc to nepomáhalo.
„Můžu za to já" prohlásila jsem po chvilce ticha. „To kvůli mně je teď bůh ví kde" Sel ke mně přišla a objala mě, znovu. „Nemůžeš za to, nemůžeš za to, že je tak žárlivej" je to roztomilý, ale opravdu přehnaný. „Strašně se o něj bojim" „Určitě jel k někomu s kým si rozumí" „Všem jsem volala nebo psala a nikdo nic neví" a teď mě napadlo, že Rayn mi to nevzal. „Mohl by být s Raynem? Ten mi to nevzal" co když je s ním? Co když mu něco udělal? Vždyť mi řekl, že se mu líbím, ale to mě nikdy nenapadlo. „Třeba je" řekne Scooter. „Leda mu tak rozbít hubu" povzdechnu si. „Jak to myslíš?" řekne Scooter. „Při té hádce mi Justin řekl, že se Raynovi líbím a balil mě na tom koncertě, takže z toho vznikla ještě větší hádka" vysvětlila jsem mu. „Justin je toho schopnej" tak tím mi to opravdu vůbec neulehčil.
Justin (ještě ten večer)
„Jedeš mi do holky?" zakřičel jsem na Rayna. „O čem to mluvíš?" tak on bude dělat ještě blbýho. „Sakra nedělej ze sebe debila, všiml jsem si toho už dřív, Ellie se ti líbí, ty pohledy a pak když jsme se k sobě měli před vámi, myslíš si, že jsem idiot?" křičím, ale jsem totálně nasranej. Nejdřív ten debil Zack, hned od začátku mi to bylo jasný a pak Rayn? „Doufal jsem, že mě to přejde" cože?
„Myslím, že si dost starej na to, abys věděl, že s ní flirtovat nemůžeš, když je zadaná" ignoroval jsem jeho odpověď. „Jen jsme se bavili, nic víc" musel jsem se zasmát. Fotky ukazují všechno a i když na to nekoukám, tohle se nedalo prostě přehlédnout. „Rayne, doprdele, nejradši bych ti rozbil hubu, ale to si šetřim někam jinam" samozřejmě, že dám Zackovi přes hubu a je mi jedno, co se bude dít potom. Prostě dostane, jel mi do holky celou dobu a ještě si z ní dělal prdel. „Máš štěstí, že jsi kámoš, protože jinak bys tu už ležel se zlomeným nosem" je mi jasný, že bych ho přepral už jenom protože někdy boxuju a mám větší svaly než on. Navíc by se nechal, protože ví, že mám pravdu.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.