75 - Šance?

2.7K 155 9
                                    

                  

Tleskám si, já to stihla v pátek :D píšu už skoro dvě hodiny a jsem s tím celkem spokojená :D doufám, že budete i vy :) předem se omlouvám za chyby :)

PS: Kdo čte HELP, tak bude zítra :)

PSS: Mám opravdu skvělou zprávu, celý příští týden nejdu do školy, protože pondělí, úterý máme ředitelský volno a středa je státní svátek a čtvrtek a pátek jsou podzimní prázdniny, takže budu mít čas si předepsat části :) 

Justin

Byl jsem připravenej jít za ní, omluvit se jí znova a znova a znova. Věděl jsem, že kdybych tam vešel a říkal jí ty slova, co jí vždycky porazily přede mnou, tak bych tam byl ještě teď. Ale ono se to prostě muselo posrat. Po tom, co jsem si vyslechl, jak mě už nechce nikdy, mi zavřela před nosem. V tu chvíli jsem ucítil tu známou bolest u srdce. Uvědomil jsem si, že tohle se opravdu posralo.

Věděl jsem, že už nic nezachráním u Ellie, ne teď, tak jsem se vydal k Sel, protože musíme spolu mluvit. Zaťukal jsem na dveře a překvapivě mi hned otevřela. Samozřejmě jak jsem čekal, měla ubrečený oči stejně jako Ellie.

„Co tu děláš?" mírně zamrkala. „Musíme si promluvit" usmál jsem se na ni. Aniž by mi dovolila vejít dovnitř, tak jsem se tam vecpal sám, zavřel jsem za sebou dveře a pak vzal zmatenou Sel za ruku a vedl ji k posteli, které nebyla ustlaná, takže v ní zřejmě ležela než jsem přišel.

„Byl jsem za Ellie" začal jsem hned mluvit. Zvedla ke mně pohled a povzdechla si. „Vyhodila mě Justine" zamumlala, ale i tak jsem ji slyšel. Je mi jasný, že to Ellie na Sel musela poznat a ona jí to nakonec řekla, protože to nemohla tajit. „Zavřela mi před nosem" podíval jsem se jí do očí. Chvíli jsme měli oční kontakt, ale pak uhnula.

„My dva jsme ji zklamali, věřila mi a tobě už chtěla dát šanci" zbystřil jsem. Chtěla mi dít šanci? „Neměl jsem si to lejt, když na to nejsem zvyklej" řekl jsem. Kdybych nepil ty sračky, navíc poprvý, tohle by se nestalo. „Ale tohle se nedá svést na alkohol, i když jsme byli zlití, tak se to stát nemělo" měla pravdu. Jenže oba jsme mysleli jen na to, že je příležitost, a tak se to stalo. Vůbec si to teda nepamatuju, jak na to došlo, ale určitě jsem tomu doprdele mohl zabránit.

„Je šance, že mi to odpustí?" zeptala se mě Sel. Je opravdu vidět, že s Ellie se skamarádil opravdu hodně. „Určitě jo" podíval jsem se na ni s nadějí v hlase. „Tohle bylo pro ní?" podívala se na kytku položenou na stole. Hodil jsem jí tam, když jsem Sel vedl k posteli. „Chtěl jsem se jí jít omluvit, ale nejen to, věděl jsem, že by mi za promiň neodpustila, spíš by mě hned vyhodila, ale já bych to nevzdal, bych tam mezi dveřmi, držel se, aby mi nezabouchla a pak jí prostě řekl něco, co by zabralo, nebo něco udělal, políbil bych ji, protože kdybych to tak udělal, spolupracovala by, i kdyby nechtěla" spolupracovala, možná by mi pak dala facku, ale aspoň by věděla, že já cítím všechnu vinu a stálou lásku k ní. „Kdyby se nestalo to co se stalo mezi námi, tak by ti dala šanci, možná ne hned, ale dala, viděla jsem to na ní. Navíc čeká tvoje dítě, ona nechce, aby bylo bez otce" ten fakt, že Ellie čeká moje dítě mě strašně žere. Nemůžu bejt teď s ní, hladit jí bříško a šeptat jí do ucha ty krásné věci, nemůžu nic, jenom kvůli sobě. To já jsem to všechno posral hned na začátku. Všechno mohlo bejt jinak.

„I když mi řekla, že se mnou už nikdy nechce bejt, tak já se budu snažit, budu se o ní a o toho malého snažit, protože jí miluju" a nikdy se snažit nepřestanu.

Ellie

„Co tady děláš?" překvapivě jsem zamrkala na Nialla, kterej ťukal na moje dveře. Nic neřekl jen mě vtáhnul do velkého obětí. Byla jsem překvapená, ale obětí jsem mu opětovala. „Sel mi psala, co se stalo" řekl. Trochu jsem se zarazila, ale pak se pousmála. „Řekla ti všechno?" zamrmlala jsem. „Řekla" povzdechl si. Já nevim jak to Niall se Sel opravdu má, ale vím, že se milují a to je teď pro něho asi velice špatný, když spala s Justinem.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat