47 - Poslední den školy

4.5K 172 25
                                    

Ellie

„Ellie vstávej" zakňourala jsem. Kdo mě to budí? Já nechci vstávat. „Sakra Ellie" ucítila jsem na svých rtech polibek. A teď mi to došlo, Justin se mě snaží probudit, protože musíme do školy. Rychle jsem otevřela oči a začala s Justinem spolupracovat, ale oplatila jsem m pouze jeden polibek.

„Kolik je?" zeptala jsem se, když jsem se od něho odtáhla. „Za hodinu máme být ve škole, ale cesta trvá skoro půl hodinu ode mě, takže dělej" zpracovala jsem to co mi řekl a rychle vylítla z postele a říkám vám, že nahá, protože Justin večer provokoval a skončilo to u sexu pod mým vedením. „Nezabij se" ještě se směj.

**

„Přijď za mnou, s tímhle tě pustí, kdyby náhodou ne normálně" Justin mi do ruky dal propustku k místu, kde se bude připravovat na vystoupení. „Vezmi i Jenny" dal mi ještě jednu. „Děkuju" nahla jsem se k němu a políbila ho na rty. Chtěla jsem se od něj odtáhnout, ale nedovolil mi to. „Ještě ne" zamrmlal mi mezi polibky. „Musím jít" zasmála jsem se, ale Justin mě stále zasypával polibky. „Miluju tě" odtáhl se ode mě a pohladil mě po tváři. „Taky tě miluju" usmála jsem se na něj.

„Nemůžu se dočkat až přijdeš" to je roztomilý. „Neboj se, bude to jen hodina" vtiskla jsem mu na rty ještě jeden polibek. „Ale teď už musím, jinak to nestihnu" přikývl. „Měj se lásko" to zní tak hezky. „Ty taky miláčku" vrátila jsem mu lichotku.

**

„Takže budeme přímo pod pódiem?" zeptala se mě Jenny. Právě teď jdeme za Justinem, kde se připravuje na vystoupení venku. Vysvědčení už nám dali a já příští rok už sem nechodit nebudu, bude studovat dálkově a popravdě je mi líto Jenny, protože tu bude sama. „Jo budeme" zasmála jsem se. Ale tak, nikdy Justina neslyšela na živo zpívat.

„Ahoj Ellie" pozdravil mě jedem z Justinových ochranek. Takže mě pustí i bez propustky. „Ahoj Kenny" objala jsem se s ním. „Jdeš za Justinem?" přikývla jsem. „Jo a tohle je moje nejlepší kamarádka Jenny, kdyžtak máme i propustky" usmála jsem se na něj. „Tebe bych pustil i bez ní a vím, že Jenny je tvoje nejlepší kamarádka, Justin vyprávěl" vyprávěl? Zajímavý. „Tak běžte" otevřel nám dveře. „Děkujeme" vzala jsem Jenny za ruku a vstoupila dovnitř.

„Ahoj lásko" vrhla jsem se na Justina. Pár kroků jsme ušli a hned ho spatřila bez trička. Okamžitě jsem se mu vrhla na rty a on mě chytil za zadek a spolupracoval. „Nechcete si to nechat na večer?" Jenny si odkašlala. Neochotně jsem se odtáhla od Justina, ale stále mě on držel za zadek. „Máš moc sexy kamarádku no" musela jsem se zasmát. „Jo já vím, ale i tak" složila si ruce na prsou. „Fajn, stejně se musím jít obléknout" ale i přesto mě nepustil.

„To bys mě měl pustit" zasmála jsem se. „Když já nechci" zabořil si hlavu do mého krku. Je tak sladkej. „Miláčku, musíš jít zpívat" obmotala jsem si ruce okolo něho, chtěl obejmout. „Proč já vůl s tím souhlasil" zamrmlal mi do krku. Docela to lechtalo. „Celý den budeme přeci spolu, tak tu hoďku vydržíš, navíc budu hned pod pódiem" pohladila jsem ho po zádech. „Myslím, že půjdu napřed" podívala jsem se očkem na Jenny a přikývla. „Za chvilku přijdu" usmála jsem se na ni. Jakmile Jenny odešla, tak se Justin ode mě odtáhl, ale ne úplně, stáli jsme naproti sobě a dívali se navzájem do očí, dokud Justin nespojil naše rty v jedno.

Samozřejmě jsem spolupracovala a ruce si obmotala okolo jeho krku. Justin s námi couval ke stěně, na kterou mě přilepil. Avšak stále jsme se dál líbali a dokonce jsme zapojili jazyky. Justin mě chytil pod zadkem a já nadskočila a obmotala si okolo jeho pasu nohy. Stále jsem byla opřená o zeď. „Miluju tě" zamrmlal mi do úst. „Taky tě miluju" silně jsem vydechla. Justin se svými rty přesunul na můj krk, kde mi zanechával mokré polibky. Sakra, moc ho chci a vím, že on mě taky.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat