Ellie
Uběhlo těch pár dní a já měla konečně pokoj od školy, ale nejlepší bylo, že budu mít pěkný vysvědčení. Ano, zvládla jsem tom a teď se konečně s Justinem můžeme věnovat sobě a nic nás nebude rozptylovat jako škola.
Dneska byl pátek a Justin zítra pořádal párty u sebe pro kamarády, dokonce byla zvaná i Jenny. Když jsme u Jenny, tak s Lilem byla asi dvakrát venku a stali se z nich kamarádi. Dokonce i se mnou, řekla jsem si, že se změnil a asi to tak i bude.
Naštěstí dneska škola, ve který jsme tenhle týden už nic nedělali, jenom koukali na filmy, utekla rychle a já šla s Jenny na oběd do restaurace, vlastně i Justinem a Lilem.
„Ahoj krásko" Justin mě políbil na rty. „Ahoj" zašeptala jsem nazpět. Sedla jsem si vedle Justina a Jenny vedle Lila.
„Tak, co si dáš?" Justin mi položil ruku na stehno. Bylo mi to příjemné. „Ani nevím, co si dáš ty?" usmála jsem se na něj. „Špagety" jasně, mohla jsem si to myslet, ale popravdě na ně mám docela chuť taky. „Dám si je taky" usmála jsem se na něj.
„Jenny, co si dáš ty?" řekl Lil. „Dám si taky ty špagety" musela jsem se zasmát, protože si je budeme dávat všichni čtyři.
Justin kývl na číšnici a za chvíli tu byla. „Tak, co si dáte?" usmála se na nás, ale samozřejmě, že na Justina víc. „Dáme se čtyřikrát špagety s omáčkou posypané sýrem, a ještě nám doneste jablečný džus a ty Jenny?" podíval se na ní. „Dám si pomerančový džus" podívala se na číšnici, která nenápadně koukala na Justina. Nejradši bych ji nakopala. Ano žárlila jsem, Justin byl jenom můj a bylo mi jedno, jestli to byla fanynka.
„Za chvíli to donesu" usmála se na něj, a pak odešla.
„Jak bylo ve škole?" Justin se na mě usmál. „Nuda, koukali jsme na filmy jako celý týden" už mě to opravdu nebavilo. „Ve středu je konec, takže se budeme moc všichni bavit" řekl Lil. On a párty to je jeho.
„Přespíš dneska u mě doufám" podíval se na mě Justin. „Jasně, už je to dohodnutý" budu u něj spát, hlavně z důvodu, protože mu budu pomáhat přípravu párty.
„Nechceš u mě taky spát?" podíval se na Jenny. Ta vykulila oči a já se musela pousmát. „Jako u tebe doma?" přikývl. „Jasně, že chci, ale nechci zaclánět" podívala se na mě. Jo možná bychom s Justinem něco dneska dělali, ale tak se to odloží.
„Nebudeš zaclánět, Lil, Ryana, Fredo taky u mě přespí, zbytek přijde až večer" o tomhle jsem nevěděla. „Neřekl jsi mi, že u tebe budou spát" „Vím to od rána, chtěl jsem ti to říct tady" přikývla jsem. „To máš tolik pokojů?" zeptala se Jenny. „Nemá, ale ty budeš spát u mě ne?" řekl Lil a já se musela opravdu zasmát.
„Tady jablečný džus" přišla číšnice a podala mi džus. Pak ho dala i Jenny a zase odešla.
„Já s ním spát nebudu" Jenny se podívala na Justina. „Neboj, mám dost pokojů pro tuhle situaci" stejně si nejsem jistá, že jich je opravdu tolik. „Odmítáš se mnou spát?" Lil dělal uraženýho. „Myslíš taky na něco jinýho než sex?" řekla pobaveně. „Jo" někdy o tom pochybuju.
Justin mi začal hladit stehno, na kterém měl svojí ruku. Odtrhla jsem pohled od těch dvou a podívala se na něj. Jeho oči skenovaly ty mé a mile se na mě usmál. Druhou ruku měl danou za mými zády na opěradle lavice.
Abych pravdu řekla, dostala jsem na něj chuť. Bože Ellie? Na co tu myslíš?
„Špagety se nesou" přišla zase ta číšnice. Odtrhla jsem pohled od Justinových očí a podívala se na to jídlo, které už bylo přede mnou. Vypadalo to opravdu moc dobře. „Děkujeme" řekl Justin, když nám to všem položila na stůl. Pokývala a odešla se věnovat své práci. „Tak dobrou chuť" popřáli jsme si navzájem a pustili se do jídla.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.