26

4.8K 214 13
                                    

Ellie

Ráno jsem se probudila na šílenou bolest hlavy, a hlavně na to, že se mi chtělo zvracet. Okamžitě jsem vylítla z postele a utíkala na záchod, kde jsem vyhodila včerejšek.

„Ellie?" uslyšela jsem za sebou Justina. Neotáčela jsem se, stále jsem zvracela a bylo mi vážně blbě. Ucítila jsem na sobě deku, a právě v tu chvíli mi došlo, že jsem vlastně byla nahá a moc si včerejšek nepamatovala. „To bude dobrý" držel mi vlasy a taky tu deku okolo mě.

Po nějaký době mně to konečně přešlo a já mohla spláchnout. Otočila jsem se k Justinovi čelem, byl v boxerkách. Moc jsem si nepamatovala, co se včera stalo, měla jsem pouze před sebou nějaký kousky a až teď mi došlo, že jsem to nechala zajít hodně daleko a že nahá jsem, protože se stalo něco víc.

„Je ti špatně?" držel mě za boky, popravdě bylo mi blbě moc a sotva jsem stála. „Je mi hrozně blbě" „Dám ti prášek" Justin mě vzal do náruče a nesl do postele. Položil mě na ní, a pak se vydal pryč. Přemýšlela jsem o tom, jestli jsem to nechala zajít tak daleko, jak to vůbec jde anebo ne.

Justin se za chvíli vrátil a podal mi prášek s vodou, který jsem okamžitě zapila. „Bude to dobrý" pohladil mě po zádech. Bála jsem se ho zeptat, co se vlastně včera všechno stalo, ale musela jsem to vědět.

„Kam až to došlo?" zeptala jsem se. „Nepamatuješ si to?" zakývala jsem hlavou. „Nespali jsme spolu, pokud se tohohle bojíš, ale k něčemu došlo" díval se mi do očí.

„Udělal jsem ti dobře, a pak ty mě" já mu udělala dobře? Radši jsem už nic neřekla, tohle bylo totálně trapný. Jak jsem to mohla nechat zajít tak daleko? 

„Kdy to přestane?" chtělo se mi brečet. Bylo mi fakt špatně. Přitiskla jsem se k Justinovi a z oka mi vypadlo pár slz. „Zlato, přejde to, neboj se" dal mi pusu do vlasů.

„Chce se mi znovu zvracet" pomalu jsem to nestihla doříct a vymanila se z Justinovýho objetí a letěla na záchod. Málem jsem to nestihla a pozvracela podlahu. Mělo by to být lepší, ale cítila jsem, že to je ještě horší.

Ucítila jsem na svých zádech Justinovy ruce. Docela mě to uklidňovalo, ale byla jsem nesvá z toho, že jsem na sobě měla jenom deku a nic pod ní.

Když už to konečně přestalo, opět jsem spláchla a otočila se čelem k Justinovi. Byla jsem hrozně slabá, a kdyby mě nedržel, už bych ležela na zemi.

„Měla by sis dát sprchu, trochu ti to pomůže" podíval se mi do očí. Ráda bych si ji dala, ale myslím, že to nezvládnu. „Nemám sílu se osprchovat" bylo mi trapně. Neměla jsem vůbec sílu, dokonce jsem si musela hlavu položit na Justinovu hruď.

„Tak půjdu s tebou" co? On chce jít se mnou do sprchy? To nejde, vždyť to by...ne to ne. „Ehm, asi to zvládnu sama"

„Ellie, sotva stojíš, klidně si na sobě nechám boxerky, ale tebe jsem nahou už viděl, ne jednou" věděla jsem, že má pravdu, ale tohle bylo prostě divný. Nechodíme spolu. Povzdechla jsem si, a nakonec přikývla. Potřebovala jsem sprchu.

Justin chytil konec deky, která byla obmotaná okolo mě a stáhnul ji ze mě. Ihned mi do tváří nabrala červená barva, stála jsem před ním nahá, tak jak mě příroda stvořila. Justin mě popostrčil do sprchovýho koutu a vlezl za mnou, jak řekl v boxerkách.

Byla jsem mu otočená zády, nervózní. „Klid" Justin asi poznal, že se chvěju. Natáhl se pro sprchový gel a vymáčkl si ho zřejmě na ruce. Najednou jsem ucítila jak na mě nejen dopadají kapičky vody, ale jak na mě Justin sahá a mydlí mě.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat